لایروبی چاه فاضلاب

لایروبی به استخراج و تخلیه خاک , سنگ و لجن درون چاه , قنات , استخر , کانال فاضلاب و … گفته می شود و امری واجب برای تندرست نگه داشتن چاه و شبکه فاضلاب به اکانت میاید . لایروبی و تخلیه چاه

لایروبی چاه به صورت کلی به دو جور تقسیم می شود : لایروبی چاه در طول احداث که در حین حفر چاه انجام می شود و لایروبی با انگیزه مراقبت که با اعتنا به موقعیت چاه , محل و گونه بستر خاک در حین های منظم انجام می شود .

در برخی مواقع به مراد ساخت عمق بیشتر در چاه , استخر و راه و روش آب فاضلاب هم عملیات لایروبی انجام می شود , که به آن لایروبی ترمیمی هم گفته می شود و زیاد همگانی است .

لایروبی چاه

در لایروبی چاه عمیق و نصفه عمیق بسته به عمق و میزان دهنه چاه گاها از خودرو آلات حفاری با ابزار های لایروبی به کار گیری می شود البته در بیشتر مواقع نیروی انسانی کارامد عملیات لایروبی چاه را انجام می‌دهد .

در اکثری از مواقع به دلیل عدم لایروبی چاه فاضلاب گل و لای انباشته شده در چاه سبب ساخت بوی مضاعف بدی می شود که از روش لوله ها و روزنه های خزینه , سرویس بهداشتی و ظرفشویی به باطن ساختمان نفوظ می نماید و سبب آزار ساکنین می شود .

بعداز انجام عملیات لجن کشی و کف تراشی چاه همه مشکلات رفع شده و ما به شما تضمین می دهیم که چاه مثل روز اولیه کشش خویش را بدست آورد . لوله کشی توپخانه مرکز تهران شبانه روزی

لایروبی لوله فاضلاب

در زمان دوران استعمال از کانال فاضلاب مواد و اجسام مختلفی وارد کانال فاضلاب میشوند . البته بعضا از آنان مثل گیسو , چربی , پلاستیک و سال جاری آن‌ها در لوله ها گیر می نمایند و به مرور زمان تشکلی یک لایه ضد آب را می دهند که فقط به وسیله لایروبی لوله فاضلاب قابل استخراج می باشند .

این مواد عمدتا به طور غیر عمد وارد لوله های فاضلاب می‌شوند و در کناره ها و محل اتصالات گیر می نمایند و به مرور اشیا و مواد دیگر به آن می چسبند و به وسیله چربی عایق میشوند .

لایروبی استخر

استخر ها یی که در محیط رو گشوده و در باغات و محیط های صنعتی به مراد گردآوری آب و … ساخته می‌شوند هم بعداز گذشت زمان و به عارضه ها متفاوت اعم از نشست گرد و خاک در آب و جلبک و … در گیر ته نشینی میگردند . این دسته ته نشینی هم با لایروبی استخر از در بین می‌رود . لوله بازکنی منطقه محلاتی

در صورتی به هر علتی عملیات لایروبی استخر را در طول های مشخص و معلوم انجام ندهیم سبب ساز گرفتگی لوله ها و میکروبی شدن آب درون استخر شده و به مرور زمان خسارات جبران ناپذیری به توشه میاورد .

حفر چاه جدید

به فرایندحفاری چاه که به وسیله دست , ابزار و خودرو آلات انجام می‌گیرد به اصطلاح حفر چاه جدید گفته می شود .

حفر چاه جدید عملیاتی دارای اهمیت و تخصصی به شمار میرود , به گونه ای که بایستی قبلی از حفاری محاسبات دقیقی اعم از سنجش حالت زمین , عمق تقریبی چاه , جور چاه , مساحت چاه , دهنه و … صورت گیرد تا نادرست و خطرها احتمالی حفاری به دست‌کم ممکن رسد .

کارکنان و متخصصین لوله بازکنی تهران دارنده بیمه رویدادها می باشند و به امداد تجربه , امکانات و اتومبیل آلاتی که در اختیار دارا‌هستند میتوانند در حفاری چاه جذبی , چاه عمیق , چاه نصفه عمیق , چاه آب , چاه فاضلاب و … به ساکنین تهران و حومه سرویس رسانی نمایند .

گونه های چاه

حفاری چاه بسته به جور چاه متعدد است و هر چاه احتیاج به امکانات و علم حفاری یگانه خویش دارااست . به صورت نمونه حفر چاه تازه عمیق با حفر چاه جدید جذبی تماما متعدد است و دسته حفاری و عمق و دهنه و … تماما تفاوت داراست . در ذیل می‌توانید توضیحات کوتاهی در خصوص اشکال چاه که بوسیله لوله بازکنی تهران حفاری می شود مطالعه فرمایید .

حفر چاه جذبی : این جور چاه دارنده انباره ای با مساحت معین است که بسته به مدل خاک و اندازه خروجی ساختمان حفر می شود . درین جور از چاه ها معمولا فاضلاب و پس آب ها در نصیب انباره انباشته شده و آب از روش خاک دیواره و کف چاه جذب می شود . تخلیه این مدل چاه ها معمولا به طور دیر به دیر انجام می شود و در دراز زمان منجر سست شدن خاک ذیل سازه می شود .
حفر چاه سپتیک : این گونه از چاه از حیث ساختار به چاه جذبی نزدیک است البته تفاوت بخش اعظم آن درین است که نصیب انباره چاه با سیمان و عایق های ضد آب پوشانده می شود . این فرمان سبب ساز شده تا آب باطن چاه به سازه و خاک تحت سازه نفوذ نکند ولی به نسبت چاه جذبی احتیاج به تخلیه پر سرعت خیس دارااست .
حفر چاه آب نصفه عمیق : حفر چاه آب در وضعیت کم عمق و نصفه عمیق معمولا به طور دستی و به وسیله مقنی انجم می شود و کمتر احتیاج به ابزار آلات و اتومبیل های حفاری دارااست . این جور از چاه اساسا در مناطقی حفر میشود که آب فراوان در حدود زمین است و دسترسی به آن راحت . بعد از حفر چاه آب دهانه آن طوقه چینی شده و بوسیله مقنی سفت می شود .
حفر چاه عمیق : حفاری این جور از چاه فارغ از در دست داشتن خودرو آلات حفاری و علم فنی قابلیت و امکان پذیر نیست و حفر آن به وسیله اشخاص معمولی و سوای علم فنی مخاطرات بخش اعظمی در بر دارااست . لوله بازکنی تهران امکانات واجب برای حفر این دسته از چاه را داشته و به یاری متخخصین و کارمندان خبره خویش فراهم سرویس رسانی به همشهریان تهرانی می‌باشد .

خدمات حفر چاه منطقه تهران فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *