استفاده از تلمبه دستی ساده ترین راه حل لوله بازکنی

گرفتگی لوله منازل یک امری است که با بوی بد و منظره بدی همراه است لذا می خواهیم در این مطلب به ساده ترین راه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منازل اشاره کنیم، که همان استفاده از تلمبه دستی لوله بازکنی می باشد

تلمبه دستی وسیله ای ساده و ارزان ولی پر کاربرد است که در اکثر گرفتگی هایی که نه چندان شدید است کاربرد دارد و امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

البته اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری داشته باشید در این موضوع می توانید به سایت برچسب و مقاله بازکردن لوله با تلمبه دستی مراجعه کنید تااطلاعات دقیق تری در این باره به دست آورید.

آموزش استفاده از تلمبه دستی

همانطور که می دانید تلمبه دستی وسیله ای است که از یک دسته و از یک کاسه پلاستیکی و لاستیکی درست شده است، که با ایجاد خلا و فشار داخل لوله می تواند گرفتگی لوله را برطرف کند.

ما در این مقاله می خواهیم شیوه کار کردن درست با تلنبه دستی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید سریعتر و بهتر از این روش نتیجه بگیرید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

البته اگر گرفتگی لوله های منزل شما شدید بود و با تلمبه دستی برطرف نمی شد می توانید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آنها استفاده کنید. لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد و شما با مراجعه به این سایت می توانید از نزدیکترین لوله بازکن و چاه بازکن در نزدیکی منزلتان با خبر شوید و با ایشان تماس بگیرید.

در چه مواقعی از تلمبه دستی برای لوله بازکنی استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم در مواقعی که گرفتگی چاه شدید نباشد می توان از تلمبه دستی استفاده کرد مثلا در حمام ها و یا توالت و یا حتی سینگ ظرفشویی و روشویی هم می توان از تلمبه دستی استفاده کرد.

برای اینکه بتوانید از تلمبه دستی بهتر استفاده کنید، می توانید هنگام کار با آن یک مقدار دور کاسه لاستیکی آن را چرب کنید، و یا اینکه دور تا دور آن آب بریزید تا دیگر هوا به داخل کاسه لاستیکی تامبه دستی نفوذ نکند و بهتر مکش ایجاد کند.

البته اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکن استفاده کنید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی در شرق تهران استفاده کنید.

حتما به یادداشته باشید که هنگام استفاده از تلنبه دستی اصلا قبل از آن از لوله بازکن های اسیدی و محلول لوله بازکن استفاده نکنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *