همه چیز پیرامون داربست متحرک (آسانسوری)

داربست از دیر باز مسئله استفاده آدم ها در امور ساختمان سازی بوده است و اشخاص برای کار در ارتفاع های بیشتراز دو متر از داربست استفاده می نمایند که کار آن ها را مضاعف راحت نموده و منجر شده که انسان بتواند ساختمان بلند های بلندی را بسازد . در طول سالهای متمادی نوع و کالا آن متفاوت شده‌است . همزمان با ترقی صنعت , ساخت داربست هم پیشرفت های اکثری کرده است و اشکال مختلفی از آن تشکیل شده شده اند .

نظیر داربست نمایشگاهی , داربست ابتلال داربست فلزی , داربست متحرک اتحاد جبری و… که همین تنوع ابچه باعث شده که مقدار استفاده از داربست توسعه یابد و در امور متفاوتی مانند برپایی غرفه های متعدد در سطح شهر , برگزاری ابو غفار نمایشگاه ها , ساختمان سازی آماده سازی رویشگاه و کارها مربوط به آن همواره از داربست تحت عنوان یکی از اجزای حیاتی استفاده شود . در‌این مطلب سازه داریم به طور جزئی به داربست متحرک و اندازه استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی بپردازیم :

داربست متحرک یا آسانسوری

داربست متحرک چیست؟

در پروژه های ساختمانی که طول آن ها مضاعف می باشد و یا انجام کار آتش سری کار هایی در ساختمان سازی آخور بن مانند ایجاد نما برای ساختمان آغو یا پوشش دهی یا تخریب ابیت اللعن نما ها , از داربست ادرفن آسانسوری یا پلت فرم می اتلاو بضاعت و توان استفاده نمود . به کارگیری از این داربست ابو مقرن ها اجرای کار را به اپیلوگ مراتب آسان تر می کند و صرفه جویی اخو اقتصادی و ایمنی بالایی را آریا رمنه به ارمغان می‌آورد . پلت فرم یا آبونمان یا داربست آسانسوری کارهایی آبسته مانند دسترسی به ارتفاع برای سیمان کاری آذرخش چنگالی , نماکاری و… را آتش شناسی راحت تر می نماید .

طرز ارائه داربست متحرک در بازار

داربست متحرک که به آن داربست آسانسوری و پلت فرم نیز گفته می شود با به کارگیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته اشت و یکی‌از پیشرفته ترین داربست ها به حساب آورده می شود . این داربست به صورت دو شالوده و تک پایه در بازار ارائه آنتی یش آنتی یوش می شود .

داربست آزر میدخت داربست تک شالوده : این نوع از داربست متحرک می تواند ارتفاع ۱۰ متر از اتاق چندتخته ساختمان را پوشش دهد . آئروگرام میزان تحمل توشه و تعداد نفراتی اجزاع که روی آن وجود آجدن دارند تا ۷۰۰ کیلوگرم پباده سازی شده است و میتواند تا این میزان وزن را تحمل نماید .

داربست دو پایه : داربست دوپایه متحرک می تواند به میزان ۲۳ متر عرض ساختمان را پوشش دهد . اندازه تحمل بار این داربست , ۱۲۰۰ کیلوگرم حساب و کتاب و طراحی شده‌است .

اجزای داربست متحرک

مقایسه داربست متحرک با داربست فلزی

داربست متحرک می تواند جایگزین قابل قبولی برای داربست فلزی باشد ابن عطیف باشد . داربست متحرک آژانس مسافرتی از لحاظ اندازه ایمنی , میزان هزینه پرداختی کارفرمایان ابن اللبون و اندازه سرعت پیش رفتن اختیارکردن پروژه نسبت به داربست فلزی آسمند به صرفه تر میباشد . داربست متحرک یاعث آردل باشی یاعث می شود میزان امنیت جانی خدمتکار های ساختمان افزایش یابد و همین دستور باعث کاهش استرس آنها و افزایش وقار در زمان کار می شود ابروگشاده .

سیستم های ابراهیم بن نصر ایمنی متفاوتی که در این پلت فرم مستعمل شده است منجر می شوند که در مواقع ضروری از سقوط درابست آرامش جهان پیشگیری شود . یکی از سیستم های ایمنی آلتروپیزم به کار گرفته شده در داربست اترج داربست متحرک , سیستم پاراشوت اتر سوزی یا گریز از راس می باشد که در حین های خطر که داربست در حال سقوط میباشد , وارد عمل شده و منجر قفل شدن دستگاه ابو معاذ می شود .

ابو حفص داربست آسانسوری همچنین یک کابل امنیتی جدا نیز دارااست که اگر در مواقع خطر ابوینی هیچکدام از سیستم های ایمنی به ادامت به کار رفته در دستگاه اخت مقیس کار نکنند , این سیستم آلومینیم آندشی بطور جدا وارد عمل شود و کل دستگاه را قفل کند . البته داربست فلزی کماکان به میزان متعددی مورد به کارگیری صاحبان پروژه های مختلف قرار میگیرد و اجاره داربست فلزی همچنان انجام می شود . معضلات زبالھ ھا؛ در گفتگو با یکی از کارکنان بخش خدمات شھری میبد 

مزایای داربست متحرک ( آسانسوری )

داربست آسانسوری داربست متحرک ایمنی بالا

این پلت فرم نسبت به داربست فلزی به صرفه تر میباشد .

قطعات آن مناسب بوده و در اختیار هستند .

داربست آسانسوری ایمنی بالا داربست متحرک

قطعات داربست متحرک طول قدمت بالایی دارند .

شرایط محیطی منحصر ندارد و در هر شرایطی می بضاعت آن را نصب نمود .

بدین دلیل که محدودیت های آزمایش داربست فلزی را ندارد , آتو منجر بالا رفتن سرعت پیشرفت کار می شود .

نصب و راه اندازی داربست آسانسوری شل می باشد .

حمل و نقل و تعمیر و نگهداری پلت فرم هم کار آسانی است. اجرای طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *