رفع نم و رطوبت دستشویی و آشپزخانه ساختمان

وجود نم و رطوبت در دیواره ها و کف خدمت های بهداشتی و آشپزخانه ها , مشکلی است که بخش اعظمی از خانواده ها با آن روبه روهستند ;
ما با روش های متفاوت این ایراد را حل می کنیم .  رفع نم و رطوبت
نم زدایی و رطوبت زدایی از خدمت های بهداشتی و آشپزخانه و دیواره های اتاق ها و تالار منزل همراه با تشخیص پارگی لوله با دستگاه تشخیص دهنده…

بعضی از شغل های اضطراری برای رفع این نقص‌ و رطوبت زدایی عبارت است از :

۱ – تشخیص ظریف و نقطه ای محل نشت اب بوسیله دستگاه های توسعه یافته
۲ – تعمیرات لوله کشی اب و فاضلاب ساختمان
۳ – تعمیر خدمت سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران
۴ – رفع نم و رطوبت از دیوار به همراه کارها بنایی و نگارگری ذی‌ربط
۵ – عایق کاری رطوبتی با به کارگیری از عایق های پیش ساخته ( ایزوگام ) و هم عایق های پلیمری نو
کمپانی سرویس ها فنی و تاسیسات ساختمانی صالح فراهم ارائه اشکال سرویس ها برای گرمابه و دستشویی است . سرویس ها ما مشتمل بر گشودن لوله فاضلاب سوای به کار گیری از هرگونه اسید , تعمیرات گرمابه و دستشویی , رفع نم و رطوبت خزینه و دستشویی و کشف محل نم با دستگاه , رفع بوی بد فاضلاب گرمابه و سرویس بهداشتی صد در صد تضمینی و سوای برگشت و تشخیص محل نشتی و پارگی لوله و کاسه دستشویی با دستگاه . لوله بازکنی میدان نبوت

روش از در بین بردن و رفع بوی نم و رطوبت ساختمان

بارها برایتان پیش آمده که از بوی نم و یا این که ماندگی هوای منزل کلافه شده باشید , در‌این‌صورت‌ راه‌حل فعالیت دوچندان سهل است .
با معرفی چندین روش به شما امداد میکنیم تا با عطرآگین کردن فضای منزل از عطر درمانی , خنده رو و پرانرژی گردید و حس شادابی و تازگی به خویش ببخشید .
کافی است یک ظرف نسوز را تا نصفه آب نمایید و یکی لیموترش را با پوست در آن رنده نمائید , بعد این ظرف را روی حرارت میانگین قرار دهید تا بجوشد . به زودی بو لیموی نو فضای منزل شمارا لبریز خواهد کرد , در ضمن می‌توانید به جای لیموترش از نارنج استعمال فرمائید . منش دیگر این که در‌حالتی که اسانس خوراکی یا این که غیرخوراکی دارید , یک سری قطره از آن را در نعلبکی پیرکس بریزید و روی ظرفی قرار دهید تا بتوانید ذیل آن یک شمع گرد گوچک روشن فرمایید . بعداز یک‌سری لحظه با گرم شدن اسانس , بو آن تمامی جا را لبریز می نماید .

نگذارید منزل بوی رطوبت بگیرد . رفع بوی نم

نگذارید منزل بوی رطوبت بگیرد
شاید در منزل یا این که سوئیت شما , رطوبت به صورت متمرکز یا این که دور از هم وجود داشته باشد .
در زمان فصل‌زمستان , وقتی که هوای گرم و مرطوب منزل به پنجره های سرد اتاق ها برخورد می نماید , منجر تولید رطوبت در نزدیکی دیوار پنجره ها شده , رنگ دیوار اطراف آن رنگ زرد می شود و به اصطلاح طبله می نماید .
برای پرهیز از این ایراد خوب تر است در ساخت منزل ها از پنجره های دوجداره مصرف شود که نیز انرژی را ذخیره می نمایند و نیز جداره سمت درون سرد نمی‌شود ; در سود خلل تجمع رطوبت چهره نمی دهد ولی مدام که ما در ساخت منزل دخالتی نداریم ; پس به چه شکل میتوانیم رطوبت را در دست گرفتن کنیم؟

در دست گرفتن رطوبت

رطوبت علاوه بر دیوارها به صورت بالقوه میتواند در نقاط متعدد منزل نیز وجود داشته باشد . نقاط مرطوب معمولا محل تجمع باکتری ها , میکروب ها و آلودگی های گوناگون میباشند و از این طرز منجر انتقال گونه های بیماری ها و آلرژی ها به شما می‌شوند .
با رعایت یک سری نکته میتوانید رطوبت منزل هایتان را در دست گرفتن نمائید تا آسیبی به منزل و تندستی شما نرسد :
– بعضا اشخاص عادت دارا‌هستند یک ظرف آب را روی بخاری یا این که رادیاتورهای منزل قرار دهند تا بخار آن منجر تهویه هوا شود . این روش کهن خیر فقط هوای منزل را مطبوع نمیکند بلکه اطراف رادیاتور و بخاری را نمور کرده و سبب خورده شدن تدریجی رادیاتور و لوله های آن می شود .
– هنگام پخت و پز از هود استعمال فرمایید .
– هنگام استحمام رشته خزینه را روشن بگذارید .
– عایق های رطوبتی گرمابه و آشپزخانه و ایزوگام های پشت بام سوئیت را محاسبه فرمایید .
– گیاهان آپارتمانی بزرگ را در محیط داخلی منزل قرار ندهید .
– همه اتصالات لوله های شوفاژ و لوله های آب را در دست گرفتن فرمایید ; علی الخصوص در آشپزخانه و گرمابه . نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله استانبول مرکز تهران

نم و رطوبت , استدلال مخرب منزل و دیوارها

رطوبت و نم زياد , علاوه بر اينكه به ساختار و بناي منزل صدمه مي‌رساند , يكي از اصلي‌ترين زمينه‌سازهاي ايجاد بيماري در محيط خانه است . بيماري‌هايي نظير آسم , اگزما و سردردهاي شديد اعم از بيماري‌هاي شايع حاصل از رطوبت و نم در منزل می باشند . البته شما مي‌توانيد با اقداماتي از قبيل تهويه عالی كه مشتمل بر تهويه مطلوب سرويس‌هاي بهداشتي و خشك نگه داشتن محيط منزل است , عايق‌بندي اصولي و كاهش مصرف آب , محيط منزل خویش را بدور از رطوبت و سالم‌تر نگه داريد .

رطوبت , ادله مخرب دیوار منزل

• سطح ها بالاي رطوبت سبب ايجاد و افزايش رویش باكتري‌ها , قارچ‌ها و ميكروب‌ها در محيط مي‌شود كه براي سلامتي اشخاص خانواده بسيار زیان آور است .
• رطوبت و نم , گرم كردن فضاي منزل را مشقت بار مي‌كند و سالم شما و فرزندان‌تان را به خطر مي‌اندازد .
• نمناك بودن منزل , سبب ساز خرابي و پوسيدگي وسايل و اسباب پارچه‌اي و چوبي مي‌شود و در اصل زندگي در محيط منزل را مشقت بار و مشقت بار مي‌كند .

رطوبت و نم در سطح های بالا به دلايل زير بوجود مي‌آيد :

• چگالش و تغليظ : اين واكنش زماني صورت مي‌گيرد كه هواي گرم وارد منزل مي‌شود و با سطح های سرد مانند مرحله پنجره , ديوارها يا سقف تماس پيدا مي‌كند .
• رطوبت از محيط بيرون منزل نيز وارد فضاي منزل مي‌شود براي نمونه , گاهي تایم ها نم , از زمين پررطوبت كنار منزل به فضاي باطن سرايت مي‌كند .
• فعاليت‌هاي خانگي از قبيل شست‌وشو , آشپزي و حتي تنفس اشخاص نيز مي‌تواند سبب ساز پیدایش رطوبت در منزل شود .

درصد زيادي از رطوبت منزل , از فعاليت‌هاي خانگي ناشي مي‌شود . فعاليت‌هاي رطوبت‌زا مشتمل بر , آشپزي ( ۳ % ) , شستن جامه ( ۵/۰ % ) , گرمابه يك نفر ( ۵/۱ % ) , شستن ظرف ( ۱ % ) , خشك شدن هر خرقه پهن شده روي بند ( ۵ % ) , تنفس هر شخص در يك ساعت کندن چاه شهرک وحدت کرج

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *