تشخیص ترکیدگی و نشت لوله آب با دستگاه تا چه عمقی در ساختمان امکان پذیر است؟

عمقی که معمولا دستگاه های صوتی تشخیص می دهند تا حدود تقریبی ۴۰ سانتی متر است . براین اساس نباید توقع تشخیص پارگی لوله در اعماق بیشتر از ۴۰ سانتی متر را از این دسته دستگاه ها داشت . مگر این که میزان نشت لوله مضاعف زیادو شایان توجه باشد و صدای صوتی که ساخت می نماید از اعماق با دستگاه تشخیص پارگی لوله قابل تشخیص باشد . به این ترتیب این دستگاه ها برای یافتن محل نشت در ساختمان ها قابل به کار گیری است و برای نشت های صنعتی و دپارتمانهای بزرگ و . . . روش های دیگرو جایگزین موجود است .

شماره عمل با دستگاه تشخیص پارگی لوله عمدتا در جمهوری اسلامی ایران به طور صوتی است . بدین صورت که با امواج صوتی سعی بر تشخیص محل پارگی لوله آب دارنده نشتی می نمایند . همانگونه که می‌دانید تکان آب منجر تولید امواج صوتی می شود . هنگامی که لوله ای دچارخرابی و پارگی شود , آب با شدت از لوله معیوب بیرون می شود . خیلی مهم نیست که میزان آب بیرون شده از لوله معیوب شما چقدر باشد . احتمالا سوراخی فراوان کوچک و ریز در لوله ساختمان تولید شده باشد و میزان آبی رنگ که از لوله نشت می نماید زیاد جزئی و کم باشد . تشخیص ترکیدگی لایروبی و چاه بازکنی سهروردی مرکز تهران فوری

همان طور که پهنا کردیم مقدار شکاف و میزان پارگی لوله به هیچ وجه و به هیچ عنوان اصلا مهم نیست . مهم ترین مقاله این است که آب با شدت فراوان از لوله معیوب بیرون شود ( و خیر به طور قطره ای و قطره قطره ) . این شدت منجر ایچاد صدای صوت می شود که با به هیچ وجه گوش آدم قابل شنیدن نیست . دستگاه تشخیص نشت و پارگی لوله بدین صورت عمل می نماید که محل صوت را از روی شدت کم یا این که مضاعف شدن صدای آن پیدا می نماید . زمانی نم و رطوبت ساخت شده و چشم شده به وسیله شما , در ساختمان , حاصل است نشت قطره قطره آب باشد بایستی به تجربه کارشناسان گروه زرافشان ما توکل فرمائید . چون شایسته ترین استراتژی برای یافتن محل پارگی لوله آب بازگشت به متخصصین کارآزموده و زبده است .

اعتنا تشخیص پارگی لوله با دستگاه چقدر است؟

این دستگاه ها یا این که محلی را معمولا پیدا نمیکنند یا این که در صورتیکه محل ترکیدیگی را پیدا نمایند با اعتنا بالا و کمتر از ۱۰ سانتی متر , نقطه ترک شده و معیوب لوله را تشخیص می دهند . به این ترتیب در صورتی مصالح مصرف شده و به فعالیت برده شده در در ساختمان شما لاکچری است خوبتر و منطقی است قبلی از تخریب دیوار و یا این که کف و سقف ساختمان , محل نقطه ای نشت لوله آب را با دستگاه تشخیص پارگی یافته و آنگاه مبادرت به تخریب به عبارتی نقطه فرمائید .

بعداز تشخیص ظریف و یافتن محل پارگی لوله آب با دستگاه , چه بایستی کرد؟

در صورتیکه فساد و یا این که نم و رطوبت ساخت شده در ساختمان شما بر اثر نشت و پارگی لوله آب باشد , حتما میبایست نصیب رخنه‌ و ترکیده شده لوله پیدا شده و تعمیر تخصصی شود . احتمال دارد نیز نیاز به ردوبدل جزء لوله کشی ساختمان خویش باشید . این داستان می‌تواند از چندین سانتی متر تا تعدادی متر و در مواقعی متاسفانه به ردوبدل کل لوله کشی ساختمان منجر گردد . هم اکنون بعداز تعمییر لوله کشی ساختمان شما , محل تخریب شده از ساختمان بایستی تصحیح شود و به شرایط اول برگردد , که میتواند دربرگیرنده کاشی کاری یا این که موزاییک کاری دوباره یا این که گچکاری و جزییات مختص و . . . باشد . لایروبی چاه و لوله بازکن پروین اصفهان

هزینه و بها تشخیص محل پارگی لوله آب با دستگاه چه میزان است؟

این نکته را میبایست شما مورد‌علاقه داشته باشید که یافتن نقطه ای و ظریف محل نشت و پارگی لوله به هیچ عنوان هزینه مازاد نیست چون از تخریب بی مورد ساختمان شما دوری کرده و میزان کلی تراز تخریب شده را هم کاهش میدهد . علاوه بر این احتمالا به هیچ عنوان نشتی و یا این که فساد واقعه نیفتاده باشد و بعضی اتصالات در لوله کشی ایراد داشته باشند که سوای تخریب و زور مخارج گزاف آن , ایراد به راحتی حل خواهد شد .

هزینه و بها رفع نشتی و پارگی و تعمیر و سرویس ها لوله کشی معیوب چه میزان است؟

بها و هزینه تعمیر و سرویس ها لوله کشی معیوب ساختمان بسته به گونه و مقدارلوله کشی , عمق لوله کشی و میزان لوله کشی , فرق داراست که کارشناسان زرافشان کاران بعد از کاوش و یافتن محل نشت لوله , این بها و هزینه را برآورد کرده و بعد از تایید و رضایت شما , تعمیرات لوله کشی ساختمان آغاز و اجرا خواهد شد . لوله بازکنی محدوده آگاهی

ارزش تجدید بنا وبازسازی دیوار , کف و سقف و رفع نم و رطوبت حاصل از فساد لوله ها چه میزان است؟

بها تعمیرات و نوسازی گچ دیوار , کف ( موزائیک , سرامیک و یا این که پارکت و . . . ) و چه بسا سقف در محل متبوع بررسی و برآورد می شود که بستگی به عامل ها یگانه وگوناگونی داراست . درصورتی که که ابتدا به بومی رضایت مشتری حاصل شد , ترمیم بخش های گوناگون مصدوم نیز بوسیله همیاران زرافشان کاران انجام خواهد شد در غیر اینصورت همیاران ما می‌توانند افراد و گروه های دارای ارتباط دیگری را معرفی کنند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *