چگونه نم زدگی دیوار را رفع کنیم

رفع نم زدگی دیوار

بدون شک برای هر منزل ای در زمان قدمت خویش و یا این که برای هر خانواده ای در حین معاش طولانی بازه زمانی از منزل با نقص‌ برای یک توشه نیز که شده با نقص‌ نم زدگی دیوار های منزل مواجه شده می باشد ما قصد داریم تا نکات حتمی در هنگام این حادثه را با نیز مرور کنیم . رفع نم و رطوبت

اولی کاری که می بایست بعداز این‌که متوجه شدیم که دیوار های ما در اکنون نم دادن میباشد این است که مرجع آن را بیابیم . خوب تر است برای شناسایی این مرجع خلل با کارشناس مشورت کردن کنیم چون مضاعف اتفاق افتاده بر اثر تشخیص نادرست دیوار ها بر اثر بیشتر شدن نم مبتلا جراحت بیشتری شده و در مواردی مبتلا ریختگی . معمولا در منزل های آپارتمانی علت نم دادگی بر اثر پارگی لوله دربین دیوارهای ساختمان است و ممکن است پارگی لوله های همسایه همسایه یا این که بالادستی شما به‌وجود آمده و یا این که در عمده مواقعه در منزل های حیاط دار بر اثر عایق نبودن دیواره ها و سقف با آغاز فصل سوز و سرما و مضاعف شدن بارش باران مبتلا این رخداد میشوند خوب تر است در قدم اولیه خلل نم زدگی را حل کنیم تا به فرآیند دیگر برسیم .

رفع نم دیوار

 

در قدم دوم خوبتر است در صورتی‌که دیواره ها و یا این که سقفی که نمزده اتاقی مانند گرمابه و یا این که دستوشیی و یا این که هر جایی دیگر میباشد نسبت به شدت آن به کار گیری نکنیم چون به کار گیری از گرمابه سبب ساز تشدید رطوبت میشود و احتمال دارد سفق در گیر ریزش شود .

در صورتی‌که آن اتاق دارنده پنجره است آنان را گشوده بگذارید وسایلی که بازدارنده وصال هوا به محل نم زدگی است را جابجا کنیم و تا کم آب شدن نسبی و یا این که مطمئن شدن از این‌که سقف و دیوار دیگر خطر ریختگی ندارد از آن اتاق و یا این که از محدوده نم زدگی به کارگیری نکنیم . تخلیه چاه ازگل شمال تهران شبانه روزی

پس از کم آب شدن نسبی نم متقابلا با زردی نا مطلوبی بر روی گچ و رنگ منزل خویش مواج می‌شوید ابدا نیاز به نگرانی نیست عمده این رنگ های ناخوشایند بر اثر نمی است که در باطن دیوار ها موجود هست با گذشت وقتی بیشتر از فی مابین می‌رود .

نم زدگی دیوارها

احتمالا که بعداز گذشت مقطع طولانی و کم آب شدن نسبی دیواره های نم دار با پدیده ی دانه دانه شدن و باد کردن رنگ دیوار مواجه گردید و در دیوار های گچی ملاحظه کنید که زرد تماما رفع نشده درین مواقع خوبتر است منتخب را که رنگ آن مبتلا نقص‌ شده را استارت به تراشیدن فرمایید و رنگ جدیدی بر روی آن بزنید معولا روش های غیر از ردوبدل رنگ مسکنی موقتا برای رفع این اختلال می‌باشد سفارش ما به شما بده بستان رنگ نصیب نم دار می باشد .

روش های نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان و عامل تولید لکه شوره و روش رفع نم

سرویس ها ما دربرگیرنده رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان , تشخیص محل نشتی و پارگی لوله آب با دستگاه نشت یاب , رفع بوی بد فاضلاب سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی و بوی نم و رطوبت , تخلیه چاه , حفاری چاه فاضلاب , رفع گرفتگی لوله فاضلاب , تعمیرات گرمابه و سرویس بهداشتی , صد در صد تضمینی و فارغ از برگشت در محل های اجرا شده

رطوبت معمولا از سه روش به ساختمان نفوذ می نماید :

از سقف ( پشت بام و طبقات که بدلیل به کارگیری اشتباه از عایق و ایزولاسیون مطلوب و در بعضی موردها به کار گیری نکردن از آن , آبهای انباشته شده نفوذ کرده و . . . . )
از زمین و پی دیوار ( بالا وارد شدن آبهای زیرزمینی و روان شدن در مرحله زیرین ساختمان )
از دیوار ها ( به دلیل خواص موئینگی بین مصالح دیوار , آب از کف جذب شده و سرتاسر دیوار را تخریب می کند و دیوار های فرنگی که بدلیل رابطه بی واسطه با آب باران و . . . مقاومت نداشته و آب کم کم نفوذ می نماید )

پرهیز از نفوذ رطوبت به دیوار :

کم کردن رطوبت اطراف ساختمان ( زهکشی )
پائین بردن تراز آبهای زیرزمینی و دوری از نفوذ آن ها به ساختمان – قلوه چینی ( بلوکاژ )
استعمال از مصالحی که جاذب رطوبت نباشند
علت جذب رطوبت مصالح ساختمانی به میزان تخلخل و وجود حفره های رگ گیاهی مدل و همینطور تماس بی واسطه مصالح با آب و یا این که مصالح مرطوب هست که می بایست در میان مصالح و اجزا ساختمانی کاغذ ای قرار اعطا کرد تا بازدارنده از عبور رطوبت گردند
به‌این مدل از مصالحی که بازدارنده عبور آب و رطوبت میشوند عایق رطوبتی گویند

از قبل ها تا به امروز سعی در آن شده‌است دیوارهای ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب ورطوبت به درون ساختمان دوری شود چون نم ورطوبت خسارات جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می نماید . رفع بوی بد چاه حمام و توالت بهارشیراز مرکز تهران

یک کمپانی سازنده مصالح ساختمانی توانسته است محصولاتی را دراین قضیه ساخت نماید که دربرگیرنده بتن مقاوم ضد آب , بتن معمولی ضد آب , بتون و مصالحی که دارنده رنگ اثبات در قبال آب می باشند , است . همگی این تولید ها قابل مصرف در قسمت های داخلی و فرنگی دیوارها ی خانه می‌باشد . ولی این مصالح در کف سازی سطح های کاربرد ندارد .

استحکام بتن مقاوم ضدآب و بتن معمولی ضدآب توسط مواد معدنی ارتقا مییابد ودر برابر آب نفوذ پذیری کمتر ودر سود استمرار بیشتری خواهدداشت . لوله بازکنی منطقه منطقه ۶ (منطقه شش)

چگونگی تعمیر ولکه گیری نقاطی که از آنان آب به دیوار نفوذ می نماید

رطوبت اساس دیوارها شاید در اثر تولید میعان در فضای داخلی ساختمان ویا نفوذ آب از خارج ساختمان به داخل دیوارها پدید آمده باشد . برای این که مطمئن گردید این رطوبت فیض میعان در باطن ساختمان نیست شایسته ترین را این است که یک کاغذ آلومینیومی مربع صورت طوری بر روی دیوار قرار داده وبچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود . بگذارید دو روز کاغذ آلومینیومی به همین صورت باقی بماند . بعد از دو روز آن را بردارید در صورتیکه نصیب بیرونی نوار آلومینیومی نمناک است نقص‌ از میعان باطن ساختمان میباشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *