تعمیرات لوله کشی آب ساختمان

تعمیرات لوله کشی ساختمان اعم از مواقعی است که بعداز مدتی به آن احتیاج پیدا میکنیم . متاسفانه لوله کشی های غیر اصولی منجر نیاز بیشتر اشخاص به تعمیرات لوله کشی ساختمان می شود . ما درین مقاله مواقعی را برای شما بازگو کرده ایم تا شمارا بیشتر با این زمینه آشنا کنیم .  نصب شیرآلات

تعمیرات لوله کشی ساختمان مشتمل بر مورد ها پایین می شود :

تعمیرات لوله کشی ساختمان

تشخیص پارگی لوله کشی آب با دستگاه نشت یاب , نشت یابی لوله آب و فاضلاب ساختمان به همراه تعمیرات لوله کشی ذی‌ربط
اجرای اصلاحات , تعمیرات و ردوبدل گونه های لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان تو کار و رو کار
تعمیرات و بده بستان لوله کشی فاضلاب پوشفیت , پلی اتیلن جوشی , پلیکا
تعمیر لوله کشی فاضلاب خانه , انجام کارها تاسیساتی فاضلاب ساختمان , سرویس بهداشتی خارجی و گرمابه منزل
اجرا , تعمیر و ردوبدل گونه های لوله های شوفاژ و حرفه کوئل و موتورخانه مرکزی
تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان , آب و فاضلاب
تعمیرات , اصلاحات و ردوبدل لوله کشی با لوله های ۵ لایه و سپید , اسپرینگلر رایزرهای گالوانیزه , جوشی و…
نصب اشکال شیرآلات ساختمان و اجرای تاسیسات لوله کشی ساختمان
رفع نم و رطوبت , تعمیر نم و رطوبت حاصل از نشست آب از لوله کشی و نگارگری دوباره ساختمان لایروبی چاه تخت طاووس مرکز تهران

برای پیشگیری از پارگی ها و فساد ها , بایستی یک‌سری از راهبرد ها و استانداردهای لوله کشی را از ابتدا رعایت کنیم :
تمامی لوله های آب سرد و گرم و رجوع آب گرم مصرفی از مدل فولادی گالوانیزه باشند مگر آنکه در نقشه ها و مقادیر کار جور دیگری ذکر شده باشد .
شیب لوله های آبرسانی در شبکه کف بطرف موتورخانه می‌باشد .
همه لوله های افقی سرد و گرم و رجوع می بایست شیب یکنواختی حداقل برابر یک در هزار در سمت نقطه زیر لوله کشی داشته باشد تا در هنگام لزوم بتوان آنها‌را تخلیه کرد .
اتصال لوله آب به کولرها به وسیله لوله مشی تیپ l جور قابل انعطاف انجام می‌گردد مگر انکه در نقشه ها و مقادیر کار گونه دیگری ذکر شده باشد .

رفع گرفتگی چاه و روش های آن

اعم از ابزارهایی که برای رفع گرفتگی توالت و ظرفشویی و گشودن انسداد لوله های فاضلاب به کارگیری می‌شوند می شود به موردها پایین اشاره کرد .

دستگاه تراکم هوارفع گرفتگی چاه
فنر فولادی
دریل یا این که دستگاه فنر زن
پمپ یا این که اهرم دستی و اسید
چنته یا این که سود سوزآور
علاوه بر این ابزارها می توان از گونه های اسید نظیر جوهر نمک و اسید لوله گشوده کن برای گشودن رویکرد آب ظرفشویی به کار گیری کرد البته در ساختمان های کهن که از لوله های چدنی برای لوله کشی مصرف شده , اسید سبب خوردگی و پوسیدگی لوله فاضلاب و در غایت رخنه‌ شدن آن می شود براین اساس به کارگیری از آن برای برهه زمانی طولانی به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود .

بعضی گرفتگی های شدید با گذشت زمان گشوده نمی‌شوند که به کار گیری از اسید برای آن ناکارآمد است و برای مفتوح کردن سرویس بهداشتی یا این که لوله گرفته شده می بایست به روش های دیگری مبادرت نمود .

رفع گرفتگی چاه با فنر فولادی و لایروبی آن

دستگاه تراکم هوا یا این که فنر فولادی راه درستی برای گشودن گرفتگی های شدید است . فنر فولادی علاوه بر مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب یا این که سرویس بهداشتی , کار لایروبی از دیواره ها و جداره لوله را هم انجام می‌دهد و بازدارنده گرفتگی های دیگر می شود .

برای از در میان بردن اجسامی که در چاه دستشویی گیر کرده هم می توان از فنر استعمال نمود که اجسام را خرد کرده و آنان‌را به چاه فاضلاب منتقل می نماید بدین ترتیب گرفتگی آن رفع می شود . لوله بازکنی مینای تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه تخت طاووس مرکز تهران فوری

همینطور گهگاه سیمان یا این که ماسه محکم شده در چاه سرویس بهداشتی سبب ساز گرفتگی آن می شود که به کارگیری از فنر فولادی منجر تراش آن و رفع گرفتگی چاه می شود .

فنر لوله بازکنی

گونه های فنر لوله بازکنی

دستگاه فنر لوله بازکنی که برای رفع گرفتگی چاه از آن به کار گیری می شود , اشکال متفاوتی ندارد و صرفا مدل خصوصی آن است که متعدد هست که در پی با اشکال راز های فنر لوله بازکنی آشنا خوا هیم شد .

سرفنر ریشه بر : جهت برش دادن و خرد کردن ریشه های الیاف دار
سرفنر نیزه ای : جهت شکستن لایه های سیمانی و طاقت فرسا
سرفنر ابزارگیر : جهت تصاحب کردن ابزار و فنر های شکسته
سرفنر الماسی : جهت براندن و شکستن تیکه های آجری و سیمانی
سرفنر مارپیچی : جهت رفع گرفتگی در اثر سنگ
سرفنر برسی : جهت پاک ( جارو ) کردن لوله بعداز برطرف شدن گرفتگی و رسوب زدایی
رفع گرفتگی لوله ها با فنر لوله بازکنی نیاز به مهارت خاصی دارااست که کار هرکسی نیست . اشخاصی که در به کار گیری از این دستگاه مهارت دارا هستند , با اعتنا به مدل گرفتگی لوله های خانه شما از یک کدام از محرمانه های فنر لوله بازکنی به کارگیری خواهند کرد .

فرآیند مفتوح کردن گرفتگی سینک

وقتی که علائمی از گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی مشاهده کردید , پیشین از اینکه خلل بدون شوخی شود و نیاز به رفع گرفتگی چاه با روش های مشقت بار داشته باشید , کمی آب جوش را باطن چاهک بریزید . آب جوش قادر است به راحتی گرفتگی های معمولی را گشوده نماید . با انجام این کار بافت چربی هایی که به مرور زمان در لوله ها رسوب کرده اند از دیواره جدا می‌شوند . آب جوش مایعی غیر شیمیای و سوای عارضه ها جانبی برای رفع گرفتگی چاه هست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *