راهنمای خرید یک سرویس بهداشتی خوب

به نقل از تاسیسات نیوز , تمامی ما روزمره از خدمت های بهداشتی به دفعات در منزل , دفتر کار , مدرسه های , هتل ها و . . . استعمال میکنیم البته شاید ویژگی ها یک دستشویی عالی و استاندارد را ندانیم ولی این قبیل سوالهای را اکثر زمان ها خریداران در حین خرید این مال از خویش می‌پرسند و سوای آنکه به پاسخ برسند خرید را انجام می دهند . درصورتی که میخواهید توالت جدیدی خریداری فرمائید حتما نوشته ذیل را بخوانید . رفع گرفتگی توالت فرنگی

نکات اساسی برای خرید توالت

محمد سعی مهندس سرامیک در باب این سوال که توالت دربرگیرنده چه ترکیبات و تجهیزاتی می توان به راهنمای ساخت و ساز بیان کرد : چینی بهداشتی معمولا از گونه های چینی های زجاجی و نصفه زجاجی است . کاربرد کلیدی این جور کالا ها به طور سرویس بهداشتی , کاسه سرویس بهداشتی , زیردوشی و . . . است .

او خاطرنشان کرد : بیشتر خدمت های بهداشتی ساختار سرامیکی با بدنه چینی داراست البته به صورت کلی سرامیک های بهداشتی تشکیل شده از چینی زجاجی و معمولا دارنده جذب آبی رنگ کمتر از ۱ درصد می‌باشند در حالتی که که جذب آب سرامیک های بهداشتی تشکیل‌شده از چینی نصفه زجاجی یا این که آرتن ور فلدسپاتی از حدود ۳ تا ۱۴ درصد متغیر است . لوله بازکنی توالت فرنگی در چهارباغ خواجو اصفهان فوری

همت افزود : در‌این ادغام , یک سرامیک بهداشتی زجاجی , ۲۵ درصد خاک چینی , ۲۵ درصد بالکی ( به رس خاکستری رسوبی کائولینیتی با پلاستیسیته بالا و دانه ریزی گفته می شود که در اثر حرارت به رنگ سپید تا در حدود سپید درمی آید ) ۲۰ درصد نفلین سینیت ( سنگی صنعتی که در ساخت سرامیک , کائوچو , آلومینیوم , شیشه و . . . استعمال می شود ) و ۳۰ درصد کوارتز موجود هست . این فعال ساختمانی افزود : ولی در اماکن همگانی مثل بیمار‌ستان ها , کارخانه ها و . . . می توان سرامیک با بدنه خاک نسوز ( سرامیک های بهداشتی خاک نسوز معمولا دوچندان کلفت , سنگین وزن و متخلخل میباشند ) و استون ورها ( نوعی خاک رس گدازآور ) را یافت که به دلیل استحکام بالا از این بدنه ها استعمال می شود .

این مهندس سرامیک راجع‌به کیفیت عالی سرامیک بهداشتی ذکر کرد : هرچند تشخیص درون یک سرامیک عالی برای خریداران ایراد است البته یک سرامیک بهداشتی عالی می بایست دارنده شفافیت لعاب باشد یعنی هرچه لعاب واضح باشد کیفیت فرآورده بالا است به صورت کلی وضوح تصویر انعکاسی از یک شی , ترازو قابل قبولی برای سنجش شفافیت قطعه است .

بعداز اعتنا به شفافیت لعاب می بایست به تراز لعاب اعتنا کرد هرچه تراز لعاب صاف , سوای موج و فاقد ناهمواری و یا این که فرورفتگی و برآمدگی های قابل لمس باشد از کیفیت بهتری برخوردار‌است .

او در این زمینه تصریح کرد : در شرایطی‌که لعابی دارنده فرورفتگی و ناموزونی باشد پس از زمان کوتاهی جرم گیر شده و به مشقت می توان جرم های آن را تمیز کرد چاه بازکنی میدان آقانور

آشنایی یک سرامیک بهداشتی عالی

محمود پاژن فروشنده سرامیک های بهداشتی در رابطه نکات دیگر آشنایی یک سرامیک بهداشتی عالی به راهنمای ساخت و ساز بیان کرد : در‌صورتی‌که سرامیک های بهداشتی خریداری شده آکنده از ترک های ریز و درشت باشد کالای قابل قبولی خریداری نکردید چون پس از مدتی ترک های اگر چه کوچک هم به مرور زمان بزرگتر شده و سبب ساز شکسته شدن سرامیک می شود .

او اظهار کرد : دستتان را روی سرامیک بهداشتی خریداری شده بکشید در‌صورتی‌که تحت ناخن هایتان ترک های مویی ( دوچندان نازک ) را شم کردید از خرید آن دوری کنید . این فعال ساختمانی افزود : یک سرامیک بهداشتی عالی بایستی مقابل سوز و سرما و گرما و سایش مواد اسیدی مقاوم باشد .

پاژن بابیان این مقاله که لعاب سرامیک بایستی از شایسته ترین کیفیت باشد اعلام کرد : در مواردی چشم شده که پس از چند دفعه به کارگیری از ماده های شوینده شیمیایی , بخش های لعاب دار سرامیک تغییر تحول رنگ داده و نسبت به بخش های دیگر سیاه خیس شده و به صورت کلی صورت ظاهری سرامیک تغییر‌و تحول پیدا نموده است و اما هیچ خط مش حلی برای این داستان نیست .

او در غایت افزود : در طول خرید , خریداران بایستی به شفافیت لعاب , کیفیت لعاب , مرحله لعاب خوردگی فرآورده , سرویس ها بعداز فروش , آوازه و عمر کمپانی سازنده دقت کرده و گول برندهای نو وارد , بی کیفیت و ارزان ارزش را نخورند .

گزینش دستشویی با چه ملاحظاتی باشد

احمد قاسم خانی نصاب توالت بابیان این مقاله که هر توالتی نوع دستشویی خاصی را می طلبد به راهنمای ساخت و ساز اعلام کرد : برای تعیین مطلوب ترین نوع , می بایست به نکاتی مثل بعدها فضای نصب , مسافت شیرآلات , محل قرارگرفتن خروجی فاضلاب و . . . اعتنا کرد . در حالتی که فضای توالت شما تنگ و کوچک است هیچوقت از روشویی و کاسه سرویس بهداشتی بزرگ استعمال نکنید .

او اعلام کرد : تعیین دسته توالت شرایطی داراست و هیچوقت در طول خرید , فقط به صورت ظاهری توالت اندیشه نکنید بلکه به بعدها و فضای خدمت بیشتر اعتنا فرمائید . او در این مورد تصریح کرد : جذب آب در دستشویی بایستی کم باشد در غیر این صورت باطن خدمت شما مدام بوی نامطبوع و رده تجمع آلودگی ها می شود .

این نصاب اعلام‌کرد : در هنگام خرید دستشویی آسیایی ( اهل ایران ) علاوه بر تعیین ظاهری نوع , اضطراری است به بعد ها محل نصب , بخصوص طول نوع و محل قرارگیری و همینطور به ریم بسته و یا این که ریم گشوده ( دستشویی های زمینی که قابلیت و امکان آبریز به باطن کاسه دستشویی برای آنان به طور آبشاری در لحاظ گرفته شده‌است اصطلاحا ریم بسته و در صورت عدم وجود این قابلیت ریم گشوده نامیده می شود ) بودن دسته انتخابی دقت شود . لوله کش خزانه فلاح جنوب تهران

او تصریح کرد : می بایست به کالا و لعاب دستشویی های اهل ایران فراوان دقت کرد . قاسم خانی بابیان این مقاله که یکسری سالی است در اتاق خواب , خدمت جدا احداث می نمایند اذعان کرد : این خدمت بیشتر مشتمل بر سرویس بهداشتی خارجی است . در خرید و نصب این دستشویی ها نیز بایستی جدای از زیبایی ظاهری و کیفیت عالی به مصرف آب و صدای آن اعتنا کرد .

سرویس بهداشتی خارجی عالی می بایست دارنده دست کم جذب آب , بی سروصدا و فارغ از ترشح باشد و نکته بعدی توان مکش آن است که می بایست با توان تمام ناپاکی ها را از باطن کاسه تخلیه نماید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *