راهنمای انتخاب توالت فرنگی

میزان , طول , کارکرد و همینطور هزینه از مهمترین پارامترهایی می باشند که به هنگام تعیین و خرید یک سرویس بهداشتی خارجی می بایست به آن اعتنا کنیم .

به دنبال قصد داریم تا مطالبی را به شما فراگیری دهیم تا با دقت به نیاز و فضای خویش بتوانید کالایی مطلوب را تعیین فرمائید .

در بازار انواع دوچندان متنوعی از سرویس بهداشتی های خارجی موجود هست , از نگاه صورت ظاهری می توان سرویس بهداشتی های خارجی را به دو جور ی گرد و کشیده تقسیم کرد که از دستشویی های گرد بیشتر در مکان هایی که با محدودیت دور و اطراف مواجه هستیم می توانیم استعمال کنیم و معمولا دستشویی های کشیده فضایی نزدیک به ۷۸ سانتی متر و سرویس بهداشتی های گرد فضایی نزدیک به ۷۱ سانتی متر را اشغال می کنند .

– می بایست دقت داشت مسافت ی مطلوب خروجی سرویس بهداشتی ها تا دیوار که معمولا حدود ۳۰ سانتی متر است سبب ساز سعی خوبتر سرویس بهداشتی ها می شود . باز کردن توالت فرنگی

تقسیم بندی دیگری هم برای صورت ظاهری سرویس بهداشتی های خارجی موجود هست که آن‌ها‌را به دو مدل ی دو تکه و یک تکه تقسیم می نماید . چاه بازکنی شهرک معلم گرگان شبانه روزی

سرویس بهداشتی های دو تکه به سرویس بهداشتی هایی می‌گویند که کاسه و مخزن از نیز جدا بوده و فراوان رایج می‌باشند و ادله این مرسوم بودن , مقرون به صرفه هستند .

البته علیه دستشویی های یک تکه گران خیس بوده که از عارضه ها گران بودن میتوان به رنج در هنگام نصب هم اشاره نمود چون این گونه از دستشویی ها سنگین وزن بوده و برای نصب باید به خیر مهار شوند , ولی از مزایای این دستشویی ها می شود به زیبایی بیشتر نسبت به دستشویی های دو تکه و سهولت بیشتر در پاک کردن این گونه سرویس بهداشتی ها بجهت عدم وجود درزهای فراوان در پباده سازی آنان اشاره نمود .

از سایر فاکتور های با اهمیت در خرید دستشویی خارجی تکنولوژی سیفون به کار رفته در آن است .

در‌صورتی‌که شما یک دستشویی خارجی گران قیمت خریداری فرمائید ولی سیستم سیفون قابل قبولی نداشته باشد استعمال از آن برای شما مضاعف دشوار شده و دیگر از آن به کار گیری نمی‌کنید . جدیدا سرویس بهداشتی هایی وار بازار شده‌است که سیستم سیفون آن‌ها دارنده دو دکمه است که یک کدام از دکمه ها آب بسیار و دکمه ی دیگر آب کمتری را وارد دستشویی می کند که‌این نکته از نگاه صرفه جویی در مصرف آب مضاعف کارامد است .

فاکتور دیگر سیستم تخلیه ی دستشویی های خارجی است که به پنج جور ی آبشار , گردابی , گردابی به علاوه ی واترجت , واترجت , خارجی توربو جت تقسیم می شود .

سیستم تخلیه ی آبشاری یا این که ریزشی :

در سیستم تخلیه ریزشی , آب از مجرای مخزن آب به لبه‌های درونی کاسه جهت دهی و آن‌گاه از سوراخ‌هایی که در فواصل مشخص و معلوم تعبیه‌شده , بیرون می‌گردد و شستشو از نزولی صورت می‌گیرد . این سیستم اکثر زمان ها در توالت‌های خارجی دوتکه پباده سازی می‌گردد و حجم آب مصرفی آن تقریبا بالاست . تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی زرگنده شمال تهران

این گونه مطلوب محل هایی است که سیستم فاضلاب آن ونت کم آب ندارد و یا این که سیفون توالتی در مسیر آن نیست ازمعایب این مدل سیستم تخلیه میتوان به مصرف بالای آب در آن و همینطور ساخت سرو صدای بسیار اشاره نمود .

سیستم تخلیه ی گردابی :

در سیستم تخلیه گردابی , آب از روش مجرای مخزن به باطن بدنه نشیمن دستشویی خارجی ساماندهی و آن گاه وارد کاسه‌ دستشویی میگردد و با چرخش و گردابی که باطن کاسه تولید می نماید تخلیه صورت می‎گیرد . هر چند حجم آب مصرفی و زمان تخليه درین سیستم نسبت به سیستم‌های ریزشی بیشتر است ; ولی شستشو و تخلیه بی ‏صدا از محاسن آن است .

سیستم تخلیه ی واترجت :

سیستم تخلیه واترجت یکی‌از گونه های سیستم‌های نوین تخلیه با روش شوتینگ ریم جت است . درین سیستم , علاوه بر آبریزهای سیستم ریزشی , آب از روش کانالی از مخزن آب به شوتینگ ریم جت که در عمق کاسه درنظرگرفته شده , سوق دهی می‌گردد و به طور همزمان به ‌وسیله آبی‌رنگ که از آبریز بالای کاسه ( همانند سیستم ریزشی ) برای شستشوی کاسه سرازیر می ‏شود , فشار بسیار ساخت شده و فعالیت تخلیه در هنگامی کوتاه و با حجم کمتر آب نسبت به سیستم‌های دیگر انجام می گردد . به کارگیری از مکانیزم فلاشینگ دو‌ روزگار ( تخليه در دو وضعیت حجم آب کم و حجم آب فراوان ) و کم‌صدا بودن هنگام تخليه از مزیت ‏های این سیستم است .

سیستم تخلیه ی توربوجت :

سیستم تخلیه توربوجت یکی دیگر از گونه های سیستم‌های نوین تخلیه با روش شوتینگ ریم جت است . تلاش این سیستم مثل سیستم واترجت می‌باشد , با این تفاوت که به جای آبریز معمولی ( شبیه سیستم ریزشی ) دو شبکه شستشوی ریم‌جت هم‌زمان بر بالای کاسه , درنظرگرفته شده شده‌است , در‌این سیستم , فعالیت تخلیه هم‌زمان با به دور شویی کاسه و با به کار گیری از فشار آب کار کشته از سه شبکه ریم‌جت ( یکی در عمق کاسه و دوتا برفراز کاسه ) در مدت‌زمان کوتاه‌‌تر و با مصرف آب کمتر نسبت به دیگر سیستم‌ها انجام میشود . لوله بازکنی منطقه شهرک شهید باقری

از فاکتورهای دیگر در گزینش یک دستشویی خارجی مطلوب دارا بودن سیستم پاکسازی خودکار است . در‌این گونه محصول ها قابلیت و امکان تهیه مرتبه حرارت آب وجود داشته و سیستم هوای کم آب هم درنظرگرفته شده شده‌است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *