توالت فرنگی , لیست قیمت برترین برندهای صنعت ساختمان!

راهنمای خرید : خرید وسایل و تحهیزات توالت از دارای اهمیت ترین و در عین هم اکنون دقیق ترین قسمت های مرمت و ساخت ساختمان و منزل به اکانت میاید . مطلقا یکی‌از مهم‌ترین امکانات توالت , دستشویی خارجی خواهد بود . در ihome . ir قبلا درباره با راهنمای خرید دستشویی اهل ایران سخن کردیم . درین مقاله هم می‌خواهیم به سراغ راهنمای خرید سرویس بهداشتی خارجی برویم . در فیض این مقاله را دنبال نمائید .  تعمیرات توالت فرنگی تهران

معرفی اشکال دستشویی خارجی

امروزه جور ها و صورت های مختلفی از دستشویی خارجی در بازار جان دار میباشند که از دربین آن ها می شود به سه مدل سرویس بهداشتی خارجی اشاره نمود . یکی آنان یک تکه , دیگری سه تکه و در غایت جور پایان نیز دستشویی خارجی دیواری ( هنگ ) است . تعمیر و نصب شیرآلات بلوار الهیه مشهد

دستشویی خارجی دو تکه

دستشویی خارجی دو تکه از آن جهت بدین اسم پر اسم و رسم می‌باشند که مخزن و کاسه ی دستشویی آنان از یکدیگر به طور جدا قرار گرفته اند . سرویس بهداشتی خارجی دو تکه با آنکه ارزش کمتری داراست و می‌توانید با هزینه ای نسبتا کم آن را خریداری نمایید , البته معایبی نیز داراست . یکی بزرگ ترین مشکلاتی که در دستشویی خارجی دو تکه موجود هست , مورد ی شستشو و شست و رفت آن است .

سرویس بهداشتی خارجی یک تکه

دستشویی خارجی یک تکه , مخزن و کاسه س دستشویی به صورت سرهم و چسبیده قرار میگیرند که همین زمینه نیز سبب می شود که در شستشوی آن‌ها راحت خیس باشید و گرفتاری ی خاصی شمارا آزار ندهد با این وجود بایستی این را نیز اعتراف کرد که دستشویی خارجی یک تکه بها بالاتری نسبت به مثال ی گذشته داراست .

دستشویی خارجی هنگ

گونه سو‌مین که از دستشویی خارجی ( هنگ ) موجود است به شکلی است که کاسه ی سرویس بهداشتی بر روی دیوار نصب می شود . درین صورت , سیفون سرویس بهداشتی در داخل دیوار جاسازی شده و یا این که خوبتر است بگوییم به صورت توکار به کار آمده است . درباره با این مدل از سرویس بهداشتی خارجی بایستی بگوییم که برای دیوارهایی مطلوب می‌باشند که از استحکام زیاد بالایی برخوردارند .

افزون بر آن سازش فاضلاب درنظرگرفته شده در منزل نیز بایستی با این دسته از دستشویی های خارجی مورد اعتنا قرار گیرد . مسلما توقع می‌رود که‌این مدل از سرویس بهداشتی های خارجی بها بالاتری داشته باشند اما در ازای می بایست این را بگوییم که در تمیزکاری آنان نسبتاً هیچ مشکلی نخواهید داشت زیرا معمولی خیس چیزی که تصر میکنید میباشند . بایستی این را نیز بیش تر کنیم که‌این مدل از دستشویی خارجی ها فضای کمتری میگیرند و در نتیحه برای منزل هایی با بعدها و مقدار های کوچکتر مطلوب می باشند . درباره با زیبایی و جلوه ی این گونه از دستشویی ها نیز که حرفی برای بیان کردن نمی ماند , چراکه آنچه عیان است چه حاجت به ابلاغ است!

اشکال سرویس بهداشتی خارجی از لحاظ سیستم تخلیه آب

یکی سائل اصلی دیگری که درباره با سرویس بهداشتی خارجی موجود هست , سیستم تخلیه آب است . این سیستم دارنده چهار شیوه متفاوت است که به آن‌ها می‌پردازیم : لوله بازکنی شهرک محلاتی 

سیستم تخلیه گردابی : این سیستم مبنی بر گردش گردابی آب صورت میگیرد . درین این‌شیوه , آب از خط مش مجرای منحصر آب وارد بدنه ی نشیمن سرویس بهداشتی می شود و آن گاه نیز به کاسه س مهم سرویس بهداشتی می‌رود . پروسه شستشو نیز با همین چرخش گردابی آغاز میشود . درین این راه , صدای کمتری ایجاد می شود البته احتمال گرفتگی فراوان است!
سیستم تخلیه ریزشی ( واش دان ) : درین این راه تخلیه ی آب از خط مش حاشیه های فرنگی و از نزولی صورت میگیرد . معمولا از این‌شیوه برای دستشویی خارجی های دو تکه به کارگیری می شود . می بایست اعلام کرد که حجم مصرفی و ولی صدای تخلیه ی آب دوچندان است!
سیستم تخلیه واتر جت : این راه مشابه شیوه گردابی است . در‌این حالت , ۶۵ درصد به طور گردابی و ۳۵ درصد به صورت شوتینگ رخداد می افتد . ادغام این دو روش سبب ساز توان بالای تخلیه در‌این سیستم ها می شود . می بایست اعلام‌کرد که همت این جور از سیستم ها از دو مورد پیشین خوب تر بوده و ولی صدای دوچندان کمتری نیز دارااست .
سیستم تخلیه توربوجت : این راه نو ترین شیوه در سیستم تخلیه آب است . در‌این این‌شیوه تمام خصوصیت های واتر جک جانور بوده و افزون بر آن مصرف کمتر آب و همچنین تخلیه ی بهتری نیز صورت میگیرد .

نکات و راهنمای خرید دستشویی خارجی

در طول خرید سرویس بهداشتی خارجی بایستی معیارهای اکثری را مورد علاقه داشت که آنان را به دنبال برایتان بازگو میکنیم . یک کدام از مساله با اهمیت , آکس تخلیه است . آکس دستشویی خارجی به عبارتی مسافت ی دیوار تا راءس لوله ی فاضلاب است . می بایست بدانید که آکس دستشویی خارجی معمولا چیزی حدود ۱۸ تا ۳۰ سانتی متر خواهد بود .
مورد اصلی دیگر , سیستم فلاش است که یا این که تک زمان است و یا این که دو دوران . سیستم فلاش تک روزگار یک میزان آب را در هر توشه مصرف تخلیه می نماید ولی سیستم دو دوران میتواند دو صورت تخلیه ی آب را انجام دهد .
بعضا از دستشویی خارجی ها دارنده سیستم خودشور می‌باشند که همین قضیه هم قادر است گزینش بخش اعظمی از اشخاص سازه به نیاز و شرایطشان باشد .

همان گونه که قبلا توضیح دادیم در هنگام خرید هر جور از دستشویی خارجی ها می بایست به استحکام و توان دیوار توالت خویش اعتنا نمایید . با این وجود بایستی بگوییم که معمولا پباده سازی هایی که توده و جورتر و کوچک خیس می باشند در بین مردمان طرف داران منحصر به خودشان را دارا هستند . در بازار روز جاری شما می‌توانید با وجود بعد ها کوچک پباده سازی های سرویس بهداشتی خارجی به سعی بالا نیز دستیابی پیدا فرمائید . ولی این را نباید نادیده بگیرید که مقدار لگن دستشویی خارجی نیز به نوبه ی خویش اهمیت اکثری داراست که معمولا یا این که بیضی و یا این که دایره ای صورت می‌باشند . سفارش ما تعیین لگن های بیضی صورت است به دلیل آن که نیز کمتر آلوده میگردند و نیز به کمتر شدن بوی بد هم به شدت یاری می نمایند .
مورد دیگر , مبنا ی سرویس بهداشتی خارجی است که مقدار ی استاندارد آن ۴۰ سانتی متر است . معمولا سرویس بهداشتی خارجی با مبنا های

چاه بازکنی لوله بازکنی شمال تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *