جولان کولر‌های آبی و هندوانه ایرانی در عراق/چند درصد بازار عراق را ایرانی‌ها قرق کردند؟

دبیر میز عراق در اداره بسط تجارت اعلام کرد : تا قبل از این حدود ۹ تا ۱۰ درصد از بازار عراق دست تاجران اهل ایران بود البته طی چهار سال قبلی این رقم ارتقا یافت و پارسال به ۱۹ . ۷ درصد رسید .  سرویسکار کولر آبی در تهران
به نقل از تیم وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا ; ابراهیم رضازاده ذکر کرد : طبق آمار , ۳۷ درصد از صادرات کشور ایران به عراق به کالاهای کشاورزی , مواد غذایی و اشکال میوه‌جات مثل هندوانه , گوجه و خیار مربوط می‌گردد .

رایزن اقتصادی قدیمی کشور‌ایران در عراق همینطور تیتر کرد : محصولاتی مثل گونه های کنسرو , رب گوجه خارجی , مرغ , تخم مرغ , گوشت و محصولاتی از این دست صادرات قابل توجهی به عراق دارا هستند و بعداز موادغذایی بیشترین حجم صادرات کشور‌ایران به عراق به مصالح ساختمانی نظیر میلگرد , کاشی , سرامیک , آهن‌آلات و کولرهای آبی‌رنگ مربوط می گردد .

جولان کولرهای آبی رنگ کشور‌ایران در عراق

رضازاده بابیان این‌که بخش قابل توجهی از بازار کولر آبی رنگ عراق در اختیار جمهوری اسلامی ایران جای دارد , اظهار کرد : در چهار ماه اولیه این سال کولرهای آبی رنگ او‌لین خودکار صادراتی کشور‌ایران به عراق محسوب می‌شده‌اند .

او همینطور تیتر کرد : اما برای محافظت و توسعه و گسترش صادرات بدین مملکت همسایه حتمی است از نگاه کیفیت هم کالاها مورد بررسی قرار گیرند . درین دربین دولت عراق از سال ۱۳۹۰ به بازرسی کالاهای وارد شده پرداخته و برای آن ها مدرک واردات صادر می کند با این وجود گاه در بعضا مورد ها شاهدیم که صادرکنندگان سرزمین به‌این بازار نگاه کوتاه بازه زمانی داشته و کیفیت چندان خیر برای کالاهای خویش در حیث نمی‌گیرند . ولی در بیشتر موردها این زمینه به دلیل توصیه تجار عراقی صورت می گیرد و از آفریننده اهل ایران مراد میگردد با قوانینی یگانه به ایجاد بپردازد .

دبیر میز عراق در اداره گسترش تجارت همینطور ذکر کرد : بعضا هم نگاه کوتاه بازه زمانی بدین بازار دارا‌هستند , البته سفارش ما آن است که برای مراقبت مارک ملی جمهوری اسلامی ایران , شرکت‌های متفاوت اهتمام ورزند کیفیت خویش را درحد مطلوب نگه داشته و تحت توشه درخواست‌های غیرمتعارف تاجران عراقی نروند تا در آتی مارک آنان در بازار عراق قیمت افزوده دوچندان داشته باشد .

بخش بیشتر بازار عراق در دست ترکیه

رایزن دیرین اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عراق همینطور تیتر کرد : طی سال‌های پیشین در بازار صادراتی عراق , ترکیه با در دست داشتن ۲۵ درصد از سهم بازار رقم بالایی را به خویش اختصاص می‌داد که‌این رقم در سال پیشین به حدود ۲۱ درصد رسیده است . مشکل رایج کولر گازی

او در عین اکنون گفت : چین هم در‌این بازار نسبتاً نیز پای ما جنبش می نماید , البته درباره‌ی ترکیه بایستی دقت داشت که توان صادرات این مرزو بوم پنج برابر ما بوده و بها تمام شده آنان هم در بیشتر مواقع کمتر از ماست . از سمت دیگر ترکیه از ابتدا به عراق صادرات داشته است ولی ما بعد از سقوط صدام صادرات خویش را آغاز کرده‌ایم .

» کولر آبی‌رنگ فروشگاه ای رادر خیابان نهضت , شیراز به حریق کشید

بعداز تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ بر پایه ی پیدایش حریق سوزی در یک دکان , نیروهای عملیاتی پایانه ۳ تخت‌گاز با هماهنگی ستاد فرماندهی اداره حریق آدرس شیراز , ساعت ۱۶ : ۱۴ دقیقه روز قبل به خیابان نهضت , در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند .

آتش کولر آبی‌رنگ در خیابان نهضت , حریق نشانان را به محل رخداد کشاند . *

به نقل از خبر نگار حادثه ها راک نیوز به تقل از رابطه ها همگانی اداره حریق آدرس , بعداز تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ بر طبق پیدایش حریق سوزی در یک فروشگاه , نیروهای عملیاتی پایانه ۳ تخت‌گاز با هماهنگی ستاد فرماندهی اداره حریق آدرس شیراز , ساعت ۱۶ : ۱۴ دقیقه دیروز به خیابان نهضت , در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند .

به گفته حمید جمشیدی فرمانده حریق نشانان اعزام شده به محل اتفاق , کولر آبی رنگ یک فروشگاه در فقدان مالک آن به دلیل نقص فنی و اتصالی برق در گیر حریق سوزی شده و به طور کامل بر افروخته بود .

او ادامه اعطا کرد : نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از مفتوح کردن قفل درب فروشگاه با فرز , جریان برق و گاز دکان را جدا کردند و بوسیله دستگاه های تنفسی و امکانات خاموش کننده به کانون آتش رسیده , عملیات مهار شعله های حریق را آغاز کردند . این فرمانده حریق آدرس بیشتر کرد : خوشبختانه درین واقعه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و حریق نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن حریق سوزی را مهار و تماما خاموش کردند . تعمیرکار کولر گازی مشهد روش های کاهش مصرف برق در کولرگازی و اسپلیت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *