قیمت کولر آبی خورشیدی بدون پوشال

آیا می توان در بازار تبریز , کولر آبی‌رنگ شمسی سوای پوشال خریداری کرد؟ این جور کولرهای آبی رنگ چه طور عمل می کنند؟ بها کولر آبی رنگ سوای پوشال بیشتر است یا این که با پوشال؟ از خروجی ac جان دار در کولر آبی‌رنگ چه استعمال ای می توان کرد؟
ترقی کاری هر فروشنده ای , پیچیده نبوده و صرفا نیاز به رعایت و یادگیری یک سری مهارت یگانه و شیوه برقراری رابطه با مشتری دارااست . فروشندگان زبده , بر طبق مهارت مختص خویش , به نیاز و گرفتاری ی خریدار پی برده و تا جایی که می‌توانند در تعیین شایسته ترین فرآورده متناسب با مراد مشتری , به وی امداد میرسانند .
ارشاد خریداران تماما , سبب می شود که مشتری اعتماد کرده و تمام دفعات بعدی , خرید خویش را از این راءس انجام دهد که‌این استدلال سبب ساز خوبتر شدن حالت فروشنده می شود .  سرویسکار کولر آبی در تهران
مراد از کولر آبی رنگ سوای پوشال , مدل سلولزی بوده که جایگزین خیر برای کولرهای آبی‌رنگ معمولی هست .
پدهای جانور در ساختار متعدد این کولرها , سبب ساز ارتقاء راندمان و سود حاصل از کار سرمایش می شود که تاکنون به طور کامل مورد رضایت مشتریان بوده است .
ارزش کولرهاب آبی رنگ سوای پوشال و معمولی تفاوت متعددی نداشته و صرفا بها کولر آبی رنگ سلولزی یه خرده بیشتر است .
کلیه وسایل برقی جانور در منزل برای روشن شدن به برق نیاز داشته که می توان با به کار گیری از خروجی ac جان دار در کولر آبی رنگ های نو , به صورت یکجا این برق را تامین کرد .

کولر آبی‌رنگ سلولزی هوای منزل ملت را دارااست

کولرهای آبی‌رنگ در بیشتر نقاط گرم و کم آب مملکت ما وظیفه تهویه و تامین هوای خنک منازل ما‌را برعهده دارا‌هستند .
تصویر کولر آبی‌رنگ سلولزی هوای منزل ملت را دارااست
فناوری کولر آبی‌رنگ تسمه ای در طی این سالها چندان تغییری نکرده و هریک از ما خاطرات متعددی با آن داریم . البته با وجود مصرف بسیار و بازدهی خیر چندان مطلوب بایستی به تامل یک جایگزین مطلوب برای آن باشیم .

نسل تازه کولرهای هوشمند آبی‌رنگ سلولزی با مصرف کم , یک جایگزین مطلوب و امروزی است که بوسیله متخصصان داخلی در کمپانی تهویه سپهر ساخت شده و مزایای بیشماری نسبت به مثال های فعلی جانور در بازار دارااست .

مصرف با صرفه انرژی و ارتقا بازده کولر ارمغان

آقای خسرو زحمتکش مدیرعامل کمپانی تهویه سپهر ضمن اشاره به موردها فوق , یک کدام از عارضه ها برتری این کالا را در قیاس با کولر های آبی رنگ تسمه ای جان دار در بازار , به کارگیری از موتور کوپل بی واسطه فارغ از تسمه , مبلغی و یاتاقان از جور فیش باخ برشمرد .

او همینطور تاکید کرد ترموستات دیجیتالی هوشمند این کولر , در کل ساعت‌ها شبانه روز مصرف با صرفه انرژی و در دست گرفتن ظریف دمای محیط را ضمن ارتقا بازده و میزان سرمایش , برای هموطنان عزیز آماده می نماید .

مزیت کولر سلولزی به سوی خودداری از ورود ریزگرد و تصفیه هوا

ریزگردها در سالهای اخیر تبدیل به یکی مطرح ترین مشکلات هموطنان و دولت شده‌است . تعمیر کولر گازی مشهد

مهندس زحمتکش بابیان این نکته اظهار داشت : کمپانی تهویه سپهر به جهت حل این بحران بزرگ و تحت عنوان یک واحد تولیدی پیشرو , از یک‌سری سال پیش تمایل به پباده سازی کولر همخوانی با سیستم تصفیه هوا کرده است .

او درپی افزود : علاوه بر قابلیت و امکان به کارگیری از غربال تصفیه هوای پلی آمید و قابل شستشو درین کولرها , پد سلولزی هم جایگزین پوشال شده ومزایای بیشماری اعم از کاهش مصرف برق , رسوب گیری و ارتقا بازدهی با جذب آب بالا را به همراه خواهد داشت .

پد سلولزی ۵ سال قدمت موءثر دارااست و با هزینه اندکی قابل بده بستان است . این پدها بدلیل ضخامت بالا و عدم وجود منافذ بزرگ , از ورود هوای آلوده و کثیف و ریزگردها به درون کولر پرهیز کرده و انتقال باکتری های زیان آور تنفسی را هم به شدت کاهش می‌دهد و در سود به همراه فیلترهای تصفیه هوا , هوای مطبوع و۱۰۰ درصد منزه را تامین می نمایند .

ارتقاء رطوبت به هنگام استعمال از کولر آبی رنگ

هوای بخش اعظم شهرهای کشورمان کشور‌ایران , گرم و کم آب می‌باشد . به این ترتیب به کارگیری از کولرهای آبی رنگ می‌تواند شایسته ترین آیتم برای این شهروندان باشد .

برخلاف تصور عموم که فکر‌می کنند کولرهای آبی رنگ فقط در کشورهای حاجتمند و کمتر پیشرفته استعمال می‌شوند بایستی اعلام کرد طبق استانداردها و پژوهش ها , شایسته ترین گزینش برای محیط هایی با وضعیت آب و هوایی گرم و کم آب همین سیستم های تبخیری می باشند .

در ایالات تگزاس ایالات متحده حدود ۸۰ درصد از سیستم های سرمایشی را سیستم های آبی رنگ تشکیل می دهند . حتی‌در استرالیا هم استعمال از کولرهای آبی‌رنگ فراوان همگانی و دوست داستنی است .

اقلیم جغرافیایی می‌تواند انتخاب کننده میزان کارایی و بازدهی کولرهای آبی‌رنگ و نتایج ارتقاء رطوبت ناشی از آنها باشد . عیب یابی کولر گازی تراست برای مدل های مختلف

فاکتورهای رفاه یا این که آسایش بدنی به هنگام به کارگیری از کولر عبارتند از :

• دما
• رطوبت
• سرعت وزش باد

دمای آسایش تن بشر نزدیک به ۲۴ الی ۲۶ رتبه است . این به این معناست که ارتقاء دما از این مشقت منجر شم گرمی و روبه پایین از آن سبب ساز شم سردی در تن بشر میگردد .

وصال به‌این دما در حداکثر بخش ها برای کولرهای آبی رنگ تا ۹۹ درصد قابلیت پذیر است . البته درخصوص رطوبت اندکی دعوا تفاوت داراست .

بالا بودن رطوبت نسبی محیط منجر می شود ریت انتقال حرارت میان آب و هوای گرم کاهش یابد . چراکه هوا از ذرات آب مالامال است .

به این ترتیب کولرهای آبی رنگ نمی توانند در موقعیت شرجی مانند شهرهای استان های شمالی سعی قابل قبولی را داشته باشند .

همینطور درصورت ارتقاء رطوبت به دلیل استعمال از کولر , کولر بعد از مدتی نخواهد توانست افیشنسی ایده آل و نرمالی از خویش ارائه دهد . یک کولر استاندارد دارنده بازدهی بالای ۷۵ درصد است که در حالت مرطوب این عدد به شدت افت می نماید . چرا باید از اسپیلت بجای کولر آبی و از پکیج دیواری بجای موتورخانه استفاده کنیم؟

عارضه ها ارتقاء رطوبت به هنگام به کار گیری از کولر آبی رنگ

۱ ) صرف مکانیسم انتقال حرارت باعث ارتقاء رطوبت میشود . با دقت به این که روند تبخیر در‌این سیستم ها تحت عنوان جاذب گرمایی فعالیت میکند , هوای خروجی از سیستم دارنده رطوبت نسبی زیاد بالایی است که قادر است رطوبت را هم ارتقاء دهد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *