معایب کولر گازی اینورتر

هزینه دوچندان این کولر گازی نسبت به سیستم های دیرین خیس کولر گازی که‌این ارتقا هزینه از ۲۰ تا ۴۰ درصد قابل تغییر‌و تحول است .
به دلیل این که همگی برنامه های صادر شده در‌این سیستم تماما دیجیتال است و بوسیله مادربرد مرکزی صادر میشود در صورت پیدایش هرگونه خلل برای این موفقیت ابدا قابلیت و امکان راه‌اندازی این سیستم نیست .

انحصار سرویس ها و قطعات بوسیله کمپانی آفریننده که در‌صورتی‌که از شرکتی که سرویس ها بعد از فروش قابل قبولی در کشور ایران ندارد خریداری شود قابلیت و امکان روبرور شدن با اختلال برای تامین قطعات مضاعف است . برای تعمیر این کولر گازی نیاز به تعمیرکاران کارشناس بوده که علاوه بر تجربه نیاز به علم فنی بالایی هم میباشد .  نصب کولر گازی مشهد

شایسته ترین کولر گازی کم مصرف ( اینورتر )

کولر گازی کم مصرف یا این که به عبارتی اینورتر به دلیل مصرف خیلی کم آن سبب ساز صرفه جویی متعددی در مخارج شما می شود به این ترتیب برای گزینش شایسته ترین کولر گازی اینورتر حتما به مورد ها پایین دقت نمایید : چگونگی تعویض و تعمیر قطعات کولر گازی با رعایت نکات مهم و با ایمنی کامل

سرمایش و گرمایش

در صورتی شما سیستم گرمایشی دیگری ندارید , می‌توانید از کولر گازی خویش جهت گرم کردن هوا هم استعمال نمایید . کولر گازی های اسپلیت در سرمای فصل‌زمستان منزل های شمارا با هزینه کمتر نسبت به وسایل گرمایشی نظیر بخاری گرم می‌نمایند .

در اختیار گرفتن رطوبت؟

آب و هوا در حیطه شما چه گونه است؟آیا در فصل تابستان هوا خیلی گرم و مرطوب می شود؟ آیا در جزو سال هوا خیلی مرطوب و بارانی است؟با توجه به‌این سوال های پاسخ دهید و جواب خویش را هنگام خرید کولر گازی به یاد داشته باشید . برخی از کولرهای گازی برای در دست گرفتن رطوبت هوا خوب تر می باشند .

فضای اتاق

بعضا از کولرهای گازی بزرگتر و قدرتمندتر از سایر میباشند , با این وجود این به معنای خوب تر بودن آنان نیست . در صورتی اتاقی که در آن کولر گازی را قرار می دهید کوچک خیس است بهتره یک کولر گازی با گنجایش ذیل خیس تعیین نمائید . این کار سبب سود وری بیشتر در جهت نگهداشتن مرتبه حرارت مطلوب و کاستن رطوبت هوا به میزان مایحتاج خودتان می شود . جدای از کارآمدی بیشتر سبب کمتر مصرف شدن انرژی هم می شود .

BTU چه میباشد و در کولر گازی چه طور محاسبه می شود ؟

بی تی یو ( BTU ) واحداندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی هست . در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک سکو از ۶۰ درحه فارنهایت به ۶۱ سکو فارنهایت برساند . واحد BTU در واقع استاندارد اندازه‌گیری توان سرمادهی در بریتانیا است البته معمولا در معرفی کولرها از تیتر ‌کردن واحدش صرف‌نظر میکنیم و به عنوان مثال میگوییم یک کولرگازی ۱۵۰۰۰ یا این که ۲۳۰۰۰ میخواهیم . تعمیر کولر گازی تهران

کولر گازی تقلبی

گونه های کمپرسور کولر گازی

کمپرسور قطعه ای از کولر گازی است که با فشرده کردن گاز آن منجر ارتقاء فشار گاز می شود . فعلا ۵ جور کمپرسور در ساخت گونه های کولر گازی به کارگیری می گردند که ما درین مقاله درباره با سه کمپرسوری که بیشتراز تمامی مورد به کارگیری قرار می‌گیرند توضیح می‌دهیم .

کمپرسور پیستونی

در‌این گونه کمپرسور از یک پیستون که درون سیلندر است برای فشرده کردن مبرد به کار گیری می شود . گنجایش کمپرسور پیستونی معمولا میان ۱۶۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ بی تی یو و یک کدام از مهم ترین عیب های آن‌ها ایجاد صدای مضاعف است . به کمپرسور پیستونی , کمپرسور رفت و برگشتی هم می‌گویند .

کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری دارنده مکانیزم جابجایی مثبت و از جور چرخشی است . معمولا در جاهایی که حجم فشار و هوا بالاست از کمپرسور روتاری به جای پیستونی استعمال میشود .
کمپرسور روتاری را با گنجایش های ۶۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ بی تی یو ساخت مینمایند . کمپرسور روتاری صدای کمتری ایجاد می نمایند و مصرف باصرفه تری دارا هستند .

کمپرسور اسکرول

به کمپرسور اسکرول , مارپیچی هم میگویند . جنبش مخالف دو مارپیچ داخلی سبب ساز فشرده شدن گاز می شود . به‌این صورت که یکی مارپیچ ها اثبات و دیگری متحرک می‌باشد و تکان حلزون متحرک سبب ساز فشرده شدن گاز میشود .

شایسته ترین کمپرسور کولر گازی؟

دربین کمپرسورهای کولر گازی کمپرسور اسکرول ( scroll ) شایسته ترین کمپرسور کولر گازی میباشد که شایسته ترین تلاش را نسبت به کمپرسورهای روتاری و پیستونی دارا‌هستند اما خیلی کمتر به کار گیری میشوند و کمپرسور روتاری بخشی از پرکاربردترین کمپرسورهای کولر گازی می‌باشد .

شایسته ترین برند کولر گازی در سال ۹۶

در اولِ این بخش از مقاله قابل ذکر است که لیست شایسته ترین برند کولر گازی ما مبنی بر مقایسه برندها از نظر فنی است و احتمال دارد با ایده ها مشتریان در ناهمخوانی باشد .
کولر گازی گودمن
مارک گودمن یکی شایسته ترین ها در ایجاد کولر گازی در عالم میباشد . این مارک مالک امتیاز مارک دارای اسم و رسم آمانا هم هست که درواقع ورژن مقرون به صرفه آمانا است . در لیست شایسته ترین برند کولر گازی ما کولر گازی گودمن درجه اولیه را داراست .

کولر گازی اجنرال
کولر گازی اجنرال یک کدام از باتجربه ترین و پرفروش ترین برندهای تولیدکننده کولر گازی در دنیا هست . آن‌ها یکی نادر تولیدکنندگان کولر گازی در دنیا می‌باشند که صرفا کولر گازی با کفیت بالا ایجاد می نمایند و کیفیت بالای کولر گازی اجنرال منجر شده این مارک در هند و خاورمیانه هم دوست داستنی باشد و همینطور به پرفروش ترین مارک کولر گازی در کشور ایران تبدیل شود . چگونه کولرگازی خود را شارژ کنیم وروش تشخیص کمبود گاز کولرگازی چیست ؟

کولر گازی اجنرال اینورتر دمای اتاق را طوری تهیه می نماید که از ۱۰ سکو کمتر نشود , براین اساس می توان مطمئن شد که اتاق در حین خالی بودن بسیار سرد نمی‌شود و همینطور در مصرف برق هم صرفه جویی می شود .

کولر گازی هیتاچی
هیتاچی یک کمپانی چندین ملیتی است که در توکیو , ژاپن واقع شده‌است . هیتاچی بعضا از شایسته ترین کولر گازی ها را برای اشخاص در سراسر دنیا ایجاد نموده است , با به کارگیری از اشکال رشته آوری های بی سابقه نظیر سیستم پاک کننده خودکار خویش دستگاه و یک سیستم خنک کننده خوب . این موسسه برای ساخت اسباب خانگی استوار و کاهش نشر گازهای گلخانه ای و هم مصرف انرژی کمتر در دنیا شناخته شده‌است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *