فقط کولر گازی ارز مبادلاتی می‌گیرد/قیمت از 700 هزار تا 5 میلیون تومان

رییس اتحادیه اسباب و اثاث خانگی بیان کرد : در اثاثیه خانگی فقط به کولرگازی ارز مبادلاتی وابستگی میگیرد .

محمد طحان‌پور در گفت‌و‌گو با خبر نگار خبرگزاری دانشجو یان جمهوری اسلامی ایران ( ایسنا ) , اذعان کرد : کشورهای دیگر به دلیل ارتقاء بها حامل‌های انرژی درپی کاهش هزینه‌ها میباشند از این رو حجم ایجاد کولرهای گازی کم مصرف ( اینورتر ) در عالم مضاعف شده‌است .

او با اشاره به کاهش مصرف ۴۰ تا ۵۰ درصدی این کولر‌ها , ادامه اعطا کرد : بازار داخلی نیزبه برهان تشدید جنگ با قاچاق جنس , هدفمندی رایانه‌ها و عدم ایجاد داخلی از بازار جهانی تبعیت میکند . تعمیرات کولر گازی تهران

وی اعلام کرد : بعضی از شرکت‌ها مونتاژ کولرگازی انجام می‌دادند که از چند روز قبل این عمل انجام نمیشود . تعمیرات کولر گازی مشهد

طحان‌پور بابیان اینکه ۲۰ مارک کولر گازی وارد شده در مرز و بوم موجود هست اعلام‌کرد : کولرهای گازی از ۷۰۰هزار تومان تا پنج میلیون تومان بها دارا‌هستند .

تعمیر بر خرید غلبه نموده است

رییس اتحادیه اسباب خانگی ادامه اعطا کرد : مرحله ساخت کولر آبی رنگ بالاست البته مردمان این سال با ارتقاء بها ها پیرو تعمیر میباشند تا خرید و جایگزینی آن .

او بابیان این‌که واردات و قاچاق کولر آبی رنگ صورت نمی‌گیرد و ایجاد داخلی تمام نیاز بازار را تامین می نماید یادآور شد : همگی مدل‌های داخلی نتوانسته‌اند درجه A را کسب نمایند بلکه از هر کمپانی دو نوع توانسته‌اند بدین مرتبه دست یابند .

طحان‌پور افزود : مردمان در راستای کولرهای کوچک که روزنه آنان برفراز آن ( کولر‌های سرزن ) قرار گرفته است روی آورده‌اند و پس از این دسته از کولر‌ها , کولر‌های ۷۰۰۰ بیشتر مورد اعتنا قرار گرفته‌اند .

او سفارش کرد : خریداران کولر‌های ۷۰۰۰ مصرف نمایند چون در مواقع گرمای شدید واجب نیست از به دور تند آن استعمال نمایند و صدای کمتری ساخت مینماید .

وی تصریح کرد : به کار گیری از کولر‌های کوچک از طرف مردمان به دلیل فضای کوچک آپارتمان‌هاست . معرفی بهترین راهنمای خرید انواع کولرهای گازی مناسب و مقرون به صرفه

رییس اتحادیه اسباب و اثاث خانگی در پایان بیان کرد : ارزش کولر از ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است که گونه ۷۰۰۰ آن فی مابین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان و نوع ۳۰۰۰ آن ۴۰۰ هزار تومان ارزش داراست .

تحویل ۱۰۰۰ کولر گازی به زلزله‌زدگان بوشهر

رییس اداره کمک و نجات جمعیت هلال‌احمر از تحویل ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی به زلزله‌زدگان خبر بخشید .

به نقل از خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) اعزامی به بخش ها زلزله‌زده بوشهر , محمود مظفر در کناره اهدای کولرهای گازی به مردمان بخش ها زلزله‌زده دشتی , بیان کرد : درپی مشاجره رسیدگی به زلزله‌زدگان , تعداد ۱۰۰۰ دستگاه کولر گازی خریداری و دربین این اشخاص توزیع شد .

او بابیان این‌که با دقت به گرمی هوا و شرجی‌بودن , کولرهای آبی‌رنگ و پنکه پاسخگوی نیاز مردمان نیست , ذکر کرد : برهمین اصل فراخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمان برای یاری به زلزله‌زدگان اعلام شد .

رییس اداره کمک و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امداد نقدی برای خرید کولرگازی , اظهار کرد : با به کار گیری از کمک‌های مردمی و همینطور منابع داخلی جمعیت , توانستیم ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی خریداری کنیم .

او بابیان این‌که این کولرها به همه زلزله‌زدگان اعطای خواهد شد , بیان کرد : با این وجود خانوارهایی که دارنده نوباوه یا این که اشخاص سالخورده می باشند , در حق تقدم تحویل قرار میگیرند . نکات کاربردی و مهم در هنگام استفاده از کولرگازی پنجره ای

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر خبرداد : توزیع ۱۰۰۰ کولرگازی در بین ز‌لزله زدگان

دبیرکل جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی در بخشها ز‌لزله زده بوشهری خبرداد .

محمد عباسی در ذکر کرد و گو با خبر نگار «حوادث» خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) , با اشاره به موقعیت اقلیمی بخش ها ز‌لزله زده بوشهر اعلام کرد : با دقت به وضعیت اقلیمی این حوزه‌ و گرمای بیش تر از حد هوا , مردمان زلزله‌زده نیاز شدیدی به کولر گازی دارا هستند .

او بابیان این که براساس مشاهدات گروه های عملیاتی حاضر در حیطه , کودک ها و سالمندان در چادرها به مشقت معاش میکنند , اعلام کرد : این داستان مطمئنا با آغاز فصل‌تابستان جدی‌تر خواهد شد و بر همین پایه جمعیت هلال احمر از محل کمک‌های مردمی برای زمین لرزه زدگان بوشهر و همینطور منابع داخلی جمعیت مبادرت به خرید ۱۰۰۰ کولر گازی نموده است .

دبیرکل جمعیت هلال احمر بابیان این‌که به دلیل هوای شرجی این حوزه‌ , کولرهای آبی‌رنگ و پنکه پاسخگو نخواهد بود , اعلام کرد : بک هزار دستگاه کولر گازی خریداری شده هفته آتی دربین ز‌لزله زدگان بوشهری توزیع خواهد شد .

او بابیان این‌که مردمان خیرمی‌توانند کمک‌های نقدی خویش را به اکانت ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر و یا این که با ارسال پیام کوتاه خالی به شماره ۸۱۱۵ از خطوط ایرانسل کمک‌های خویش را به مردمان نیازمند ارائه نمایند , خاطرنشان کرد : همینطور خیرین میتوانند از روش دستگاه‌های عابر بانک بانک‌های ملت و آرامبخش کمک‌های خویش را برای یاری رسانی به مردمان زلزله‌زده واریز نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *