۸ توصیه برای استفاده از کولر آبی

محیط پوشال‌هاي کولر از نظر پرورش باکتری و قارچ مضاعف مستعد است , نیز از نگاه دما و نیز مواد غذایی و رطوبت به مقدار کافی حالت برای رویش قارچ‌ها فراهم است , که‌این باکتری‌ها مي‌توانند بیماری‌هاي تنفسی در اشخاص منزل ساخت نمایند .
با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به تابستان تعیین یک وسیله سرمایشی مطلوب همواره یکی‌از دغدغه‌هاي ما است , به علاوه که در جمهوری اسلامی ایران معمولا مردمان از اوایل خرداد ماه مبادرت به فعال‌سازی کولر‌هاي منازل مي‌کنند . سرویسکار کولر آبی تهران تولید ترموستات محیطی رادیویی کولر آبی توسط پژوهشگران کشور

به نقل از دنیای اقتصاد , در شهرهای گوناگون مملکت به دلیل تغییرات آب و هوایی و تفاوت‌هاي جوی جور وسیله سرمایشی که مورد استعمال قرار مي‌گیرد متعدد است , همان‌طور که تا قبل از این نیز توضیح دادیم , کولرهای گازی مطلوب ناحیه آب و هوایی گرم و مرطوب‌اند و کولر‌هاي آبی رنگ برای بخشها معتدل مناسب‌اند . تعمیرات کولر آبی تهران

ولی به صورت کلی صاحبان آپارتمان‌هاي کوچک و نقلی همواره استعمال از کولرهای آبی‌رنگ را ترجیح مي‌دهند , به دلیل آنکه نیز هزینه‌هاي کمتری برایشان ساخت مي‌کند و نیز این که کولر گازی برای فضاهای کوچک خیلی عملکرد ندارند , براین اساس شما هنوز نیز با وجود تکنولوژی بالاتری از آن شاهد کاربرد این جنس در مرزوبوم می‌باشید .

کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ

کلید هوشمند برای کولر‌هاي آبی رنگ مزایای بخش اعظمی دارااست , شما مي‌توانید توسط این وسیله دمای مطلوب برای محیط تعریف نمائید , مي‌توان دمای محیط را بوسیله دماسنج محاسبه فرمایید , این کلید با در اختیار گرفتن میزان آب مصرفی کولر از هدر رفتن بی‌رویه آب پرهیز مي‌کند , مصرف انرژی الکتریکی را توسط تهیه و تنظیم زمانسنج کاهش مي‌یابد , همینطور قدمت قطعات الکترونیکی مثل , الکتروموتور و پمپ آب آن بسیار مي‌شود , به این دلیل‌که در قبال جدا و وصل شدن برق هنگام قطعی ناگهانی برق مقاومت دستگاه را ارتقا مي‌دهد و در غایت این که از کم آب شدن پوشال‌ها خودداری کرده و دیرتر حاد مي‌شوند .

بد نیست بدانید که کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ به شما قابلیت در دست گرفتن از منش بدور توسط ریموت را نیز مي‌دهد . درصورتی که کولر شما کلید هوشمند نداشته باشد نیز مي‌توانید با هزینه دوچندان یه خرده آن را تهیه و تنظیم و نصب نمایید , اعتنا داشته باشید که بخش اعظمی از محصول ها مو جود در بازار دارنده ترموستات می‌باشند , البته این ترموستات برای کولر گازی مطلوب است و در حالتی‌که شما در مکانی که کولر آبی رنگ روشن باشد دماسنجی نصب فرمائید خواهید روءیت کرد که با وجو این که دما را بالا نشان مي‌دهد , هوا سرد است .

محاسن و معایب کولر آبی رنگ

کولر‌هاي آبی رنگ با وجود مزایای فراوانی زیرا قیمت ارزان دستگاه و هزینه انرژی مصرفی , راندمان سرمایش بالا و مصرف ذیل انرژی , معایبی نیز دارا هستند , در بنا شده در صورت خدمت نکردن به موقع دستگاه مبتلا اشکالاتی از قبیل ; گرفتگی پوشال و پمپ یا این که زنگ‌زدگی اجزای داخلی کولر مي‌شوند , یکی دیگر از محدودیت‌هاي کولرهای آبی رنگ محدود بودن تعیین سکو سوز‌و‌سرما است . کولرهای آبی‌رنگ مبتنی بر میزان مصرف انرژیشان یا این که در واقع میزان توان موتور دستگاه تقسیم‌بندی مي‌شوند و میزان آن‌ها هم بر این اصل تغییر تحول مي‌کند .

برندهای دوچندان متعددی اکنون در بازار کولر‌هاي آبی‌رنگ موجود است که بخش اعظم آن ها هم اهل ایران می‌باشند و مرغوبیت کافی هم دارا‌هستند , اعم از مي‌توان به سپهر الکتریک , آبسال , خزر , برفاب , انرژی و . . . اشاره نمود .

۸ سفارش برای به کار گیری از کولر آبی‌رنگ

اعتنا فرمایید هنگام خرید دستگاهی که تعیین مي‌کنید دارنده نشانه استاندارد و برچسب انرژی باشد و با اعتنا به برچسب انرژی بالاترین سعی را داشته باشد .

یک کولر مطلوب کولری است که کانال‌کشی آن مسیر طولانی نداشته باشد و حتي‌الامکان کوتاه‌ترین مسیر برای کانال‌کشی گزینش شود , درصورتی که کانال‌هاي شما بیرون از ساختمان باشد , حتما حواستان باشد توسط عایق‌کاری با پشم شیشه یا این که عایق‌هاي دیگر از گرم شدن کانال‌ها و هدر رفتن سوز و سرما در اثر تابیدن بدون واسطه فروغ و روشنایی خورشید بر آن‌ها پرهیز شود که گهگاه نصب یک سایبان معمولی بر روی کولر و شبکه نیز اثر گذار است . آشنایی با مشکلات کولر گازی 

محیط پوشال‌هاي کولر از دید رویش باکتری و قارچ زیاد مستعد است , نیز از لحاظ دما و نیز مواد غذایی و رطوبت به مقدار کافی وضعیت برای پرورش قارچ‌ها آماده است , که‌این باکتری‌ها مي‌توانند بیماری‌هاي تنفسی در اشخاص منزل ساخت نمایند .

همینطور تجزیه پوشال‌ها سبب ساز آزاد شدن مواد و گازهایی مي‌شود که علاوه بر نشر بوی بد برای تندستی هم زیان آور است . به آب مخزن کولر , محلول ضدعفونی کننده سانوسیل بیش تر فرمایید و پیشین از هر توشه به کارگیری از کولر به برهه زمانی ۱۵ دقیقه پمپ را به تنهایی روشن فرمایید تا پوشال‌ها به طور کامل تر شود .

بدنه فلزی کولر و اجزای الکتریکی آن در کنار آبی‌رنگ که باطن کولر در جریان است مي‌تواند خطر برق گرفتگی را برای شما در‌پی داشته باشد , بدین ترتیب حتما فعالیت تعمیر و فعال‌سازی آن را به اشخاص حرفه ای دراین مورد بسپارید .

یادتان باشد با اعتنا به حیطه آب و هوایی محل سکونتتان کولر تعیین نمایید , ضمن این‌که کولر بزرگ‌تر هیچ زمان به معنای رفاه و خنکی بیشتر نیست , بلکه فقط مصرف برق بیشتری به دنبال داراست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *