گلایه بخشدار مرکزی لنده از دپوی نخاله های ساختمانی در ورودی شهر

بخشدار مرکزی لنده از دپوی نخاله های ساختمانی در محل ورود شهر شکایت کرد و خواهان گردآوری فوری آن‌ها بوسیله راهدای و شهرداری شد .
به نقل از کانال آگهی شیوه دانا ; به گزارش خبرلنده , عادل مرادی با شکایت مندی از مردمان و عدم ارزیابی بعضی دستگاه های اجرایی نسبت به نخاله های ساختمانی در محل ورود شهر اظهار‌کرد : متاسفانه محل ورود شهر لنده مقام دپوی نخاله های آشغال ساختمانی شده‌است که توقع می‌رود شهرداری و سازمان راهداری نسبت به گردآوری نخاله تا پیشین از آغاز سفرهای نوروزی گردآوری شوند . حمل نخاله تهران دفع نخاله‌های ساختمانی می بایست اصولی شود

او افزود : توقع داریم که اداره ها و سازمانهای عضو ستاد سرویس ها مسافرت شهرستان لنده در ارائه سرویس ها به مسافران نوروزی بیشترین همیاری را داشته باشند

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد : سازمان راهداری نسبت به رفع نقاط واقعه خیز در مسیر بخشها توریسم تا قبلی از استارت سفرهای نوروزی مبادرت کند .

مرادی اظهارکرد : دهیاران و رابطین بهداشتی هم بایستی با همیاری همدیگر محل ورود روستاها را برای استقبال از میهمان ها نوروزی پاک سازی نمایند .

او با انتقاد از شهرداری لنده راجع‌به عدم پاک سازی جدول محل ورود شهر خواهان تطهیر آن بعد از سال‌ها شده‌است .

گردآوری نخاله های ساختمانی مسیرکمربندی جوادیه گرمی

شهردارگرمی ازاجرای طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی در مسیرکمربندی جوادیه گرمی با شرکت کردن و همیاری داوطلبانه بخش محرمانه خبرداد .
به نقل از مقر خبری تحلیلی سبلان‌ما به گزارش سیفار , بخشعلی کامرانی , شهر دار گرمی اظهار کرد : بر پایه ی درخواست شهروندان و با انگیزه بهبود احوال فیزیکی معابر و محله ها شهر گرمی طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی از لبه معابر جاده ای , زمین های خالی بخشها مسکونی و بخشها صنعتی بوِیژه در مسیر کمربندی جوادیه شهرگرمی بطول بیشتراز ۱ کیلومتر با شرکت کردن و همیاری داوطلبانه بخش محرمانه با بیشتراز ۵ دستگاه اتومبیل آلات سنگین وزن از سمت واحد سرویس ها شهری درحال اجرا است .

او افزود : طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی در راندمان وقتی ۱۵ روزه و با ۵ اکیپ سرویس ها شهری در همگی محله ها شهر اجرا می شود .

شهر‌دار گرمی اعلام کرد : اکثری از رانندگان به جای تخلیه نخاله های ساختمانی خویش به راءس پسماند در حین شب و بدور از دیده اکیپ های گشت شهرداری , توشه نخاله خویش را در زمین های خالی درون محله ها یا این که لبه معابر کمربندی تخلیه می نمایند که‌این مسئله علاوه بر تجمع جانوران موذی و زخم رساندن به بافت و خاک زمین , فضای دیداری نامناسبی را برای شهروندان ساخت می نماید به همین دلیل مبتنی بر امر شهر‌دار , طرح جهادی تطهیر نخاله های ساختمانی از محله ها مسکونی و صنعتی در حق تقدم برنامه های واحد سرویس ها شهری قرار گرفت . تخلیه نخاله

او اعلام کرد : باتوجه به حجم بسیار نخاله های ساختمانی , گردآوری بیش تر از ۶۰ کامیون نخاله پیش گویی می شود که بعداز گردآوری نخاله ها و آشغال ها , محل متبوع مورد شست و رفت قرار می‌گیرد .

آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی بیمار‌ستان شهید دولتی صدای مردمان را در آورده است

مدیر راءس پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از شرایط نابسامان آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی مریضخانه شهید دولتی انتقاد کرد .

سارا دشتگرد در نطق پیش از فرمان چهل و دومی نشست قانونی شورای اسلامی شهر کرج ضمن ابلاغ این مقاله اظهار داشت : تعداد کثیری از ساکنین محله جهانشهر حوالی درمان گاه شهید دولتی با حضور در دفتر کار راءس تحقیقات شکایت های خویش را از شرایط نابسامان آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی مریض خانه شهید دولتی اعلام کردند و خواهان رسیدگی به شرایط آن شدند .

او تاکید کرد : ساخت بیمار ستان در مجاورت درمان گاه شهید دولتی منتهی به کوچه هشت متری غیر رسمی بوده و از شهرداری می‌خواهم جهت گزینش تکلیف حالت کنونی بیمار ستان و نارضایتی شهروندان تدابیری بیاندیشد .

سایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان ساخته می شود

مدیر راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد : در تلاشیم با حضور سرمایه گذاران فرنگی وبسایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان ساخته شود .
حمید بادامی نجات در گفت‌وگو با خبر نگار تسنیم در همدان اظهار داشت : خوشبختانه فستیوال ( شهروندان برگزیده ( با استقبال خیر و خوبی از سمت مردمان روبه‌رو شده و تبلیغات خیر هم از سمت رسانه‌های مکتوب و مجازی در حالا انجام است .
او افزود : همیاران ما در دبیرخانه فستیوال در حالا ثبت‌نام از درخواست کنندگان برای کمپانی در‌این فستیوال میباشند و می‌توان خاطرنشان کرد ما آرام‌آرام در حالا جنبش در جهت گسترده‌تر کردن دایره اشخاص برای ثبت‌نام در‌این فستیوال هستیم .

مدیریت راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اعلام‌کرد : ما در تلاشیم تا با مراجعه به دانشگاه‌های بنیاد نخبگان و مکان‌هایی که احتمال جذب شهروندان برگزیده بیشتر است وسعت این فستیوال را در همدان ارتقاء دهیم .

او تیتر کرد : بر پایه ی سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده اینک در تلاشیم برای شرکت کردن بیشتر شهروندان از گنجایش تبلیغی جان دار در اتوبوس‌ها , تاکسی‌ها و غیره نیزاستفاده کنیم و امید‌واریم تا ۲۰ اسفندماه روند ثبت‌نام به پایان رسیده و وارد تراز داوری شویم تا بتوانیم سال آتی شهروندان برگزیده را معین کنیم . بازیافت نخاله ساختمانی در سایر کشورها

بادامی نجات در رابطه لزوم تولید وبسایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان اعلام کرد : امروزه با اعتنا به ترقی فنّاوری در عالم و ارتقا توان تخصصی پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فعال درین میدان , توقع داریم شهرداری همدان بدین میدان ورود نماید تا علاوه بر مباحث درآمدزایی , در بخش محیط‌زیست اقدامات قابل قبولی در شهر صورت بگیرد .

او ابراز کرد : ما به‌شخصه در راس مطالعات شورای اسلامی همدان در درحال حاضر بررسی بعدها علمی این زمینه بوده و کمیسیون اقتصاد وسرمایه‌گذاری شورا هم در پی دعوت و جذب سرمایه‌گذار فرنگی درین بخش است تا در غایت طرح جامعی برای تولید تارنما بازیافت آشغال و دفن بهداشتی آن ارائه شود .

مدیر راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان افزود : اینک خویش ما یک سرمایه‌گذار چینی را به شهر دار معرفی کرده‌ایم و قرار است در روزهای آتی به همدان سفرکرده و در رابطه بعدها این پروژه با مسئولان ذی‌ربط به گفت‌وگو بپردازند .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *