Categories: خدمات توالت فرنگی

نحوه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

لوله کشی اصولی آب و فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی اهمیت متعددی داراست . در صورت بی توجهی به پیشنهاد های بیان شده برای لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی و اجرای غیر اصولی آن , بعداز انجام عملیات نازک کاری ساختمان ( کاشی کاری کف خدمات و دیوارها ) در هنگام نصب سرویس بهداشتی خارجی و بقیه خدمات ,

خیر صرفا قدرتمند به نصب مطلوب آن‌ها نخواهیم بود بلکه براى رفع نواقص مو جود , هزینه های هنگفتى را هم متحمل خوا هیم شد . نصب توالت فرنگی

درین مقاله با روش لوله کشی فاضلاب دستشویی خارجی و بعضا از سفارش های متداول درین فرایند آشنا خواهید شد .

برای شناخت بیشتر دراین مورد , شما خوانند‌گان گرامی را به مطالعه مقاله لوله کشی فاضلاب ساختمان دعوت میکنیم .

روش لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی

لوله کشی می بایست تا حد قابلیت صاف , راست و در خطوطی موازی با سقف ها , دیوارها و کف های ساختمان در اطراف آن ها , اجرا شود .

در شاخه های افقی تغییر‌و تحول مسیر لوله نباید با زاویه بزرگتر از ٤٥ سکو صورت گیرد . در عین درحال حاضر , تغییر تحول مسیر لوله های هواکش قادر است با زاویه ای بزرگتر از ٤٥ جايگاه باشد . در صورت پایین , با به کارگیری از دو تغییر تحول ٤٥ سکو , تغییر و تحول مسیر٩۰ رتبه ساخته شده است . لوله بازکن و لایروبی چاه پروین اصفهان شبانه روزی

دقت شود که لوله های قائم فاضلاب و هواکش بایستی موازی نیز نصب شوند . همینطور , مسافت لوله های فاضلاب و هواکش با نیز و یا این که با بقیه لوله ها و هم با نزدیکترین سطح های دیوار دست‌کم بایستی ٥ سانتیمتر باشد تا قابلیت و امکان دسترسی و بده بستان مهیا باشد . عبور لوله های فاضلاب و هواکش از پنجره ها , درها و دیگر بازشوهای ساختمان مجاز نیست .

پیشین از اجرای لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی و بقیه امکانات , باید به طریقی استاندارد , میزان و محل شکاف های اضطراری جهت عبور لوله ها در کف , سقف و دیوارها در نقشه های کارگاهی معلوم شود و نهایتا به ثبت دستگاه نظارتی رسد .

دهانه های گشوده لوله های انشعاب هواکش و فاضلاب که ادامه آن‌ها به آن گاه موکول شده و یا این که آنکه قرار است ابعاد به دستگاه متصل شوند , بایستی فورا پس از نصب لوله ها , با درپوش موقت و قابل قبولی بسته شود .
۶ – اجرای لوله کشی افقی فاضلاب می بایست تا حد قابلیت , با شیب یکنواخت صورت گیرد . در همگی جا , شیب لوله ها باید در جهت دورکردن فاضلاب از اثاثیه بهداشتی و بقیه مصرف کننده ها باشد و اجرای شیب برعکس مجاز نیست . شیب کارگذاری لوله ها می بایست دست‌کم حدود ذیل را برآورده سازد :
تا قطر ١٠٠ میلیمتر , شیب ٢ درصدی

قطر ١٢٥ و ١٥٠میلیمتر , شیب ۵/۱درصدی

اعتنا :

شیب در لوله افقی فاضلاب از ٤ درصد نباید بیشتر باشد . در امر لوله هواکش افقی دست‌کم شیب در می بایست یک درصد باشد . شیب لوله های افقی هواکش می بایست به طرف نقطه اتصال این لوله به لوله فاضلاب اجرا شود . نشت یابی لوله باجک (۱۹ دی) قم فوری

در سیستم لوله کشی فاضلاب و هواکش مسافت دو محل تکیه دادن همسایه حداکثر برابر با جداول استاندارد باشد .
پیشبینی سیفون برای هرمورد از اسباب و اثاث بهداشتی یا این که بقیه دستگاه هایی که به کانال لوله کشی فاضلاب پیوند می خورد , واجب است . بر راز روش لوله خروجی هیچ کدام از اسباب و اثاث بهداشتی نبایستی بیشتر از یک سیفون کار گذاشت .
چگونگی نصب دستشویی خارجی و روش تهیه و تنظیم سیفون آن در مقاله ها طریقه نصب سرویس بهداشتی خارجی و طرز تهیه و تنظیم سیفون سرویس بهداشتی خارجی ( به زودی منتشر می شود ) دراختیار شما دوستان عزیز است .

مسافت استاندارد سرویس بهداشتی خارجی با دیوار

در جانمایی لوله فاضلاب و خرید دستشویی خارجی , دقت شود که مسافت استاندارد دستشویی خارجی تا دیوار پشت آن می بایست نزدیک به ۳۰ سانتی متر باشد . این مسافت , از راءس لوله خروجی فاضلاب بنا شده در تحت دستشویی خارجی میزان گرفته می شود . ولی شاید مسافت راس لوله خروجی سرویس بهداشتی خارجی از دیوار در بعضا منزل های دیرین , پاره ای بیشتر یا این که کمتر از حد قید شده باشد . توجه شود که مسافت راءس لوله فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی تا دیوار هم اندازه با مسافت دو پیچی است که دستشویی خارجی را به زمین وصل کرده اند و میتوان برای راحتی بیشتر , مسافت دیوار تا یکی دو پیچ را مقدار گرفت . درصورتیکه در هر طرف سرویس بهداشتی خارجی دو پیچ و در مجموع ۴ پیچ سرویس بهداشتی خارجی را به زمین وصل نموده باشد , برای مقدار گیری مسافت استاندارد دستشویی خارجی از دیوار , مسافت اواسط در بین دو پیج یک طرف را تا دیوار ملاک قرار میدهیم . در غایت , هنگام نصب لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی یا این که خویش سرویس بهداشتی خارجی , آب جانور در کاسه سرویس بهداشتی خارجی را حتما می بایست تخلیه و شیر آب متصل به سرویس بهداشتی خارجی را هم تا پایانی تراز جدا کرد .

محل قرارگیری دهانه اتصال کانال فاضلاب به اثاثیه بهداشتی

در هنگام اجرای سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان , اطلاع از حالت دهانه های اتصال کانال فاضلاب به امکانات بهداشتی ساختمان , بعدها و میزان وسایل بهداشتی و روش اتصال آن‌ها به دهانه های کانال فاضلاب از اهمیت خاصی شامل است . در موقع اجرای لوله کشی فاضلاب , می بایست ضمن دقت به بعد ها و مقدار مکان نصب وسایل بهداشتی و خدمت های مورد به کار گیری در آن , داده ها کافی هم از شرایط حاکم بر بازار داشته باشیم تا بتوانیم با اقدامی اصولی و مطلوب , فرایند لوله کشی خدمت های بهداشتی را به سادگی و بی نقص انجام دهیم .

راجع به لوله کشی دستشویی خارجی خوب تر است به موردها تحت اعتنا نماییم :

آیا مقدار دستشویی خارجی و وضعیت آن استاندارد است؟
در فضاهای همگانی , سرویس بهداشتی غربی ( خارجی ) بایستی از دسته بزرگ ( Elongated ) باشد و در کل دارنده نشیمن گاه و در لولایی قابل برداشته شدن ( و متناسب با لگن و از جنسی مقاوم در قبال رطوبت ) باشد . دستشویی خارجی بایستی از نوعی باشد که هر توشه بعداز ریزش و تخلیه آب , همواره در درون لگن پاره ای آب آن باقی بماند ( Water conservation ) .

آیا حجم و متاع فلاش تانک دستشویی خارجی مطلوب است؟

اشکال فلاش تانک :

۱ – با حجم خیلی کم ۳ تا ۶ لیتری و همراه باصرفه جویی ۸۲ % در مصرف آب
۲ – با حجم کم ۶ لیتری و همراه بهینه جویی ۷۰ %
۳ – با حجم میانگین ۴ لیتری و همراه بهینه جویی ۲۵ % لوله بازکنی منطقه بی سیم

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: توالت فرنگیخدمات توالت فرنگینصب توالت فرنگی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago