Categories: تهران

مزایای کولر صنعتی هوشمند

گوشه ای : وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی دوچندان دارای اهمیت است . با دقت به این که این جور محیط های دارنده بعدها بزرگ می‌باشند , آلودگی متعددی دارا‌هستند و با اهمیت خیس از کلیه این ها مصرف انرژی و زمان در آنها فراوان گرانبها است , گزینش شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها دراین مورد است . سرویسکار کولر آبی تهران

وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی فراوان دارای اهمیت است . با دقت به این‌که این نوع محیط های دارنده بعدها بزرگ می باشند , آلودگی متعددی دارا هستند و اساسی خیس از همگی این ها مصرف انرژی و زمان در آنان زیاد ارزشمند است , گزینش شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها در این مورد است .
کولر صنعتی هوشمند یکی‌از جدیدترین سیستم های سرمایشی جان دار بیان شده به همن مراد است . هوشمندسازی ( Automation ) اکنون به یکی‌از بحران های موسسات بزرگ تولیدی و در ادامه ان سازنده های کوچک خیس بدل شده‌است . با دقت به این که قرن حاضر را عصر ارتباطات میخوانند , دیدنی دقت است که امکانات الکترونیکی عملکرد دارا‌هستند هرچه بیشتر با سیستم هوشمندسازی و قابلیت و امکان رابطه با دنیای اینترنت تلفیق و مخلوط شوند . از اشکال متفاوت سیستم های سرمایشی مطلوب مکان های صنعتی می توان کولرهای آبی‌رنگ یا این که تبخیری را اسم موفقیت .
اگرچه که امروزه کولرهای گازی بخش عظیمی از بازار را به خویش اختصاص داده اند , لیکن هنوز نیز سیستم های سرمایشی تبخیری ( Evaporative Cooling Systems ) میتوانند در صنعت های کارآمد باشند . مخصوصا در حالتی‌که که‌این کولر ها با سیستم های هوشمند تجهیز شوند , نتایج قابل مراعات را ارائه خواهند بخشید .

قابلیت اتصال کولر صنعتی هوشمند به وای فای ( Wi Fi )

قابلیت و امکان اتصال سیستم کولرهای هوشمند به وب بی سیم وای فای و انتقال , صفحه نمایش و در اختیار گرفتن دیتاهای ذی‌ربط از روش گوشی تلفن های همراه هوشمند , تبلت و امثال آن , یوزرها متعددی را به سوی کولرهای صنعتی هوشمند سوق میدهد . با به کار گیری از این تکنولوژی توسعه یافته و هوشمند توانا خواهید بود محیط کارخانه یا این که کارگاهتان را راحت خیس از هر زمان دیگری در محل کار یا این که منزلتان در اختیار گرفتن فرمائید .
فاکتورهای تعیین کولر صنعتی هوشمند
در پایین تنی چند از با اهمیت ترین خصوصیت های اشکال متعدد کولرهای صنعتی هوشمند لیست شده‌است . تعیین کولر متناسب با نیازهای کاربری و سقف هزینه متبوع نیازمند بررسی این تفاوت ها است .

۱ ) گنجایش ( BTUs )

اولی و مهم‌ترین مسائل در گزینش کولر صنعتی هوشمند مدنظر تعیین گنجایش مطلوب است . برای این خواسته معادلات و فرمول های ریاضی ویژه ای بیان شده شده‌است که می‌توانید بر طبق آن‌ها گنجایش کولر مطلوب محیط خویش را محاسبه کنید . آژانس‌های حمل خاک و نخاله در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

۲ ) قابلیت و امکان اتصال به وای فای و نرم افزار های ذی‌ربط ( Wi – Fi + App )

نکته قابل مراعات دوم قابلیت و امکان اتصال به کانال وب و به کار گیری از نرم افزار های ذی‌ربط است . در صورت هوشمند بودن سیستم , کارکشته خواهید بود با استعمال از موبایل همراه هوشمند خویش ( سیستم ادله های اندروید یا این که iOS ) متصل شده و سرعت حرفه و مرتبه حرارت را تهیه نمائید ; وضعیت های گوناگون همت دستگاه را اجرا کرده و سوای نیاز به قربت به کولر آن را روشن و خاموش فرمائید .

۳ ) سیستم در دست گرفتن صدا ( Voice Control )

نیز چنین , بعضا از سیستم های کولر صنعتی هوشمند دارنده کنترلرهای صوتی می‌باشند . درین سیستم ها استفاده کننده می‌تواند با شناساندن و تهیه و تنظیم دستور صدای خویش در سیستم , فقط با صدای خویش کولر را در اختیار گرفتن نماید .

۴ ) سیستم تصفیه هوا ( Air Purification )

تنفس تمیز در محیط های صنعتی دارای اهمیت ویژه است . وجود آلاینده ها در محیط , گرد و غبار و … سبب ساز بیماری و افت سعی کارمندان در چنین محیط هایی می شود . به کار گیری از فیلترهای ضد باکتری ( Antibacterial Filter ) , یونیزر هوا ( Air Ionizer ) جهت جذب گرد و غبار مو جود در هوای محل ورود به کولر , و یا این که پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) مورد استعمال در کولرهای تبخیری میتواند در بهبود هوای خروجی از کولر موءثر بوده و تنفسی ایمن را برای کارکنان تامین کند . نصاب کولر آبی مشهد

۵ ) بعد ها ( Size )

بعد ها کولر با میزان مصرف انرژی برق بوسیله کمرسور و موتور آن متناسب است . بدین ترتیب خوب تر است کولری با بعدها مطلوب جهت محیط صنعتی مورد نظرتان گزینش نمائید . نیز چنین , می توان با در حیث به چنگ آوردن بعد ها و گنجایش کولر , و پارامترهای ابعادی محیط متبوع , تعداد بیشتری کولر در محیط نصب نمود . فرمول های محاسبه تعداد کولرهای ما یحتاج مبنی بر بعد ها محیط و گنجایش کولرهای مصرفی هم در استانداردهای ذی‌ربط بیان شده شده‌است . در صورت رغبت , جهت حصول اطلاع از این فرمول ها و محاسبات میتوانید به مقاله‌ها گذشته تارنما مراجعه فرمائید .

خصوصیت های بارز کولر صنعتی هوشمند

• امکان های معمول و همگانی مانند قابلیت و امکان در دست گرفتن از منش بدور , بازخوانی و نمایش مرتبه حرارت , پیکربندی زمان سنج و … که در کلیه سیستم های هوشمند از جمله معمولی و توسعه یافته وجود دارا‌هستند .
• سود وری در مصرف انرژی و قابلیت و امکان صرفه جویی ( energy – saving ) در طول هایی که استفاده کننده در محل ذی‌ربط جهت در اختیار گرفتن سیستم حضور ندارد .
• امکان اتصال به برنامه های تلفن همراه های تلفن همراه هوشمند ( smartphone apps ) تحت عنوان فاکتور مهمی در گزینش سیستم در دست گرفتن از منش بدور
• برنامه های هوشمند متناسب با نیاز و تجهیزات استفاده کننده , به نحوی که نیز برنامه های توسعه یافته برای سیستم برهان های تازه ارائه گردد و نیز قابلیت اتصال به سیستم های گذشته مو جود باشد .
• سهولت به کار گیری ( ease of use ) به نحوی که هر کاربری بتواند سیستم را صفحه نمایش و در اختیار گرفتن کند .
• عدم اهمیت مسافت به دلیل به کار گیری از سیستم وای فای , به نحوی که مغایر سیستم های معمولی دارنده ریموت در دست گرفتن ضروری نیست جهت در دست گرفتن کولر صنعتی هوشمند مسافت محدودی در لحاظ گرفته شود . قابلیت و امکان تهیه و تنظیم و در دست گرفتن از هر جای جهان از روش کانال جهانی وب محیا است .
• بعضی از سیستم های کولر صنعتی هوشمند این قابلیت و امکان را دارا هستند که آمار به کار گیری استفاده کننده از کولر را ردیابی کنند . این کولرها می‌توانند معلوم کنند که پیک مصرف انرژی و همت کولر در چه بازه زمانی های هنگامی از روز یا این که سال بوده است . این تکنولوژی قادر است در کاهش مخارج ناشی از مصرف انرژی دوچندان تاثیر گذار باشد .

نکاتی کاربردی و اثر گذار در رابطه با استفاده از کولرهای آبی
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: سرویسکار کولرسرویسکار کولر آبیسرویسکار کولر آبی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago