عیب یابی فلاش تانک

تعمیر فلاش تانک چاه بازکنی و لایروبی چاه تهرانپارس شرق تهران

فلاش تانک یکی از پرکاربردترین امکانات ساختمانی است که در خدمت های بهداشتی مورد به کارگیری قرار می گیرد . فلاش تانک ها به صورت معمول , در توالت‌های خارجی استعمال ‌می‌شد , ولی امروزه با دقت به بهداشتی خیس بودن استعمال از این وسیله ,

به طور گسترده در دستشویی های نشسته یا این که به عبارتی تخت معمولی نیز به کار برده می شود و بخش اعظمی از اشخاص از آن به کار گیری مینمایند . در شرایطی‌که شما نیز می خواهید با فلاش تانک ها و عیب یابی آنها بیشتر آشنا گردید , همراه ما باشید .

مکانیزم مورد به کارگیری در مخزن سرویس بهداشتی و مخازن ذخیره از پرکارترین اجزای لوله کشی می‌باشد , به این ترتیب خدمت و محافظت این مکانیزم در دفعات مضاعف برای ماندگاری کارکرد درست و خودداری از مشکلات احتمالی الزامی هست . شما میتوانید قطعات یدکی مورد نیازتان را از دکان های اسباب و اثاث ساختمانی براحتی تنظیم نمائید .

مخزن دستشویی که در زیر قرار گرفته است دارنده خدمت سادگی است و مخازن دستشویی به سبک سابق , که نصب بر روی دیوار میباشند را می توان با یک چهارپایه تعمیر و خدمت کرد .

با مخازن مورد استفاده امروزه , غیر از نشتی آب صرفا مشکلی که به‌وجود میاید باخت شیر شناور میباشد . شیر مخزن ذخیره سازی هم مشابه شیر مخازن دستشویی است که شما هیچ وقت نباید آن را با یک شیر شناور مینیاتوری جایگزین نمایید . لوله بازکنی جمال آباد

تعویض شیر خروجی ( Flap Valve )
در حالتی که مخزن سرویس بهداشتی شما , آب را برای نخستین بار به‌سرعت خالی نکرد , درپوش را بردارید و دستگیره ی مکانیزم تخلیه آب را بررسی فرمائید که فعالیت می نماید یا این که خیر . در حالتی که که ظاهراً به صورت معمول فعالیت کرد , شیر خروجی آب سیفون را ردوبدل فرمائید .
۱ ) پیشین از خدمت قطعه ای از سیفون , آب را با قرار دادن بازوی شناور در مکان مطلوب ( مکان جدا آب محل ورود ) تخلیه فرمایید .
۲ ) از یک آچار بزرگ برای مفتوح کردن مهره ای که لوله سیفون سرویس بهداشتی به نصیب زیرین مخزن را نگه میدارد , به کارگیری نمائید .
۳ ) مهره حائل را که اساس مخزن سیفون را سفت مینماید , بیرون فرمایید , بدلیل شل شدن مهره پاره ای آب از مخزن خارج خواهد سرازیرشد , به این ترتیب بایستی یک سطل دستی همراه داشته باشید .
۴ ) بازوی سیفون سرویس بهداشتی را جدا فرمایید , سیفون را از مخزن جدا کرده و واشرهای زیرسیفون را را در بیاورید و با واشری به به عبارتی مقدار جایگزین فرمایید .
۵ ) کل مکانیزم سیفون سرویس بهداشتی را ببندید و لوله سیفون سرویس بهداشتی به مخزن را وصل نمائید .

برای شناخت بیشتر با چگونگی نصب دستشویی خارجی , اکیدا سفارش میکنیم که مقاله‌ها روش نصب سرویس بهداشتی خارجی , طریقه نصب سرویس بهداشتی خارجی و پروسه نصب دستشویی خارجی را مطالعه نمائید .

همینطور محتوای ویدیویی مفیدی با تیتر فیلم نصب دستشویی خارجی برای شناخت شما دوستان عزیز با این مراحل , از روش همین وبسایت دردسترس است .

مخازن با عملکرد مستقیم
اجزای مخزن با عملکرد مستقیم توالت معمولی :

۱ ) شیر شناور ۲ ) شناور ۳ ) بازوی شناور
۴ ) سیفون آب ۵ ) سیم رابط ۶ ) کاغذ ترک ( واشر )
۷ ) سیفون یک تکه ۸ ) شیر خروجی آب Flap Valve ) ( 9 ) سرریز
۱۰ ) آب بندی واشر ۱۱ ) مهره ضمانت کننده ۱۲ ) اتصال لوله سیفون

اکثر مدرنترین دستشویی ها با استعمال از مخازن با کارایی بی واسطه شسته می گردند . آب از روش یک شیر وارد مخزن میشود , که با کارایی شناور توخالی که انتهای آن به یک بازوی سفت و مشقت بار متصل است , گشوده و بسته میشود . زمانی آب در مخزن بالا می‌رود , شناور بالا آمده و انتهای دیگر بازوی لوله بسته می شود و ذخیره سازی متوقف می شود .
کار تخلیه آب به وسیله اهرم صورت میگیرد , که با سیم به میله متصل به یک شکاف پلاستیکی یا این که بشقابک فلزی در زیر یک لوله ی خمیده به صورت U معکوس ( سیفون ) وصل شده‌است . برگه بالا میاید , اعتنا فرمایید که ترک ها بوسیله یک دیافراگم پلاستیکی انعطاف پذیر سفت بسته گردیده اند ( شیر خروجی Flapvalve ) , ورقه قادر است حجمی از آب را در خمیدگی U صورت جهت فعالیت سیفون کشیدن جابجا نماید . فشار آب پشت دیافراگم آن را بلند مینماید , به گونه ای که محتویات مخزن را از روش ورقه رخنه‌ به طرف خمیدگی U صورت به جریان انداخته و به ذیل لوله سیفون میریزد .
در‌این هنگام مرحله آب مخزن ذیل آمده , در فیض شناور فعالیت کرده و شیر شناور را برای مجدد لبریز کردن مخزن گشوده می نماید .

سرویس مخزن
بعضا مشکلات مربوط به این مدل مخازن براحتی قابل حل کردن میباشند :

پر کردن آرام یا این که مالامال سرو صدا آب را اکثر وقت ها می توان با شیر شناور جایگزین جبران کرد .
در صورتی مخزن آب را تازمانیکه اهرم را با یک‌سری توشه کشیدن با فشار خارج نمیریزد , شیر خروجی ( Flap Valve ) احتمال دارد نیاز به جایگزین دارااست .
چنانچه شم می‌کنید موقع کشیدن سیفون ضعیف کار می نماید , بررسی فرمائید که اتصال سیم در اتنهای بازوی سیفون دست نخورده باشد .
هنگامی که آب به صورت مداوم داخل تشتک میریزد , حالت واشر را در مبنا سیفون بررسی نمائید . نشت یابی لوله و تشخیص ترکیدگی نارمک شرق تهران فوری

ساخت یک سیم اتصال نو
در‌صورتی‌که اهرم سیفون شناور باشد ناممکن احتمالا که آب با شدت در سیفون سرویس بهداشتی بریزد . شاید با پاره ای فضولی اتصال سابق را در کف مخزن پیدا فرمائید , در غیر اینصورت , شما می‌توانید یک قطعه سیم قطور را خم نمایید . چنانچه سیم نازک دارید , برای تعمیر موقت با انبردست میتوانید انتهای آن را به نیز بپیچید .

رفع عیب بیرون ریختن مداوم آب
در‌صورتی‌که متوجه شدید که آب به صورت مداوم در حالا خارج ریختن در تشتک است , شیر محل ورود را ببندید و اذن دهید مخزن تخلیه شود . بعد بررسی فرمائید که آیا سیفون جدا شده‌است یا این که خیر . در صورتیکه خیر , همت نمایید واشر آب بندی را تغییر و تحول دهید .
در خصوص دیگر , آب احتمال دارد از شیر شناور جریان پیدا نماید پس با‌گاز ادله انحراف مسیر را جدا نمائید . چاره این است که نشیمنگاه شیر شناور را به یک محل ورود آب کوچکتر بچسبانیم .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *