روشی برای تعمیر فلاش تانک

گذشته از این که به تعمیر فلاش تانک بپردازیم بایستی بدونیم که ابدا فلاش تانک چجوری عمل میکنه؟ بطور کلی میشه اظهار کرد عمل فلاش تانک یا این که سیفون دستشویی اینطوره که آب رو توی مخزن خودش نگه میداره و یکدفگی تمام آب رو آزاد میکنه تا با شدت به وجود اومده دستشویی شسته بشه .

برای توضیح بیشتر میتونیم بگیم که درپوشی وجود داره که با وزن آب جلوی جاری شدن آب رو میگیره . زمانی که ما ضمانت کننده رو می کشیم , درپوش برداشته شده و آّب آزاد میشه . تا‌زمانیکه آب باطن مخزن خالی نشده شناور متصل به مخرن , درپوش رو بالا نگه میداره تا آب تماما بیرون بشه و پس از اون درپوش مجدد روی لوله مجرای آب رو میپوشونه . حال آب وارد مخزن میشه تا این‌که سیستم فلاش تانک ورود آب رو انقطاع کنه تا آب هدر نره . تعمیر فلاش تانک

در زمان شبانه روز خط مش ای که گفته شد توشه ها و توشه ها تکرار میشه و در حالتی‌که توی هر یک کدام از سطح های بالا اختلال پیش بیاد شما نیاز به تعمیر فلاش تانک پیدا میکنین .

عیب یابی سیفون یا این که فلاش تانک

پیشین از تعمیر فلاش تانک بایستی ببینیم چرا فلاش تانک حاد شده . ولی عارضه ها زیادی برای فساد سیفون وجود داره که در‌این بخش تکراری ترین اونها رو میگیم .

آب بندی نشدن
کمتر شدن تخلیه آب
چکه کردن آب
عدم تخلیه آب
ریختن آب از مخزن فلاش تانک لوله بازکنی منطقه بهارشیراز

آب بندی نشدن

رمز ریز شدن آب به باطن دستشویی میتونه نشونه ی عدم آب بندی سیفون باشه که در اینصورت نیاز به تعمیر فلاش تانک داره .

کمتر شدن تخلیه آب

اگه فلوتر ( وسیله ای برای در دست گرفتن تراز مایع که ظاهری حبابی صورت داره ) یا این که پرکن مخزن وخیم باشه , مخزن به صدق مالامال نمیشه و در سود تخلیه آب کمتر میشه .

اعتنا کنین اگه شیر تخلیه تهیه و تنظیم نباشه و در شرایط کم قرار گرفته باشه , تخلیه آب کمتر میشه .

چکه کردن آب

اگه اتصال ها صحیح و مهندسی شده نباشه , اورینگ ها در جای منحصربه‌فرد خودشون نباشن و مهره ها شل باشن ممکنه سیفون چکه کنه .

عدم تخلیه آب

اگه اهرم سیفون و وسایل متعلق به اون مشکلی داشته باشن تخلیه آب به صدق انجام نمیشه . همینطور ممکنه اهرم باطن چنگکی جا نیفتاده باشه یا این که اهرم به صحت نصب نشده باشه یا این که چنگکی به جایی مانند در فلاش تانک گیر کرده باشه .

ریختن آب از مخزن فلاش تانک

اگه شناور تهیه نباشه و یا این که به در فلاش تانک گیر کنه آب از مخزن فلاش تانک روان میشه .

ترفندی برای تعمیر فلاش تانک

از لبریز شدن و خالی شدن خودکار فلاش تانک پرهیز کنین , یعنی بعداز هربار به کارگیری شیر فلاش تانک رو ببندین و برای توشه دیگه که وارد دست شویی میشین شیر آب رو گشوده کنین تا مخزن برای استعمال لبریز بشه . این عمل رو تا کمتر از یک ماه تکرار کنین تا توشه جرم دریافت کردن بدور لوله آب , دیگه فلاش تانک چکه نکنه . لوله بازکنی غرب تهران

اگه براتون سوال پیش اومده که چرا اینکار رو می کنیم بهتره بدونین زمانی که سیفون خالی بشه مدام پاره ای آب توی اون باقی میمونه در حدی که ته مخزن صرفا تر باشه . با کم آب شدن آب , کمی جرم روی لوله ها رسوب میکنه که همین رسوبات جلوی چکه کردن رو میگیرن , با این عمل جلوی هدر رفتن آب رو نیز گرفتین .

اگه گشوده نیز روش های بالا کمکتون نکرد میتونین با تماس گرفتن به شخص کارشناس برای تعمیرسیفون خونه تون مبادرت کنین .

راهنمای گزینش فلاش تانک

فلاش تانک از یک مرجع ذخیره آب و لوله انتقال آب به کاسه سرویس بهداشتی , تشکیل میگردد . تلاش آن به‌این دسته است که با کشیدن زنجیر یا این که فشار دکمه تخلیه آب سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار در کاسه سرویس بهداشتی تخلیه می گردد و فضولات را با خویش به داخل چاه می برد .

فلاش تانک توکار

فلاش تانک‌های توکار گونه دیگری از اشکال فلاش تانک‌ها است که ویژگیهای مختص خویش را دارااست و در چشم قرار ندارد . مخزن فلاش تانک توکار در دیوار قرار گرفته و دکمه تخلیه آب آن در دیوار درنظرگرفته شده شده‌است و مطلوب برای مکانها نامرتب و نهاد ها می باشد که دیگر جایی برای فلاش تانک اشغال نمیشود .

این گونه فلاش تانک‌ها برای استعمال در خانه نیز فراوان کارآمد می باشند چرا‌که نیز فضای کمتری را اشغال می کنند نیز ظواهر بهتری به دستشویی شما میدهند و سرویس بهداشتی و دستشویی را خوشگل می نمایند . ولی می بایست بدین نکته نیز اعتنا نمایید که در حالتی که میخواهید از فلاش تانک‌ها تو عمل به کارگیری نمائید بایستی پیشین از اتمام فعالیت تاسیسات توالت تان به تامل نصب آنان باشید . در واقع زمان نصب فلاش تانک توکار گذشته از پایان فعالیت ساختمان است . یکی بدیهای فلاش تانک توکار عدم دسترسی به آن و تعمیر آن است .

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال :

فقط تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال با دیگر فلاش تانک‌ها در ساختار آن است که از مواد و مصالح آنتی باکتریال مستعمل شده‌است . این زمینه به بهداشت بیشتر فلاش تانک امداد مینماید و منجر بهداشت بیشتر فلاش تانک میشود . لوله بازکن آزادگان کرج

فلاش تانک‌های دوگانه

فلاش تانک دوگانه خصوصیت خاصی داراست . در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن فلاش تانک به دو نصیب کوچک و بزرگ تقسیم‌شده و خروجی هر یک از این دو نصیب هم غیر وابسته قابل تهیه است . علت این دستور دسته به کارگیری از فلاش تانک و میزان آب مصرفی است . استفاده‌ کننده به سازه بر نیاز یک کدام از دکمه‌های کوچک یا این که بزرگ را می کشد . بنابراین حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره‌سازی و محافظت میگردد . به کارگیری از فلاش تانک‌های دوگانه میتواند ۵۰ تا ۷۰ درصد در صرفه جویی آب تاثیر داشته باشد . این دسته فلاش تانک‌ها به دوزمانه هم پر اسم و رسم می باشند و کاربرد متعددی دارا‌هستند .

فلاش تانک خودکار

فلاش تانک اتومات هم گونه دیگری از فلاش تانک است که در بازار موجود است . روش عمل آن بدین صورت است که با گشوده و مسدود شدن درب دستشویی به طور خودکار آغاز بکار میکند . فلاش تانک اتومات به میزان مشخص مخزن آب را تخلیه می‌کند . علت ساخت این جور فلاش تانک تمیز کاری بیشتر توالت است .

یکی‌از نکاتی حساس هنگام استعمال از فلاش تانک اعتنا به میزان آب مصرفی این تولیدات است . به دلیل آن که

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *