Categories: تعمیر کولر گازیتهران

جولان کولر‌های آبی و هندوانه ایرانی در عراق/چند درصد بازار عراق را ایرانی‌ها قرق کردند؟

دبیر میز عراق در اداره بسط تجارت اعلام کرد : تا قبل از این حدود ۹ تا ۱۰ درصد از بازار عراق دست تاجران اهل ایران بود البته طی چهار سال قبلی این رقم ارتقا یافت و پارسال به ۱۹ . ۷ درصد رسید .  سرویسکار کولر آبی در تهران
به نقل از تیم وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا ; ابراهیم رضازاده ذکر کرد : طبق آمار , ۳۷ درصد از صادرات کشور ایران به عراق به کالاهای کشاورزی , مواد غذایی و اشکال میوه‌جات مثل هندوانه , گوجه و خیار مربوط می‌گردد .

رایزن اقتصادی قدیمی کشور‌ایران در عراق همینطور تیتر کرد : محصولاتی مثل گونه های کنسرو , رب گوجه خارجی , مرغ , تخم مرغ , گوشت و محصولاتی از این دست صادرات قابل توجهی به عراق دارا هستند و بعداز موادغذایی بیشترین حجم صادرات کشور‌ایران به عراق به مصالح ساختمانی نظیر میلگرد , کاشی , سرامیک , آهن‌آلات و کولرهای آبی‌رنگ مربوط می گردد .

جولان کولرهای آبی رنگ کشور‌ایران در عراق

رضازاده بابیان این‌که بخش قابل توجهی از بازار کولر آبی رنگ عراق در اختیار جمهوری اسلامی ایران جای دارد , اظهار کرد : در چهار ماه اولیه این سال کولرهای آبی رنگ او‌لین خودکار صادراتی کشور‌ایران به عراق محسوب می‌شده‌اند .

او همینطور تیتر کرد : اما برای محافظت و توسعه و گسترش صادرات بدین مملکت همسایه حتمی است از نگاه کیفیت هم کالاها مورد بررسی قرار گیرند . درین دربین دولت عراق از سال ۱۳۹۰ به بازرسی کالاهای وارد شده پرداخته و برای آن ها مدرک واردات صادر می کند با این وجود گاه در بعضا مورد ها شاهدیم که صادرکنندگان سرزمین به‌این بازار نگاه کوتاه بازه زمانی داشته و کیفیت چندان خیر برای کالاهای خویش در حیث نمی‌گیرند . ولی در بیشتر موردها این زمینه به دلیل توصیه تجار عراقی صورت می گیرد و از آفریننده اهل ایران مراد میگردد با قوانینی یگانه به ایجاد بپردازد .

دبیر میز عراق در اداره گسترش تجارت همینطور ذکر کرد : بعضا هم نگاه کوتاه بازه زمانی بدین بازار دارا‌هستند , البته سفارش ما آن است که برای مراقبت مارک ملی جمهوری اسلامی ایران , شرکت‌های متفاوت اهتمام ورزند کیفیت خویش را درحد مطلوب نگه داشته و تحت توشه درخواست‌های غیرمتعارف تاجران عراقی نروند تا در آتی مارک آنان در بازار عراق قیمت افزوده دوچندان داشته باشد .

بخش بیشتر بازار عراق در دست ترکیه

رایزن دیرین اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عراق همینطور تیتر کرد : طی سال‌های پیشین در بازار صادراتی عراق , ترکیه با در دست داشتن ۲۵ درصد از سهم بازار رقم بالایی را به خویش اختصاص می‌داد که‌این رقم در سال پیشین به حدود ۲۱ درصد رسیده است . مشکل رایج کولر گازی

او در عین اکنون گفت : چین هم در‌این بازار نسبتاً نیز پای ما جنبش می نماید , البته درباره‌ی ترکیه بایستی دقت داشت که توان صادرات این مرزو بوم پنج برابر ما بوده و بها تمام شده آنان هم در بیشتر مواقع کمتر از ماست . از سمت دیگر ترکیه از ابتدا به عراق صادرات داشته است ولی ما بعد از سقوط صدام صادرات خویش را آغاز کرده‌ایم .

» کولر آبی‌رنگ فروشگاه ای رادر خیابان نهضت , شیراز به حریق کشید

بعداز تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ بر پایه ی پیدایش حریق سوزی در یک دکان , نیروهای عملیاتی پایانه ۳ تخت‌گاز با هماهنگی ستاد فرماندهی اداره حریق آدرس شیراز , ساعت ۱۶ : ۱۴ دقیقه روز قبل به خیابان نهضت , در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند .

آتش کولر آبی‌رنگ در خیابان نهضت , حریق نشانان را به محل رخداد کشاند . *

به نقل از خبر نگار حادثه ها راک نیوز به تقل از رابطه ها همگانی اداره حریق آدرس , بعداز تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ بر طبق پیدایش حریق سوزی در یک فروشگاه , نیروهای عملیاتی پایانه ۳ تخت‌گاز با هماهنگی ستاد فرماندهی اداره حریق آدرس شیراز , ساعت ۱۶ : ۱۴ دقیقه دیروز به خیابان نهضت , در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند .

به گفته حمید جمشیدی فرمانده حریق نشانان اعزام شده به محل اتفاق , کولر آبی رنگ یک فروشگاه در فقدان مالک آن به دلیل نقص فنی و اتصالی برق در گیر حریق سوزی شده و به طور کامل بر افروخته بود .

او ادامه اعطا کرد : نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از مفتوح کردن قفل درب فروشگاه با فرز , جریان برق و گاز دکان را جدا کردند و بوسیله دستگاه های تنفسی و امکانات خاموش کننده به کانون آتش رسیده , عملیات مهار شعله های حریق را آغاز کردند . این فرمانده حریق آدرس بیشتر کرد : خوشبختانه درین واقعه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و حریق نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن حریق سوزی را مهار و تماما خاموش کردند . تعمیرکار کولر گازی مشهد روش های کاهش مصرف برق در کولرگازی و اسپلیت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: سرویسکار کولرسرویسکار کولر آبیسرویسکار کولر آبی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago