تفاوت های توالت فرنگی طبی با معمولی

پزشکان همیشه توالت فرنگی طبی را توصیه می کنند برای بیماران و کسانی که دچار ناراحتی و درد هستند به خصوص در ناحیه کمر زانو و مچ پا استفاده از از توالت های ایرانی یا تخت توصیه نمی شود همچنین توالت فرنگی ها به دلیل این که روده ها به طور کامل خالی نمی شود و نتیجه آن بیماری‌های بواسیر و سایر بیماری‌های گوارشی می‌شود بهترین راه استفاده از توالت فرنگی طبی است.
در اینجا می خواهیم شما را با انواع توالت های فرنگی طبی آشنا کنیم و ویژگی ها و مزایای آن را برشماریم.

 معرفی توالت فرنگی طبی

توالت فرنگی طبی به اصطلاح تغییری است که در طراحی توالت فرنگی به وجود آمده و توانسته به محصولی امروزه تبدیل شود که نه مشکلات توالت ایرانی و نه توالت فرنگی را دارد. هرچند که در میان مردم هنوز استفاده از توالت طبی فرنگی رواج پیدا نکرده اما به تدریج با قابلیت های جالبی که دارد می تواند جای خود را در خانه های ایرانی باز کند.

همانطور که می دانید استفاده از همین توالتهای فرنگی معمولی هم در ابتدا زیاد مورد استقبال نبوده اما امروزه در اکثر خانه های ایرانی دیده می شود پس توالت فرنگی طبی که یک نمونه بسیار کامل تر از آن است که می تواند به خوبی در میان مردم رواج پیدا کند. شما می‌توانید در سایت برچسب از مقالات آموزشی لوله بازکنی و از توانایی های بهترین لوله بازکن ها و مقرون به صرفه ترین خدمات استفاده کنید. لوله بازکنی جنوب تهران در سایت برچسب نزدیکترین و به صرفه ترین لوله بازکن ها را در سراسر تهران به شما معرفی می نماید کافیست شما منطقه خود را در هر کدام از صفحات سایت برچسب که در آن مشغول مطالعه مطلب خاصی می باشید جستجو کنید تا اسامی و شماره تماس تکنسین های همان منطقه به شما نشان داده شوند.

توالت فرنگی طبی دارای چه مشخصاتی می باشد؟

 توالت فرنگی طبی بر روی سطح خود مقداری قوس و فرورفتگی دارد و از واترجت که یک نوع سیستم تخلیه به روز است استفاده می‌کند. خوشبختانه در ایران توالت فرنگی طبی توسط مهندسین تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد از جمله این توالت های فرنگی طبی مروارید مدل سیلویا است که مشابه نمونه خارجی می باشد.

 توالت فرنگی طبی ایرانی به هنگام استفاده در هر بار ۸ لیتر آب استفاده می کند البته در مدلهای به روز شده حجم آب مصرفی توسط آنها بسیار کم تر شده است. با استفاده از خودشور در توالت طبی فرنگی یا بیده یکی از مزایای خوب آن است. برای آشنایی با این ویژگی کافیست به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و نوشته آشنایی با خودشور یا بیده توالت فرنگی را بررسی نمایید و هم چنین خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران قابل ارائه می باشد که به عنوان مثال تکنسین لوله بازکنی شرق تهران خیابان های این محدوده را تحت پوشش خود دارند و بلافاصله پس از تماس در کمتر از ۳۰ دقیقه خود را به محل زندگی شما می رسانند و مشکلات مربوط به گرفتگی انواع توالت ها از قبیل دستشویی فرنگی و ایرانی را برای شما برطرف می نمایند.

تفاوت های میان توالت فرنگی طبی با نوع معمولی

تفاوت چشمگیری که در توالت ساده و طبیعی وجود دارد متفاوت بودن شکل سنگ توالت فرنگی طبی است که قرص خاصی در نشیمنگاه خود دارد همین انحنا و قوس باعث می شود که وضعیت نشستن افراد مشابه توالت ایرانی شود و به روده ها کمک می کند تا در مسیر مستقیم برای هدف قرار بگیرند.

نکته دیگر در توالت فرنگی طبی اکثراً آکس تخلیه بزرگتر در توالت طبی فرنگی می باشد. نمونه‌های مشابه ایرانی این توالت‌های فرنگی مانند توالت فرنگی طبی مروارید آکس تخلیه ۲۳ سانتی متر می باشد و این باعث می شود که گرفتگی لوله در آنها کمتر رخ دهد.

اگر توالت های فرنگی دچار گرفتگی شوند فنر زدن آنها امری آسان خواهد بود و خوشبختانه در توالت های طبی فرنگی آکس یا خروجی بزرگتر باعث می‌شود که این گرفتگی بسیار کمتر اتفاق بیفتد اگر در تهران هستید و نیاز دارید تا گرفتگی توالت فرنگی خود را برطرف نمایید بهتر است به لوله بازکنی برچسب مراجعه نموده زیرا این سایت در تهران انواع خدمات لوله بازکنی را ارائه می دهد مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران و یا خدمات لوله بازکنی در ستارخان و هر نقطه ای که در آن زندگی می کنید.

پس با خیال راحت توالت فرنگی طبی را خریداری نموده زیرا هر چند در ابتدا هزینه بیشتری را می پردازید اما در مقابل هم سلامتی بیشتری برخوردار می شوید و هم کمتر دچار گرفتگی لوله های فاضلاب و هزینه های بعدی خواهید بود.

توالت فرنگی طبی بر روی بدنه خود کمی قوس داردو از سیستم تخلیه بروز که اصطلاحا به واتر جت معروف است استفاده می کند. مهندسین ما توانسته اند نمونه توالت های فرنگی طبی را در ایران تولید کنندکه کیفیت فوق العاده دارند. توالت فرنگی طبی مروارید مدل سیلویا یکی از آنهاست که دست کمی از نمونه های خارجی ندارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *