آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی تبدیل کنند، تبدیل توالت فرنگی به ایرانی مشکلات زیادی داره و شما باید یک بازسازی سرویس بهداشتی انجام دهید، اگر میخواهید  توالت ایرانی را به توالت فرنگی تبدیل توالت فرنگی به ایرانی کار زیادی ندارد می توانید از وسایل موجود در این زمینه کمک بگیرید و کافیست به مطلب بهترین روش تبدیل توالت ایرانی به فرهنگی مراجعه کنید

راه های تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

” برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی دو روش وجود دارد که بنا بر فضایی که در اختیار دارید و مکانی که توالت فرنگی در آن به کار گذاشته شده می توانید از هر کدام از این دو روش را استفاده کنید.”

۱ کندن و تراشیدن کف زمین

۲ بالا اوردن سطح توالت به صورت پله ای

دقت کنید سیفون توالت ایرانی پایین تر از فرنگی است. تبدیل توالت فرنگی به ایرانی یعنی در داخل سیفون توالت فرنگی سنگ تعبیه شده و در رمین لوله خروجی دارد ولی در توالت ایرانی باید فضای بیشتری  برای سیفون در داخل زمین در نظر گرفت.

شما می توانید برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله در سعادت آباد به لوله بازکنی سعادت آباد برچسب مراجعه کنید و ازخدماتی که این سایت در خدمت شما میگذارد استفاده کنید.

کندن تراشیدن زمین برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

اگر در همکف یا فضایی هستید که نمیتوانید زیر پایتان را خالی کنید آسان ترین راه  برای تعویض توالت فرنگی این است که آن را از زمین جدا کنید ولی چون توالت ایرانی باید در داخل زمین قرار بگیرد باید به اندازه آن و سیفون توالت داخل زمین را بکنید . تبدیل توالت فرنگی به ایرانی دقت داشته باشید سنگ توالت باید همسطح با کاشی ها باشد.

اگر لوله کشی توالت درست انجام نشود یا در کنده کاری خاک واردلوله فاضلاب شود ،می توانید با لوله بازکن های ماهر برچسب در سراسر تهران مثل سرویس لوله باز کنی در صادقیه یا هر منطقه ای که در آن زندگی می کنید تماس بگیریدتبدیل توالت فرنگی به ایرانی .

بالا بردن کف و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

برای کسانی که در اپارتمان هستند و امکان کنده کاری در کف برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی آنها وجود ندارد میتوانند مقداری کف توالت را به اندازه یک پله بالا بیاورند سنگ توالت ایرانی و سیفون در آنجا قرار دهند

اگرسقف کاذب درسرویس بهداشتی استفاده میشود برای تعویض توالت فرنگی به ایرانی ازراه بالا اوردن سطح استفاده میکنید مقداری هم از سقف کاذب را باید بالا ببرید.

سایت برچسب به غیر از منتشر کردن مقالات آموزشی در زمینه لوله بازکنی به همشهریان در تمام مناطق تهران خدمات لوله بازکنی نازی آباد ارائه می دهد  مثل خدمات لوله بازکنی در نازی آباد و یا مناطق دیگر فقط باید نام محل زندگی خود را در سایت جستجو کنید.

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی لوله کشی سیفون چگونه تغییر میکند؟

سیفون توالت ایرانی پایینتر از توالت فرنگی است برنامه توالت ایرانی باید فضای بیشتری برای کار گذاشتن سیفون در داخل زمین در نظر گرفت برای نصب توالت ایرانی چه مقدار زمین را باید کرد؟

به مقدار توالت ایرانی و سیفون آن زمین را گود کنید توجه داشته باشید که حتماً سنگ توالت باید هم ست با کف کاشی شده باشد

در سرویس بهداشتی های آپارتمان های چند طبقه کندن زمین تبدیل توالت فرنگی به ایرانی در طبقات بالا ممکن نیست برای تعویض توالت فرنگی به ایرانی چه کاری میتوان انجام داد.؟

می توان مقداری کف توالت را به اندازه یک پله بالا اورد تا سنگ توالت ایرانی و سیفون را در آن قرار داد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *