ویژگی های بهترین چسب لوله پلیکا

برای چسباندن لوله های فاضلاب در موسسات، خانه ها یا ساختمان‌ها از چسب مخصوصی به نام چسب لوله پلیکا یا همان چسب لوله های فاضلاب استفاده می‌شود پس برای اینکه لوله ها و اتصالات آنها دوام و عمر زیادی داشته باشند بهتر است از چسب بسیار خوبی استفاده کنید.
اگر از چسب لوله پلیکا یا لوله های فاضلاب استفاده کنید این امر سبب می شود تا در طول سالیان دراز لوله های شما نشتی نداشته باشد.

کارایی چسب لوله پلیکا بر مبنای جنس لوله

سیستم لوله کشی فاضلاب خانه ها معمولاً از جنس لوله های پی وی سی می باشد که خود این لوله ها دو مدل دارند که یکی از جنس لوله های پوش فیت دیگری از لوله های معمولی می باشد. لوله های پوش فیت خودشان سوکت دارند و نیازی به چسب کاری برای اتصالات نمی باشد اما لوله های معمولی را ابتدا باید داغ کرد و سپس با بهترین چسب لوله پلیکا آنها را به هم دیگر چسباند. شما می توانید اطلاعات مربوط به لوله پوش فیت فاضلاب را در سایت برچسب مطالعه کنید.

 ویژگی های بهترین چسب لوله پلیکا

 چسب لوله پلیکا از نوع بهترین چسب ها می باشد و می تواند لوله را به یکدیگر متصل کرده اما در کل بهترین نوع چسب باید یکسری ویژگی هایی را داشته باشد از جمله مقاوم در برابر مواد شوینده مقاوم در برابر سرما و گرما و مقاومت در برابر ترک خوردگی های لوله و اینکه چسب ضد آب باشد. معمولاً افراد لوله بازکن برای باز کردن لوله ها از محلول لوله بازکنی استفاده می‌کنند و سپس فنر می‌زنند و چسب ها باید مقاومت در برابر محلول ها و فنر را داشته باشد و این کار فقط با چسب لوله پلیکا قابل قبول است. اگر شما نتوانستید گرفتگی‌های لوله‌های منزل تان را برطرف کنید می توانید به سایت برچسب ها مراجعه کنید فقط کافیست نام محدوده مورد نظر خود را در سایت برچسب جستجو کنید مانند لوله بازکنی در ونک و بهترین تکنسین ها را پیدا کنید.

 روش استفاده از چسب لوله پلیکا

برای اتصال دو لوله به یکدیگر لوله تمیز باشد و سپس چسب را به دو طرف لوله آغشته کنید و لوله ها را به یکدیگر بچسبانید حتماً به این نکته توجه کنید که در زاویه مناسب قرار گرفته باشد زیرا بعد از خشک شدن چسب دیگر امکان تغییر زاویه آنها وجود ندارد.

معمولا بعد از استفاده از بهترین چسب لوله پلیکا دیگر امکان جدا کردن دو لوله از هم وجود ندارد و شما باید از اره آهن بر برای جدا کردن آنها استفاده کنید. چسب لوله پلیکا برای آب بندی هم استفاده می‌شود اما چسب های دیگری هم برای آب بندی وجود دارد ولی بهترین نوع آن چسب لوله پلیکا یا لوله فاضلاب می باشد.
اگر در هر صورتی لوله های شما نشتی داشت می توانید از خدمات تکنسین های ما در سایت برچسب به صورت فوری در سراسر تهران استفاده کنید اگر ساکن یکی از محله های تهرانسر، باغ فیض، جنت آباد و… می باشید با جستجوی لوله بازکنی غرب تهران نزدیکترین متخصص به خودتان را پیدا کنید.

بهترین چسب لوله پلیکا یا چسب لوله فاضلاب از ترکیبات قوی چسبی می باشد. این چسب از پایدار کننده ها، غلظت دهنده ها و همچنین پلیمرهای پلاستیکی تشکیل شده است که در مخلوطی از حلال ها ریخته شدند و مخصوص لوله های فاضلابی می باشند و برخی آن را به عنوان چسب لوله کشی یا چسب پلیکا می شناسند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *