Categories: حمل نخاله و حمل مصالح

برخورد جدی با حمل غیرقانونی خاک و نخاله های ساختمانی

کرمان – نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری کرمان از برخورد با حمل غیر قانونی خاک و نخاله های ساختمانی خبر بخشید و بیان کرد : این دستور می بایست به وسیله خودروهای دارنده جواز و کارت منحصر به فرد صورت گیرد . حمل مصالح
به نقل از خبر نگار مهر , محمدرضا محمدرضاخانی صبح روز شنبه در نشست با شهرداران بخش ها چهارگانه و مدیریت استدلال اداره رئیس پسماندها ذکر کرد : با دقت به صادر شدن پروانه های ساختمانی و همینطور صادر شدن مجوزهای مرمت و بهسازی اماکن تجاری و مسکونی مقرر شد خاکبرداری و حمل خاک و همینطور نخاله های ساختمانی به وسیله خودروهایی که دارنده جواز و کارت منحصربه‌فرد می باشند صورت بپذیرد .

او ادامه اعطا کرد : در زمینه ی نام نویسی خودروها , به دست آوردن مجوز و کارت هم مقرر شد وام ها واجب صورت بگیرد تا خودروها یا این که کمپانی هایی که در این راه کار دارا هستند بتوانند مبتنی بر ضابطه با فراغ بال و پر خوبتر و قانونمند نسبت بدین دستور مبادرت نمایند .

محمدرضاخانی بیان کرد : در‌این ارتباط به حادثه شهرداران بخش ها به‌این اجماع رسیدیم که فرهنگ و تمدن سازی واجب در این طریق صورت بپذیرد و فراخوان همگانی درباره با نام نویسی و تشکیل پرونده و تهیه و تنظیم کارت صورت گیرد . لزوم ساماندهی خودروهای حمل نخاله‌های ساختمانی در اقلید

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری افزود : در امر موردها فوق همینطور هماهنگیهای اضطراری با رده قضایی برای برخورد و توقف با متخلفین به انجام رسیده و بر پایه ی ضابطه با متخلفین ساختمانی و خودروهای حمل خاک و نخاله که مبادرت اضطراری جهت دریافت مجوزهای حتمی را به انجام نرسانیده اند برخورد خواهد شد . حمل نخاله ساختمانی در تهران

او ادامه بخشید : همینطور در موضوع برخورد با افرادیکه توسط اتومبیل مبادرت به دستفروشی و سدمعبر می نمایند هماهنگی اضطراری با پلیس موعظه و رانندگی به کار آمده و از این پس این خودروها در صورت تولید خلل و سد معبر در سطح نخستین جریمه و در فرآیند بعد از آن با توقیف اتومبیل مواجه خواهند .

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران سوق دهی می‌شوند

تهران – ایرنا – فرمان دار شهرستان تهران ذکر کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تراز پایتخت موجود است که بر طبق برنامه هدایت خواهد شد .
پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران جهت دهی میگردند
عیسی فرهادی روز یک‌شنبه در پایان نشست حالت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و جهت دهی آن به خبر نگار ایرنا افزود : در‌این نشست مقرر شد موقعیت این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال می‌باشند با تشکیل گرد هم آیی ای به طور اصولی سنجیده شود .
فرمان‌دار تهران تصریح کرد : این گردهمایی تا دوهفته آتی به خواسته شرح وظیفه‌های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در مورد هدایت کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات ضروری گرفته می شود .
او اعلام کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و سوق‌دهی آن‌ها راجع‌به موقعیت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این طولانی تر توشه با دقت به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در مرحله رفت و آمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود مغایر موردها رسمی است .
فرمان دار تهران اظهار کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به سفارش نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران ساخت شود .
فرمان دار تهران اعلام کرد : اداره محیط زیست در زمینه‌ی طریق دفن پسماندهای ساختمانی ارزیابی کافی و اضطراری را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد جايگاه بندی پیمانکاران ازطریق رئیس پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این‌که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اظهار‌کرد : با سوق دهی شرایط حمل نخاله های ساختمانیو پیمارانکاران , اکثری از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد .
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , مدیر پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی استاندارد به مردم معرفی شوند
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل مصالححمل مصالح ساختمانیمصالح ساختمانی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago