تخلیه نخاله های ساختمانی زنجان درمکان جدید

مازندشورا : شهردارآنلاین : نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار زنجان اظهار کرد : محل کنونی تخلیه نخاله های ساختمانی به ۳۰ کیلومتری و بیرون از محدوده شهری انتقال میابد . حمل نخاله ساختمانی تهران
مازندشورا : غلامحسن احمدی افزود : برای دوری از ساخت خطرها زیست محیطی و تخریب خاک ناحیه , شهرداری پیگیر اخذ زمینی از منابع ارگانیک برای انتقال نخاله های ساختمانی است .
او یادآورشد : بعداز جابجایی محل کنونی در سه کیلومتری جاده زنجان – بیجار مدتی تحت عنوان محل تخلیه خاک حفاری مورد به کارگیری قرار میگیرد و بعداز آن با کاشت نهال فیس غیر مطلوب فعلی تغییر میکند .
احمدی اعلام کرد : در کنار آن , اداره عمران شهرداری پیگیر بازیابی و به کار گیری دوباره از نخاله های بتنی است و به حتم این مبادرت بخش بزرگی از نخاله های خطرناک برای محیط زیست را کاهش می‌دهد .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان اذعان کرد : شهرداری تحت عنوان فعالیت حیاتی و حساس خویش پیگیر استقرار مخازن ویژه نخاله های ساختمانی در مرحله شهر علی الخصوص در تراز ابتدا در راءس شهر است .
او اظهار‌کرد : شهرداری در عملکرد است تا شهروندانی را که مبادرت به ساخت و ساز می نمایند ملزم به به کارگیری از این مخازن نماید .
احمدی بیشتر کرد : هنگامی که که‌این مخازن به حد تخلیه رسید , به حتم وسایط نقلیه معلوم شده برای جابجایی نخاله ها , مبادرت به حمل و تخلیه آن می نمایند .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان ذکر کرد : برنامه داریم که تمام فعالان این حوزه را شناسایی کنیم تا این اشخاص خصوصیات داشته باشند و حمل نخاله را با جواز انجام دهند و رصد شوند .
او ادامه بخشید : از همین سال اداره رئیس پسماند شغل های اجرایی آن را انجام می‌دهد و خودروهای حمل نخاله ها را مدیر می نماید .
احمدی بابیان این‌که طبق ضابطه تخلیه نخاله در لبه شیوه ها ممنوع است , تاکید کرد : بر طبق ضابطه , شهرداری در محدوده خاصی اذن فعالیت می کند , از همین رو در کارایی برای منعقد تفاهم طومار همیاری با پلیس خط مش و پند و رانندگی است .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار زنجان اعلام‌کرد : طبق این تفاهم طومار , پلیس از رفت و آمد خودروهای در اکنون حمل نخاله های ساختمانی فاقد جواز پرهیز و در صورت مشاهده خودروهای خلاف‌کار را که مبادرت به تخلیه نخاله در کناره رویکرد ها و مکان ها غیر مجاز می نمایند , جریمه می نماید .
او افزود : بیشترین نخاله های ساختمانی مشاهده شده در لبه منش ها , در مسیرهایی است که منتهی به ماسه شویی می شود .
احمدی یادآورشد : اکثر اوقات خودروها در طول جابجایی ماسه برای دوری از خالی نرفتن ماشین , مبادرت به حمل نخاله های ساختمانی و تخلیه آن در لبه جاده های منتهی به ماسه شویی می نمایند .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان بیان کرد : در همین قضیه اقداماتی صورت گرفته , تا ماسه شویی ها مسیر را در اختیار گرفتن نمایند و مراقب تخلیه نخاله ها باشند .
زنجان دارنده یک وبسایت نخاله در سه کیلومتری جاده زنجان – بیجار است و شهروندان میتوانند نخاله های ساختمانی را بدین مکان منتقل نمایند . ایزوگام کار

سه فقره طرح پیشنهادی در مورد حالت نابسامان حمل و نقل توشه و محصول در شهر اصفهان و نظر شدن دین طومار به وسیله شهرداری به شورای شهر .

سه فقره طرحهای پیشنهادی شش نفر از اعضاء با شخصیت شورای اسلامی شهر اصفهان ( به شرح پیوست ها ضمیمه ) در وجود موقعیت نابسامان حمل و نقل توشه و متاع در شهر اصفهان و پیدایش مشکلات عدیده برای شهروندان در تخلیه و بارگیری و باراندازی و تولید مساله ترافیکی , حاکی از لزوم تنظیم و بنا کردن و ارائه آئین­نامه­ای در مقررات رفت و آمد , حمل و نقل توشه و متاع و ساعتها بارگیری و باراندازی و محدوده­های ورود و خروج خودروهای حمل توشه و متاع بر پایه ی قانون ها رسمی ظرف مقطع سه ماه آینده به وسیله شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر , در جلسات کمیسیون حمل و نقل , محیط زیست و فناوری داده ها , منتهی به نشست علنی تاریخ ۵/۱۰/۹۴ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آئین­نامه مذکور با حیث داشتن نکات زیر ظرف برهه زمانی مشخص شده بوسیله شهرداری اصفهان تدوین کردن و به شورای اسلامی شهر سفارش گردد : اهمیت سیستم های سرمایشی انتخاب کولر گازی متناسب با محیط منزل قسمت دوم

الف – معاونت متشخص حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با هماهنگی اداره مدیر حمل و نقل توشه شهرداری , شیوه طومار اجرایی جهت دهی حمل توشه داخل شهری را بنا کردن نموده سود به طور لایحه نثار شورای اسلامی شهر گردد . درین این‌راه طومار برنامه های اجرایی اداره در زمینه ی فراگیری و تمدن سازی گسترش و استقرار سامانه های هوشمند , طریق اعمال مقررات ایمنی , محدودیت های هنگامی و مکانی , پیش گویی توقف گاهها , ایستگاهها و ایستگاه های داخل شهری , شیوه خاکبرداری , حمل نخاله های ساختمانی , مصالح ساختمانی , تمیزکاری معابر بعد از ریزش توشه , صادر شدن بارنامه , باربرگ و برگ توشه ویژه ترافیکی , نرخ حمل توشه , طریق مدیر بیشتر تناژ و سرعت خودروهای باربر , اعمال عارضه ها بر حمل توشه و شیوه اعمال مقررات زیست محیطی و الزام به داشتن معاینه فنی خودروهای باربر و . . . که مربوط به حوزه اختیارات شهرداری و شورای اسلامی شهر است ارائه گردد .

ب – معاونت با شخصیت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ترتیبات ضروری را برای طرح زمینه در شورای همتا ( شورای هماهنگی ترافیک استان ) بعمل آورده و اختیارات و تکالیف مقرر رسمی را در موضوعات مربوط به حمل و دفن نظام مند نخاله های ساختمانی , پخش و توزیع مواد غذایی و دارو , حمل مصالح ساختمانی و بقیه موضوعات دارای ربط مهیا آورند .

ج – معاونت متشخص حمل و نقل و ترافیک ترتیبات حتمی جهت هماهنگی داخل منتخب شهرداری با حوزه مدیر حمل و نقل توشه از روش طرح قضیه در شورای معاونین شهرداری مهیا آورند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *