Categories: لوله کشلوله کشیلوله کشی آب و نصب شیرآلات

آشنایی با اصول اولیه لوله كشی ساختمان

شناخت با اصول اول لوله كشی ساختمان
برای ساختمان های مسكونی و اداری می بایست آب خالص سلامت گوارا با اتصالاتی عاری از خطر جریان معكوس یا این که پس مكش تامین كرد .

میزان فشار کافی و ذخیره سازی اب در لوله کشی

در ساختمان ها یی كه خدمت و اسباب و اثاث بهداشتی دارا هستند آب می بایست به مقدار و با فشار كافی تامین شود تا این اسباب و اثاث همواره به نحو مناسب كار کنند . تخلیه چاه و لوله بازکنی خیابان بهمن گرگان

آبگرمكن ها و دیگر دستگاهای گرمایشی و ذخیره سازی آب می بایست طوری پباده سازی و نصب شوند كه از هر نوع انفجار ناشی از ارتقا بیشتراز حد دمای آب در امان باشند .

در جایی كه امكان دسترسی به شبكه فاضلاب بهداشتی شهری آماده باشد فاضلاب ساختمان های مسكونی را می بایست به آن متصل كرد .

وسایل بهداشتی لوله كشی می بایست از موادی ساخته شوند كه استوار و مقاوم در قبال خوردگی و با سطوحی غیر جاذب و عاری از جرم گرفتگی مخفی باشند . فضاهایی كه در آنان خدمت های بهداشتی قرار دارا هستند می بایست دارنده تهویه و نور كافی باشند .

لوله کش شهرک وحدت کرج

نزدیکی واحد های مسکونی نزدیک به خطوط فاضلاب

توصیه می شود كه واحد های مسكونی كه در نزدیكی خطوط فاضلاب بهداشتی قرار دارا هستند و یا این که خویش دارنده شبكه فاضلاب محرمانه می باشند برای رعایت بهداشت همگانی و شخصی دست‌کم دارنده یك توالت یك گرمابه با وان یا این که دوش آب و یك ظرفشویی ( سینك ) آشپزخانه باشند . دیگر ساختمان های مسكونی هم از جمله اینكه به شبكه فاضلاب همگانی و یا این که محرمانه متصل شوند می بایست دست‌کم یك دستشویی و یك توالت داشته باشند .

شرایط طراحی و نصب سیستم های فاضلاب

موقعیت پباده سازی و نصب سیستم های فاضلاب بهداشتی می بایست طوری باشند كه بتوانند هرز آب و فاضلاب ذی‌ربط را از هریك از وسایل بهدشتی سوای تولید هر نوع آلودگی گرفتگی مسیر و باقی گذاردن پسماندهای جامد در درون لوله فاضلاب به محل های رقم خورده انتقال دهند . روزنه های بازدید می بایست به تعداد كافی در سیستم لوله كشی پیش گویی شوند تا امكان منزه كردن لوله ها به هنگام گرفتگی آماده شود .

سیستم های لوله كشی می بایست در موقعیت بهداشتی حفظ شوند و در مسیر انشعاب های بی واسطه و غیره بی واسطه به شبكه فاضلاب از سیفون با آببند مطلوب مصرف شود . با تعیین مسافت كافی در بین وسایل بهداشتی میتوان موقعیت قابل قبولی برای تعمیرات آنان آماده كرد . این مدل وسایل برای منزه كاری می بایست به صورت معقولی دردست باشند .

تولید و نصب لوله های فاضلاب می بایست با استعمال از مواد مقاوم و نشت ناپذیر در قبال آب و بخارات زیان آور حاصل از هوای فاضلاب باشند . نصب می بایست با مهارت و اجرایی مطلوب و استعمال از مصالح مرغوب صورت بپذیرد .

سیستمهای لوله كشی می بایست طوری پباده سازی اجرا و تهیه شوند كه بتوانند آب را به میزان كافی تامین كنند . به هنگام استعمال معمولی از سیستمهای تازه و یا این که سیستمهای مرمت شده می بایست از حیث نشت و مشخص و معلوم شدن هر نوع عیب و نقص تست شوند .

در پباده سازی می بایست کلیه نوع ملاحضات از حیث محافظت مقاومت موادسازنده ساختمانی رعایت شود . انتهای لوله ونت كه در روی بام ادامه میابد می بایست طوری پباده سازی شود كه از بازگشت هوای کثیف به ساختمان و عدم انتقال هوا از لوله به بیرون دوری كند . لوله بازکنی منطقه میدان رهبر

ملاحضات اضطراری برای حفاظت علیه آلودگیهای ناشی از جریان معكوس فاضلاب مواد غذایی پسماندهای مواد گند زدا و دیگر مواد شبیه مراد شود موادی كه سبب ساز گرفتگی لوله ها و اتصالات می‌شوند و یا این که در تركیب با مواد فاضلابی گازهای قابل اشتعالی ساخت می كنند مجاز نیستند به شبكه ی فاضلاب ساختمان شیوه پیدا كنند .

//www . parsethylene . com/index . php[/src]

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago