Categories: تهرانحمل نخاله و حمل مصالح

گلایه بخشدار مرکزی لنده از دپوی نخاله های ساختمانی در ورودی شهر

بخشدار مرکزی لنده از دپوی نخاله های ساختمانی در محل ورود شهر شکایت کرد و خواهان گردآوری فوری آن‌ها بوسیله راهدای و شهرداری شد .
به نقل از کانال آگهی شیوه دانا ; به گزارش خبرلنده , عادل مرادی با شکایت مندی از مردمان و عدم ارزیابی بعضی دستگاه های اجرایی نسبت به نخاله های ساختمانی در محل ورود شهر اظهار‌کرد : متاسفانه محل ورود شهر لنده مقام دپوی نخاله های آشغال ساختمانی شده‌است که توقع می‌رود شهرداری و سازمان راهداری نسبت به گردآوری نخاله تا پیشین از آغاز سفرهای نوروزی گردآوری شوند . حمل نخاله تهران دفع نخاله‌های ساختمانی می بایست اصولی شود

او افزود : توقع داریم که اداره ها و سازمانهای عضو ستاد سرویس ها مسافرت شهرستان لنده در ارائه سرویس ها به مسافران نوروزی بیشترین همیاری را داشته باشند

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد : سازمان راهداری نسبت به رفع نقاط واقعه خیز در مسیر بخشها توریسم تا قبلی از استارت سفرهای نوروزی مبادرت کند .

مرادی اظهارکرد : دهیاران و رابطین بهداشتی هم بایستی با همیاری همدیگر محل ورود روستاها را برای استقبال از میهمان ها نوروزی پاک سازی نمایند .

او با انتقاد از شهرداری لنده راجع‌به عدم پاک سازی جدول محل ورود شهر خواهان تطهیر آن بعد از سال‌ها شده‌است .

گردآوری نخاله های ساختمانی مسیرکمربندی جوادیه گرمی

شهردارگرمی ازاجرای طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی در مسیرکمربندی جوادیه گرمی با شرکت کردن و همیاری داوطلبانه بخش محرمانه خبرداد .
به نقل از مقر خبری تحلیلی سبلان‌ما به گزارش سیفار , بخشعلی کامرانی , شهر دار گرمی اظهار کرد : بر پایه ی درخواست شهروندان و با انگیزه بهبود احوال فیزیکی معابر و محله ها شهر گرمی طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی از لبه معابر جاده ای , زمین های خالی بخشها مسکونی و بخشها صنعتی بوِیژه در مسیر کمربندی جوادیه شهرگرمی بطول بیشتراز ۱ کیلومتر با شرکت کردن و همیاری داوطلبانه بخش محرمانه با بیشتراز ۵ دستگاه اتومبیل آلات سنگین وزن از سمت واحد سرویس ها شهری درحال اجرا است .

او افزود : طرح جهادی گردآوری نخاله های ساختمانی در راندمان وقتی ۱۵ روزه و با ۵ اکیپ سرویس ها شهری در همگی محله ها شهر اجرا می شود .

شهر‌دار گرمی اعلام کرد : اکثری از رانندگان به جای تخلیه نخاله های ساختمانی خویش به راءس پسماند در حین شب و بدور از دیده اکیپ های گشت شهرداری , توشه نخاله خویش را در زمین های خالی درون محله ها یا این که لبه معابر کمربندی تخلیه می نمایند که‌این مسئله علاوه بر تجمع جانوران موذی و زخم رساندن به بافت و خاک زمین , فضای دیداری نامناسبی را برای شهروندان ساخت می نماید به همین دلیل مبتنی بر امر شهر‌دار , طرح جهادی تطهیر نخاله های ساختمانی از محله ها مسکونی و صنعتی در حق تقدم برنامه های واحد سرویس ها شهری قرار گرفت . تخلیه نخاله

او اعلام کرد : باتوجه به حجم بسیار نخاله های ساختمانی , گردآوری بیش تر از ۶۰ کامیون نخاله پیش گویی می شود که بعداز گردآوری نخاله ها و آشغال ها , محل متبوع مورد شست و رفت قرار می‌گیرد .

آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی بیمار‌ستان شهید دولتی صدای مردمان را در آورده است

مدیر راءس پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از شرایط نابسامان آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی مریضخانه شهید دولتی انتقاد کرد .

سارا دشتگرد در نطق پیش از فرمان چهل و دومی نشست قانونی شورای اسلامی شهر کرج ضمن ابلاغ این مقاله اظهار داشت : تعداد کثیری از ساکنین محله جهانشهر حوالی درمان گاه شهید دولتی با حضور در دفتر کار راءس تحقیقات شکایت های خویش را از شرایط نابسامان آشغال های عفونی و نخاله های ساختمانی مریض خانه شهید دولتی اعلام کردند و خواهان رسیدگی به شرایط آن شدند .

او تاکید کرد : ساخت بیمار ستان در مجاورت درمان گاه شهید دولتی منتهی به کوچه هشت متری غیر رسمی بوده و از شهرداری می‌خواهم جهت گزینش تکلیف حالت کنونی بیمار ستان و نارضایتی شهروندان تدابیری بیاندیشد .

سایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان ساخته می شود

مدیر راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد : در تلاشیم با حضور سرمایه گذاران فرنگی وبسایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان ساخته شود .
حمید بادامی نجات در گفت‌وگو با خبر نگار تسنیم در همدان اظهار داشت : خوشبختانه فستیوال ( شهروندان برگزیده ( با استقبال خیر و خوبی از سمت مردمان روبه‌رو شده و تبلیغات خیر هم از سمت رسانه‌های مکتوب و مجازی در حالا انجام است .
او افزود : همیاران ما در دبیرخانه فستیوال در حالا ثبت‌نام از درخواست کنندگان برای کمپانی در‌این فستیوال میباشند و می‌توان خاطرنشان کرد ما آرام‌آرام در حالا جنبش در جهت گسترده‌تر کردن دایره اشخاص برای ثبت‌نام در‌این فستیوال هستیم .

مدیریت راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اعلام‌کرد : ما در تلاشیم تا با مراجعه به دانشگاه‌های بنیاد نخبگان و مکان‌هایی که احتمال جذب شهروندان برگزیده بیشتر است وسعت این فستیوال را در همدان ارتقاء دهیم .

او تیتر کرد : بر پایه ی سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده اینک در تلاشیم برای شرکت کردن بیشتر شهروندان از گنجایش تبلیغی جان دار در اتوبوس‌ها , تاکسی‌ها و غیره نیزاستفاده کنیم و امید‌واریم تا ۲۰ اسفندماه روند ثبت‌نام به پایان رسیده و وارد تراز داوری شویم تا بتوانیم سال آتی شهروندان برگزیده را معین کنیم . بازیافت نخاله ساختمانی در سایر کشورها

بادامی نجات در رابطه لزوم تولید وبسایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان اعلام کرد : امروزه با اعتنا به ترقی فنّاوری در عالم و ارتقا توان تخصصی پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فعال درین میدان , توقع داریم شهرداری همدان بدین میدان ورود نماید تا علاوه بر مباحث درآمدزایی , در بخش محیط‌زیست اقدامات قابل قبولی در شهر صورت بگیرد .

او ابراز کرد : ما به‌شخصه در راس مطالعات شورای اسلامی همدان در درحال حاضر بررسی بعدها علمی این زمینه بوده و کمیسیون اقتصاد وسرمایه‌گذاری شورا هم در پی دعوت و جذب سرمایه‌گذار فرنگی درین بخش است تا در غایت طرح جامعی برای تولید تارنما بازیافت آشغال و دفن بهداشتی آن ارائه شود .

مدیر راس مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان افزود : اینک خویش ما یک سرمایه‌گذار چینی را به شهر دار معرفی کرده‌ایم و قرار است در روزهای آتی به همدان سفرکرده و در رابطه بعدها این پروژه با مسئولان ذی‌ربط به گفت‌وگو بپردازند .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله در تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago