کولرهایی که در تابستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۲۴ دستگاه کولر فرنگی قاچاق به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبرداد . سرویسکار کولر آبی در تهران

به نقل از خبر نگار تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از ساری , سرهنگ محمد البته مرادی اعلام کرد : به‌دنبال کسب خبری بر پایه ی محافظت گونه های کولر‌های فرنگی قاچاق در یکی نمایشگاه‌های محصولات داخلی , رسیدگی زمینه در امر عمل پلیس درایت قرار گرفت .
او افزود : ماموران با هماهنگی مبداء قضائی و نماینده سازمان صنعت , معدن وتجارت , با مراجعه به محل نمایشگاه برنده به کشف کولر‌های قاچاق نشدند .
سرهنگ مرادی بابیان این‌که جنایتکار برای فرارو گریز از ضابطه کولر‌های قاچاق را به محل دیگری منتقل کرده بود , اظهار کرد : ماموران در پی استدلال ها و پژوهش ها پلیسی ۲۴ دستگاه کولر گازی فرنگی قاچاق کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر , بها ریالی تولید ها قاچاق کشف شده را سازه به لحاظ کارشناسان , یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود : کالای توقیفی تحویل اداره گردآوری و فروش اموال تملیکی استان شد .
به گفته او , متهمان بعد از تشکیل پرونده به منشاء قضائی معرفی شدند . راهنمای خرید کولر گازی امسال

ترفند‌های بی آلایش برای ارتقا سوزوسرما کولر با مصرف کمتر و کاهش هزینه برق

فصل‌تابستان یعنی عمل کردن سوای وقفه کولرها . هنگامی دما ارتقا پیدا می‌کند عملکرد این سیستم‌ها هم کاهش پیدا می‌کند .

به نقل از تیم وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا , فصل تابستان یعنی فعالیت کردن فارغ از وقفه کولرها . هنگامی دما ارتقاء پیدا می‌نماید تلاش این سیستم‌ها هم کاهش پیدا مینماید . ترفندهای معمولی برای بهبود عملکرد و ارتقا سوز و سرما کولر گازی و آبی رنگ وجود دارا هستند که منجر صرفه جویی و کاهش مصرف برق می گردند که به دنبال آنها را با نیز مرور می کنیم .

به چه شکل مصرف برق کولر گازی و آبی‌رنگ را کاهش دهیم؟

مطمئنا همگی دوست دارا‌هستند در روزهای گرم تابستانی در خانه‌ای خنک راحت باشند , ولی می بایست حواستان به قبض برق نیز باشد . در انزل اینترنت ترفندهایی برای خنک شدن فارغ از به کار گیری از کولر را تا قبل از این گفته ایم , البته مدام نمی‌توان روز را در نقطع ی عطف گرما سوای ابزار الکترونیکی سرمایشی گذراند و بایستی در‌پی روش هایی برای ارتقا باد و سرمای کولر و در عین درحال حاضر کاهش مصرف برق آن باشیم , پیرو بعضی از این ترفندهای بی آلایش که قادر است اثرگذار باشند را مرور می کنم .

برای آغاز توصیه می‌کنیم کولر‌ها را در در طول روز روشن نمایید و شب خاموش باشند . در عصر پنجره‌ها را گشوده نمائید تا بتوانید از هوای مطبوع عصر استعمال فرمائید .

تهیه دمای مطلوب برای اتاق

البته در‌حالتی که در حیطه معاش شما وزش باد کم است , کاهش مصرف برق کولر گازی با تهیه دمای مطلوب آغاز میشود . دمای اتاق را روی ۲۷ تهیه و تنظیم نمایید . به ازای هر درج‌ها ارتقا دمای اتاق یا این که منزل , فی مابین ۳ تا ۵ درصد از میزان قبض برق مصرفی کاهش پیدا خواهد کرد . می‌توانید ترموستات را برای تهیه و تنظیم دما طرح ریزی فرمایید و یا این که به طور دستی آنرا تهیه نمایید .

برای کاهش ۱۰ درصدی هزینه برق , خوب تر است لامپهایی با وات کمتر به کار گیری نمایید . برای محیط‌های بیرون از منزل نیز خوب تر است از لامپهای کهن و یا این که فلورسنت به کار گیری فرمائید . عیب یابی کولر گازی اینورتر ال جی

به کار گیری از پنکه‌ها

برای محیطهای بیرون منزل مانند تراس یا این که بالکن خوب تر است از پنکه‌ها برای خنک کردن دور و بر استعمال نمایید . برای ذخیره بیشتر قبض برق , میتوانید از پنکه‌ها به جای کولر استعمال فرمایید , چون با صرف انرژی کمتری هوا را به گردش در می آورد و انرژی مصرفی پنکه‌ها به مراتب کمتر از کولرهاست .

بستن درز پنجره‌ها

برای خنک نگه داشتن منزل , راههای ورورد هوای گرم مانند درزهای پنجره‌ها را با درزگیر‌ها تماما ببندید . از رنگهای روشن برای دیوارها , پارچه‌های تزئینی و یا این که لوارمی به کار گیری فرمائید که نوروروشنایی را رفلکس دهند تا نیاز به تعداد چراغ کمتر باشد .

کشیدن پرده‌ها

نوروفروغ ارگانیک هرچند سبب کاهش استعمال از لامپا میگردد , ولی هنگامی کسی در اتاق نباشد پرده‌ها را در در روز بسته نگاه دارید . این دستور مخصوصا برای خانه‌های جنوبی و غربی اثر گذار است . خودداری از ورورد نوروفروغ به درون منزل منجر کاهش دما و کارکرد خوبتر خنک کننده‌ها می گردد همپنین میتوانید در بعضی مواقع کولر‌ها را شب خاموش نمائید و از پنکه برای به جریان پرتاب کردن هوای سرد به کارگیری فرمایید .

خروج هوا در طول آشپزی

در طول آشپزی , برای خروج هوای گرم خوب تر است از هودهای مطلوب و یا این که پنکه به کار گیری فرمائید . در صورتی خط مش خروجی ندارید میتوانید از پنکه‌های رومیزی هم به کار گیری فرمایید .

دستگاه رطوبت گیر

اگر هوای شرجی است از دستگاههای رطوبت گیر می‌توان به کارگیری کرد . با کم شدن رطوبت هوا توقع می رود هوا خنکتر شده و بتوانید دمای کولر‌ها را ارتقاء دهید . تعمیرکار کولر گازی تهران

سایه – بان – کولر

شایسته ترین مکان برای قرار دادن کولر‌ها در نصیب شمالی ساختمان است . خوب تر است موتور کولر‌ها در مکانی به دور از فروغ خورشید قرار داشته باشند برای مثال ذیل سایه درختان , چون منجر میشود خوب تر بتوانند منزل را خنک نمایند .

استعمال نکردن به طور همزمان از چندین وسیله برقی

تلویزیون را در حالتی که که نیاز ندارید خاموش نمایید , چون گرمای متعددی ایجاد میکند . به طور هم زمان از یک‌سری وسیله الکترونیکی به کار گیری نکنید . به عنوان مثال در هنگام آشپزی , خودرو ظرفشویی یا این که جاروبرقی را روشن نکنید تا گرمای مازاد ساخت نشود .

در انتها در شرایطی‌که از کولرهای پنجره‌ای یا این که اسپلیت برای خنک کردن منزل یا این که دفتر کار خویش به کارگیری می‌کنید جهت ارتقا باد و سرمای کولر و کارکرد در بهترین موقعیت در تعدادی ماه گرما به طور ماهانه فیلترهای هوا آن‌ها‌را بشورید و منزه نمایید علاوه بر این در حالتی که یکسری سال از قدمت کولر شما میگذرد با اندکی هزینه برای خدمت آن به ارتقاء سوز و سرما و ارتفاع قدمت آن یاری فرمایید .

رابطه بدون واسطه «کولرهای آبی» با «خونریزی بینی»

یک کارشناس گوش حلق و بینی اظهار کرد : بی آبی و قرار گیری در معرض بی واسطه باد کولرهای آبی‌رنگ مهم ترین علت خون‌ریزی بینی در تابستان است .
رابطه بی واسطه کولرهای آبی‌رنگ با خون‌ریزی بینیپدرام برقعی کارشناس گوش , حلق و بینی در ذکر کرد و گو با خبر نگار حوزه بهداشت و معالجه مجموعه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران برنا ; اذعان کرد : در تابستان به دلیل ارتقا دما مویرگ‌های باطن بینی مبتلا پرخونی شده و با کوچکترین ضربه سطحی ترک میخورد که‌این این داستان باعث پیدایش خون ریزی و عارضه خون دماغ در اشخاص می‌گردد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *