سرویس کولر گازی ال جی

زمینه خدمت و بازدید سالیانه کولرهای گازی ال جی اهمیت زیاد متعددی در زمان قدمت و پیشرفت در عملکرد این کولر ها دارااست . آمارها نشان می‌دهد که تا ۱۵ درصد هزینه مصرف انرژی در صورت انجام بازدید عصر ای و تعمیر به موقع قطعات کولر گازی کمتر خواهد شد .  سرویسکار کولر گازی در مشهد

این‌که چرا بایستی برنامه خدمت و محافظت زمان ای برای کولر گازی ال جی تعریف شود و همینطور در صورتی کولر گازی به لحاظ تندرست میرسد آیا نیاز به‌این بازدید زمان ای دارااست یا این که خیر را به دنبال تشریح خوا‌هیم کرد و بیشتر مشکلاتی که با کار نکردن بدین مورد اساسی برای کولر به‌وجود خواهد آمد را نیز با نیز مرور خوا هیم کرد .

در‌این مقوله قصد داریم تا به مورد خدمت و محافظت کولرهای ال جی بپردازیم . موضوعی که احتمال دارد پیش از این خیلی کم درباره‌ی آن بحش شده و یا این که فقط وقتی ما‌را به تاءمل کولر گازی خویش می اندازد که با مشکلی نظیر گرم بودن باد خروجی کولر مواجه شده ایم .

سازه بر راهبرد های بیان شده بوسیله کمپانی ال جی همه سیستم های تهویه مطبوع این کارخانه اعم از کولر گازی نیاز دارا‌هستند تا دست کم سالیانه یک توشه باز‌بینی و خدمت شوند . ۱۳ نکته طلایی برای راهنمای خرید کولر گازی

پیشنهاد می شود در اولِ فصل بهار و گذشته از این‌که به فصل گرم سال برسیم این بازنگری کولر صورت پذیرد .

در‌این باز‌بینی خیر فقط در صورتی‌که هر مورد از قطعات کولر گازی معیوب و یا این که فرسوده باشند بلافاصله شناسایی و ردوبدل می‌شوند تا به بقیه بخش های کولر زخم نرسانند بلکه کولر تمیز کاری و مهیا خیس می شود تا باد و سرمایش بهتری برای شما به ارمغان بیاورد .

ضمن این که اطمینان داشته باشید این باز‌بینی کولر ال جی هزینه متعددی برای شما نخواهد داشت البته درصورتی که این مورد خدمت و مراقبت سالیانه کولر ال جی و یا این که بقیه برندها انجام نشود قادر است ضرر و زیان های جزئی را بسط داده و هزینه سنگینی برای تعمیرات به شما اجبار نماید .

چرا می بایست خدمت و محافظت کولر گازی را سالیانه انجام داد؟

خدمت و محافظت کولر گازی ال جی در منفعت وری و کاهش مخارج مصرف انرژی تاثیر متعددی دارااست و قدمت موءثر کولر را به شدت دوچندان می نماید .

همانگونه که کولر گازی شما فعالیت می نماید اگر چه از غربال عالی نیز فایده مند باشد البته به مرور زمان گرد و غبار و آلاینده هایی با نفوذ به درون دستگاه بر روی حوزه‌ های اصلی دستگاه نشسته و انباشت می‌شوند و بر تلاش آن تاثیر متعددی می‌گذارند . عموم این گرد و غبار بر روی کویل ها کنستانتره و فیلترهای هوا عده می‌شوند . به صورت معمول در پایان به عبارتی او‌لین سال استعمال از دستگاه این گرد و غبار ۵ درصد از امکان دستگاه را کم می نمایند و آن‌گاه در هر سال بر این درصد افزوده می شود .

یکی‌از بخش اعظم ترین عارضه ها گرم شدن باد کولر گرد و غبار وارداتی به دستگاه میباشند . کیفیت و تلاش کویل ها و بخصوص غربال ها به مرور زمان با این گرد و غبار کاهش می‌یابد و خویش علاوه بر این‌که نمی تواند در خنک شدن منزل شما تاثیری بگذارد منشا کثیف کردن هوای اتاق می شود . آشنایی با بهترین روش های کاهش مصرف برق کولر های گازی

با ردوبدل سالیانه غربال هوا و یا این که شست و رفت داخلی کولر از گرد و خاک هزینه تعمیرات و ردوبدل قطعاات شما تا یک‌سری برابر کاهش مییابد و عامل آن این است که اکثر عوارض فساد قطعات داخلی کولرهای گازی وجود گرد و غبار و یا این که عدم بازدید و رسیدگی به موقع به مشکلات ابتدایی و معمولی دستگاه هست .

البته چرا می بایست به دستگاه کولر گازی ال جی خویش در هنگامی که کارش را به صحت انجام می‌دهد طغیان کرد؟

چه بسا در شرایطی که کولر گازی شما به نیکی عمل خویش را انجام می‌دهد و مشکلی با سیستم گرمایش و سرمایش آن ندارید گشوده نیز پیشنهاد کارشناسان و متخصصان این حوزه باز‌بینی و بازدید زمان ای کولر گازی بصورت سالیانه می‌باشد . استدلال آن نیز به نیکی واضح استیک بررسی آپ و بازرسی بی آلایش کولر گازی ال جی در اوایل فصل بهار این اطمینان را به شما خواهد اعطا کرد که کولر در شرایط سالم به راز میبرد , در مصرف انرژی به نیکی کار می نماید و همگی چیز برای ارائه سرویس ها مطلوب به شما مهیا است .

آمارها نشان می‌دهد که بازدید زمان ای و تعمیر و محافظت کولر گازی ال جی بصورت میانگین سبب کاهش ۱۵ درصدی مخارج انرژی در منزل و دفتر کار شما می شود و جذاب خیس این که این کاهش هزینه با ارتقاء فایده وری همراه است . یعنی خیر فقط هزینه انرژی کمتری پرداخت می‌کنید بلکه کیفیت بالاتری نیز از دستگاه اخذ خواهید کرد .

در صورتی کولر گازی ال جی شما نیاز به بده بستان قطعه ای داشته باشد با ردوبدل به موقع قطعات حاد و یا این که در هم اکنون فرسودگی به عملکرد بقیه نصیب ها امداد خواهید کرد .

برای مثال شما با بده بستان به موقع غربال دستگاه خویش فشار بسیار از روی موتور و موتور حرفه را بر می‌دارید و این مسئله سبب ساز می شود احتمال فساد موتور خیلی کمتر شود . یا این که شما با ردوبدل به موقع بلبرینگ های از پیدایش گریپاژ در موتور دوری می‌کنید . موضوعی که در‌صورتی‌که واقعه بیافتد مخارج شما‌را تا تعدادی برابر ارتقاء خواهد بخشید .

در یک بازدید عصر ای سرویسکار کولر گازی ال جی چه مواقعی را می بایست بازدید کند؟

کولرهای گازی یک قسمت داخلی دارا‌هستند و یک قسمت فرنگی که در خارج ساختمان و در فضای گشوده نصب می شود . تعمیر کولر گازی تهران

یک تکنسین حرفه ای از بخش داخلی و بازدید غربال ها آغاز می نماید و بعد مواقعی همچون موتور , دمنده , حرفه , کویل ها , دما , فشار , منش های تامین هوا و خروجی هوا , اتصالات , ترموستات و صدای دستگاه را در یک بازدید عصر ای در دست گرفتن می نماید و در ضمن همگی قطعات داخلی دستگاه را شست و رفت و در صورت نیاز به ردوبدل غربال و یا این که هر قطعه ای دیگر مبادرت می نماید .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *