کلاهبرداری شرکتهای لوله بازکنی – اتحادیه لوله بازکنی

روش اولیه کلاهبرداری :

شما از روی برچسب های غیر دارای اعتبار دیوارها , شماره لوله بازکنی را برداشته و تماس میگیرید

بعد از بازگویی ایراد خویش , در‌صورتی‌که ارزش لوله بازکنی را بپرسید , ارزش را حدود ۳۰ هزار تومان یا این که چه بسا کمتر اعلام می نمایند

زمانی اختلال شما‌را حل کردند دربین ۱۰۰ هزار تومان تا چه بسا یک میلیون تومان پرداخت نموده اید و همیشه به‌این فکر‌می‌کنید‌ که چه شد که ۳۰ هزار تومان تبدیل بدین بها فضایی شد . چاه بازکنی

مورد از این قرار است که شخص کلاهبردار , پشت گوشی تلفن کمترین بها را به شما اعلام نموده است تا بتوان گوی سبقت را از رقبای خویش بگیرد . البته زمانی فعالیت را انجام اعطا کرد میگوید که مراد ما متری ۳۰ هزار تومان بوده است .

همان گونه که میدانید , برای گشودن گرفتگی لوله یا این که چاه دستشویی , از فنر به همراه دستگاه به کارگیری می شود . شخص کلاهبردار میگوید که برای گشودن گرفتگی چاه دستشویی یا این که لوله فاضلاب , اینجانب به عنوان مثال ۸ متر فنر استعمال کرده ام و ۸ تا ۳۰ هزار تومان از شما اخذ می نماید که می شود حدود ۲۴۰ هزار تومان .

شما اعتراض می‌کنید و به خاطر کلاه گشادی که سرتان رفته به شدت عصبانی می‌شوید و اعتراض میکنید اما فعالیت از فعالیت پیشین است . یا این که مبلغ فوق را پرداخت میکنید و یا این که این که می بایست درانتظار کولی بازی ها و سرو صداهای کلاهبردار باشید . نشت یابی لوله با دستگاه دقیق امیرآباد مرکز تهران شبانه روزی

شما نیز که انسان آبرو داری می‌باشید و نمیخواهید همسایه ها متوجه بحث در منزل شما شوند و از طرفی نیز صبر و وقت گلایه و دادگاه و پاسگاه را ندارید تصمیم میگیرید شخص کلاهبردار را راضی نمائید و با کلی ارزیابی و زنخدان راضی می‌شوید که پولی فراوان فراتر از سی هزار تومان و اندکی کمتر از ۲۴۰ هزار تومان به کلاهبردار پرداخت فرمایید .

بعد از خروج کلاهبردار از محل , پاره ای که بیشتر می پندارید حس بی آلایش لوح بودن , خیلی اذیتتان می نماید . تصمیم میگیرید در وب در پی شماره اتحادیه لوله بازکنی بگردید البته عمل از عمل قبل و آب رفته به جوی گشوده نمی‌گردد .

با موسسه ها لوله بازکنی که فکر‌میکنید دارای اعتبار می باشند و خوب تر از برچسب های دیوار تبلیغ کرده اند و دست کم یک وبسایت و یک شماره ثبت دارا هستند تماس میگیرید و می‌بینید که ارزش حقیقی و واقعی لوله بازکنی پاره ای بیشتر از ۳۰ هزار تومان بوده . احتمال دارد ۵۰ ممکن است نیز مقداری بیشتر .

این ارزش خیلی خوبتر از ۲۴۰ هزار تومانی بوده که با کلی جر و دعوا از شما گرفته و اعصاب و روان شما‌را نامرتب است . اینجاست که یک کدام از درس های معاش برای مدام در ذهنیت شما حک می شود و آن این درس است : هیچ ارزانی بی حکمت نیست .

روش دوم کلاهبرداری لوله بازکنی :

کلاهبردار , بها یه خرده را اعلام میکند و مانند مدام گوی رقابت را از همه رقبا می دزدد و وارد خانه شما می شود .

دستگاه را روشن کرده فنر را درون لوله فاضلاب یا این که چاه سرویس بهداشتی می نماید و تظاهر می نماید که همه سعی خویش را انجام داده و سعی بر رفع نقص‌ داراست .

بعداز گذشت زمان نسبتا متعددی , میگوید که لوله های فاضلاب شما نقص‌ دار شده و با فنر خالی گشوده نمی‌شود و بایستی بخش های لوله کشی شده تخریب شده و مجددا لوله کشی صورت بپذیرد .

این پاراگراف مانند آب سردی است که روی شما ریخته باشند . زیرا می‌دانید که هزینه تخریب و لوله کشی چندین میلیون تومان برای شما آب میخورد و کل معاش شمارا نیز به گند خواهد کشید . پس دنبال سفارش دو‌مین از سمت کلاهبردار می‌باشید . لوله بازکنی منطقه میدان قیام

سفارش دوم کلاهبردار این است : می بایست اسیدهایی را به همراه فنر به درون چاه بریزیم که علاوه بر مفتوح کردن گرفتگی سبب می شود که دیگر گرفتگی رخداد نیفتد . ما این اسید ها را داریم در‌صورتی‌که میخواهید به کار گیری کنیم . شما از این کلام کلاهبردار ذوق زده میشوید و پذیرش می‌کنید . کلاهبردار از خانه شما بیرون شده و از ماشین خویش یکسری گالن مایع وارد خانه شما می نماید . بیان کننده گالن ها از قبلی برای همین فعالیت فراهم بودند . برای این که شما‌را گالن گالن سرکیسه نمایند .

کلاهبرداری مایعات را باطن چاه ریخته و به ندرت فنر می‌زند بیان کننده تا مایعات نباشند , فعالیت انجام نمیشود . در غایت که گرفتگی لوله را گشوده کرد میگوید که بها لوله بازکنی را پشت گوشی تلفن اعلام کردم ( برای مثال ۳۰ هزار تومان ) و شرایط فعلی نیز برای مثال چهار گالن مایع استعمال کردم که بها هر گالن مایع به عنوان مثال ۵۰ هزار تومان است و می بایست ۲۳۰ هزار تومان پرداخت نمایید .

گشوده نیز به عبارتی آش و به عبارتی کاسه . شما گلایه مند می‌شوید و نمیخواهید پرداخت فرمائید و شخص لوله بازکن استارت به کولی بازی کرده و با سر وصدا و جلب اعتنا همسایگان و . . . به اجبار نیز شده به عهد خودش پولش را از حلقومتان خارج می‌کشد . در پایان شما میمانید و احساس تعجب آور بی آلایش لوحی و گشوده نیز درس بزرگ معاش که هیچ ارزانی بی حکمت نیست .

روش جذاب و خنده دار کلاهبرداری دفتر ها تخلیه چاه و لوله بازکنی

حالا میخواهم روش کلاهبرداری جالبی و خنده داری که گرچه خنده دار است اما متاسفانه حقیقی و واقعی بوده و ما از همیاران خویش بارها شنیده ایم این است .

شما برای سرویس ها تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب طبق معمول به سراغ برچسب های نامعتبر دیوارهای شهر رفته و شماره ای را بر می‌دارید . تماس گرفته و درخواست سرویس ها تخلیه چاه و لایروبی چاه میکنید .

چندین نفری وارد خانه شما شده و چاه خانه را تخلیه می نمایند . بها تخلیه چاه فاضلاب بر پایه ی اندازه فاضلابی داراست که به وسیله تانکر مکیده شده و از خانه شما بیرون می شود . اکنون چنانچه این اندازه کافی بوده و پول نیکی به جیب اشخاص کلاهبردار برود که هیچ و در شرایطی که این اندازه کافی نباشد این اشخاص روش جالبی برای سرکیسه کردن شما دارا‌هستند .

نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله پل رومی شمال تهران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *