مدیرعامل پسماند شهری از راه اندازی آژانس‌های حمل خاک و نخاله ساختمانی و عمرانی خبر داد

مدیرعامل پسماند شهری اردبیل با عنوان کردن این مقاله اعلام کرد : ما در شیوه‌نامه تازه سعی کردیم مشکلات از بابت سپرده متقاضیان تخریب ساختمان‌ها و حمل نخاله‌های ساختمانی را به گونه ای برطرف کنیم تا حمل آن‌ها به منطقه‌ای در اطراف هیر به شایستگی رخداد بیفتد .

راه اندازی آژانس‌های حمل خاک و نخاله

علیرضا صفویان تصریح کرد : در قبلی اشخاص پس از تخلیه نخاله در محل رقم خورده قبض‌های مرتبط با دفع آن را برای شهرداری ارجاع می‌دادند تا بتواند مبلغ سپرده خویش را دریافت نماید که کار در پرداخت پنج الی شش قبض طولانی بوده و مشکلاتی را برای همشهریان به‌وجود می آورد .
او خاطر نشان کرد : ما در شیوه‌نامه نو کارایی کردیم چنین مشکلاتی را به دست کم برسانیم به طوریکه به تعداد محدودی خودروها و ماشین‌آلات حمل نخاله‌های ساختمانی مجوز و کارت تردد صادر کردیم تا با صادر شدن مجوزهای واجب در قالب یک آژانس مهیا به کار عمل خویش را به طور سازماندهی انجام دهند .

 آژانس حمل خاک و نخاله بررسی حفاري

کلیه چیز بر محور برنامه

صفویان درپی سخنان خویش طولانی تر کرد : ما از روش فراخوان شرکت‌ها و پیمانکاران در صدد تأسیس آژانس حمل خاک و نخاله به همت شهرداری هستیم تا مشکلاتی که از این بابت به‌وجود میاید , برطرف شود .

این مسئول اذعان کرد : درین رابطه ما با تخریب ساختمان روبه‌رو هستیم که براساس زیربنای ساختمان میزان ایجاد نخاله رقم خورده و دستگاه حمل‌کننده هم برهمین اصل از جمله ۱۰ چرخ , شش چرخ و خاور کار حمل نخاله را انجام می دهند و بر مبنای تعداد بارنامه سریال‌دار هزینه‌ها اخذ می‌گردد .
او ادامه بخشید : شورای صنف‌ها و اتحادیه‌ها مجوز راه‌اندازی این آژانس‌ها را صادر میکنند و صلاحیت اشخاص هم از سمت اماکن مورد تأیید قرار گرفته و ظرف روزهای آتی این آژانس‌ها عمل خویش را آغاز می‌نمایند .

مدیرعامل پسماند شهری اردبیل یادآور شد : براساس شیوه‌نامه تازه مالک واحد مسکونی مکلف است میزان نخاله‌ها را بررسی کرده و خودروی موردنیاز را از روش آژانس درخواست نماید .
صفویان اظهار‌کرد : ‌ در بخش دوم واحدهای احداثی نو است که خروجی خاک آن‌ها و همینطور میزان خاکبرداری مشخص و معلوم بوده و برهمین اساس خودروی حمل‌کننده هم گزینش می گردد . حمل نخاله

او افزود : قسمت سوم مرتبط با خاکبرداری و گودبرداری ساختمان‌های تخریبی است که میزان بار و حمل آن‌ها رقم خورده و برهمین اصل خودروی متبوع هم پیش‌بینی میگردد .
صفویان تصریح کرد : شرکت‌های فعال در قالب آژانس‌ها مکلف می باشند باکس‌های تخلیه نخاله کمتر از یک خاور را هم پیش‌بینی نمایند تا در صورت نیاز به سرعت حمل نخاله انجام شده و امور با سرعت عملیاتی شود .

 آژانس حمل خاک و نخاله

توقف کامیون های حمل نخاله و ضایعات در رباط کریم

در زمان یک ماهه قبلی ٨ دستگاه کامیون حامل نخاله و ضایعات به وسیله پایانه مشترک راهداری و پلیس راه در آزاد رویکرد تهران – ساوه متوقف شده‌است .
به نقل از رابطه ها همگانی سازمان کل روش و شهرسازی استان تهران , مهندس معتمدی مدیریت سازمان شیوه و شهرسازی رباط کریم با اعلام این خبر بیان کرد : بعد از راه‌اندازی پایانه مشترک راهداری و پلیس روش تا به امروز ٨ دستگاه کامیون حمل کننده نخاله و ضایعات متوقف شده و در پارکینگ اعمال ضابطه گردیده اند , به نحوی که در زمان همین زمان کوتاه و بعد از راه اندازی این پایانه , مورد ها حمل نخاله و ضایعات کاهش چشمگیری داشته است .
مدیریت راه و شهرسازی رباط کریم ومهربان اعلام‌کرد : از مشکلات اساسی راهداران در حوزه شهرستان های رباط کریم ومهربان , شهریار و قدس ریختن ضایعات و نخاله در اطراف جاده و چه بسا گهگاه در اواسط جاده است که گشت های شبانه روزی راهداری در این باره به طور همیشگی در حالا رصد مورد ها مربوطه می‌باشند تا شهروندان در مسیرهای ارتباطی شهرستان های مذکور مشکلی به نظر ایمنی و رفت وآمد نداشته باشند . فرماندار خرم‌آباد : پل تاريخي شهرستان به محل جمع‌آوري زباله و نخاله‌ي ساختماني تبديل شده‌است

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *