روش های نگهداری و افزایش عمر مفید تردمیل

فهرست مطالب:

متداول ترین روشهای افزایش قدمت مفید تردمیل!

ازجمله آسان ترین اقدامات برای ارتقا طول قدمت تردمیل و نگهداری درست از تردمیل که در قبل هم گفته شده شده‌است , می‌توان به موارد ذیل به صورت خلاصه و لیستوار اشاره نمود :

احیون روغن کاری نوار نقاله تردمیل اجرای زخمه ای

قرارگیری صحیح نوارنقاله در جای درست ( همواره در قسمت میانی ) هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

تمیزکاری کاور ذیل موتور تردمیل

چک لیست مراقبت و افزایش سالم دستگاه تردمیل

مانیتور :

پس از هر توشه استفاده از تردمیل سفارش می شود صفحه نمایش دستگاه را با آباده اقلید دستمال نمدار منزه کنید…

اطراف و ذیل تردمیل :

اضطراری است حداقل هفته ای یکبار با به کارگیری از مکنده های نظیر جارو زیر تردمیل را منزه کنید تا از ساییده ابو رشاد شدن تسمه و یا نشستن گرد آتین گرد و غبار برای موتور اختر شناخت آن پیشگیری شود…

ابن دهن تنظیم تسمه :

تنظیم تسمه در تردمیل موجب ارتقا طول قدمت تردمیل شده و کارایی دستگاه را بالا می‌برد . یکی از فرآیند تنظیم تسمه تهیه کشش آن است که به هیچ وجه نباید هنگام تمرین آزـ تراشه بدنسازی یا شل باشد… بهترین مارکت های با کیفیت تردمیل

آسوان

موتور :

آصفی حداقل ماهی یک توشه محل قرار گیری آمایش تکرار موتور تردمیل را با آزار کتی استفاده از جارو و دستمال نمدار تمیز نمایید . چراکه وجود ابن دخن گرد و غبار بر روی آهویی آن از کارایی و ارتفاع عمر تردمیل می کاهد! اعتنا داشته باشید هنگام تمیز کاری به سیم کشی دستگاه زخم وارد نشود . تسمه تردمیل

تردمیل چگونگی نگهداری صحیح افزایش عمر تردمیل

چگونگی مراقبت صحیح از تردمیل بعد از خرید ( افزایش قدمت تردمیل و بالا بردن کارایی )

محل قرار گیری : تردمیل باید بر روی مرحله هموار ساخت و سوای شیب باشد تا پایه ها هم تراز بوده و در گیر تکان و لرزش نشود .

نور بی واسطه خورشید : خوبتر است دستگاه در محیط مرطوب که دارنده گرد و غبار زیاد میباشند , یا در بازخورد مستقیم با روشنایی خورشید قرار نداشته باشد آخور جای باشد . برای متعادل نگه اتصال آلوده ساز داشتن دمای تردمیل می توانید پنجره را گشوده گذاشته و یا از بانک به کارگیری کنید تا خنک شود ابشار .

نوسانات برق : اثر حصار پیش از پر‌نور کردن دستگاه است آتش چال عدم وجود هرگونه خرابی در اتصالات اطمینان نتایج کنید و یا از محافظ برق به کارگیری کنید .

روغن کاری ابن قطان کاری : هنگام روغن کاری آذر بادگان خوبتر است تردمیل را اتکائ خاموش کرده و تسمه را اجاره کردن با دست بالا ببرید تا اخبث بتوانید سطح ذیل آن را به طور کامل روغن کاری نمایید . پیشنهاد می شود این فعالیت را هر چند وقت به صورت منظم انجام دهید تا طول قدمت تردمیل شما افزایش یابد .

تسمه آهو پا تسمه تردمیل : از اختیار نامه محکم بودن تسمه تردمیل به اندازه کافی مطمئن گردید . چنانچه هنگام خط مش رفتن روی آن احساس لرزش کردید , آخ و اوخ پیچ های رگلاژ که در ابکاء پشت تردمیل تفسیر شده است را محکم کنید . نگه داری تردمیل

راهنمای خدمت قطعات تردمیل در منزل

نوار تسمه

آتش یافتن موتور

برای منزه نگهداشتن موتور و اطراف آن میتوانید از وسایل مختلف من جمله جاروبرقی و دستمال نم دار به کارگیری کنید . عده شدن گرد و غبار در اطراف موتور منجر به وجود وارد شدن مشکلاتی در دستگاه ابن خاقان شده که نهایتاً شما را به سرویسکار تردمیل نیازمند خواهد کرد .

اگر در نگهداری و پاک کردن دستگاه فعال باشید از مشکلات رایج که ممکن است برایتان پیش بیاید خودداری خواهد کرد . این نکته قابل ذکر است که کوچکترین گرد ابن عابد گرد و غباری بر روی ابن الازهر موتور و حریم آن می تواند عملکرد دستگاه را به نسبت کاهش دهد .

رعایت نکات کلی در راستای ارتقا عمر تردمیل

چگونگی نگهداری صحیح افزایش عمر تردمیل تردمیل

از اول ترین نکات هنگام آحاد ملت نصب تردمیل می توان به محل مطلوب آن اشاره کرد . یعنی دارنده سطح هموار و سوای شیب باشد . که پایه های تردمیل به طور تراز با یکدیگر قرار گیرند . اعتنا داشته باشید نور بی واسطه خورشید به تردمیل آسیب میرساند .

آژین شده هنگام خرید تردمیل توجه داشته باشید فن اخباث و وسایل جانبی آن به آزمندی درستی کار نماید . استفاده بیشتراز یک ساعت از انواع تردمیل موجب کاهش ارتفاع عمر تردمیل می شود . براین اساس بهتر است هر نیم اتان ساعت دستگاه را خاموش آزار کتی نمایید تا خنک شود ابن عقده .

نوسانات برق اجمه نیز موجب فساد در قطعات حساس تردمیل میشود . براین اساس قبل از آغاز فعالیت خویش از محافظ برق برای پیشگیری از ابراهیم مرینی از اتفاقات به کارگیری کنید .

به مراد برخورداری از عملکرد خوبتر و کارایی عمده تردمیل هرچند وقت آن را با به کارگیری از روغن مخصوص تردمیل ( سیلیکونی ابدارباشی ) روغن کاری نمایید . روغن مخصوص تردمیل که معمولاً از مدل سیلیکونی می باشد در دکان های عرضه کننده آنکس این دستگاه ارائه می شود آبدیده نحوه روغن کاری به صورت صحیح هم اهمیت خاص خویش را داراست . ارتقا عمر اثر گذار

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *