روزانه ۳۰ سرویس نخاله برداری در خرمشهر انجام می شود

خرمشهر – شهر‌دار خرمشهر از برداشت روزمره ۳۰ خدمت نخاله به‌دنبال تشکیل ستاد گردآوری خاک و نخاله در‌این شهر خبر اعطا کرد .
محمد علی دوایی فر در رای زنی با خبر نگار مهر , به تشکیل ستاد نخاله برداری درین شهرستان اشاره نمود و بیان کرد : برای نخستین دفعه ستاد گردآوری خاک و نخاله بوسیله شهرداری خرمشهر تشکیل و کار خویش را در موضوع گردآوری نخاله های شهر آغاز کرد . حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

او خاطرنشان کرد : فعلا سه دستگاه خودرو آلات سنگین وزن ذیل اختیار ستاد نخاله برداری شهرداری خرمشهر است که در صدد ارتقاء آن هستیم تا عملیات نخاله برداری با عجله بیشتری پیش رود .

شهر‌دار خرمشهر بابیان این که این ستاد در کل شهر فعالیت می کند و گردآوری نخاله ها به طور روزمره انجام می شود , افزود : گردآوری نخاله ها نیز براساس بازدیدهای انجام شده و نیز براساس تقاضاهای شهروندان انجام و در زمین های باتلاقی و یا این که زمین هایی که تسطیح آن ضرورت داراست , تخلیه می شود .

دوایی فر تطهیر شهر و رعایت بهداشت همگانی را انگیزه از تشکیل و عمل ستاد خاک و نخاله درین شهر برشمرد و خاطرنشان کرد : ساکنان یک شهر حق دارا هستند علاوه بر دسترسی به تجهیزات معاش مدرن از محیطی قشنگ , آهسته و عاری از آلودگی های متفاوت برخوردار باشند .

او بابیان این‌که نباید از تاثیر شرکت کردن شهروندان غفلت و در همگی کارها رئیس شهری , نقش شهروندان در سازمان کارها شهر را بی تاثیر تلقی کرد , بر نقش شهروندان در وصال این ستاد به انگیزه خویش تاکید کرد . انباشت ۴ هزارتن نخاله ساختمانی درشرق

دوایی فر همیاری هر چه بیشتر شهروندان در جهت پاک سازی شهر از نخاله ها را خواهان شد و اظهار کرد : از شهروندان توقع میرود در اجرای این طرح با شهرداری شرکت کردن کرده و بعداز تطهیر زمین های تراز شهر از وجود نخاله , مجددا در آن مکان ها , نخاله های ساختمانی خویش را تخلیه نکنند .

نخاله‌های ساختمانی در نهاوند به‌صورت روزمره جمع‌آوری میشود

نهاوند – شهر‌دار نهاوند از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به‌صورت روزمره در نهاوند خبر بخشید .
امیررضا یوسفیان در مصاحبه با خبر نگار مهر با اشاره به این که نخاله‌های ساختمانی به‌صورت روزمره به وسیله مأموران شهرداری جمع‌آوری میگردد , اعلام کرد : وجود خاک و نخاله منظر شهری را مبتلا زخم کرده و منجر مشکلات ترافیکی و عبور و مرور می‌گردد .

او انگیزه رئیس شهری را ارتقاء سرویس ها دهی مناسب به شهروندان اظهار‌کرد و افزود : این عملیات به‌منظور بهسازی سیمای شهری و تسهیل در رفت وآمد شهروندان و با بهره‌گیری از تجهیزات جانور سرویس ها شهری از جمله لودر , گریدر , بابکت , کامیون و استعمال از نیروهای خدماتی انجام می شود .

یوسفیان با بیان این‌که روزمره حدود ۲ بدن نخاله بوسیله شهرداری از مرحله شهرنهاوند جمع‌آوری میگردد تیتر کرد : از آن جا که این نخاله‌ها به‌مرورزمان و در زمین‌های خالی تخلیه گردیده اند , به‌صورت دپو و متفرق در تراز شهر موجب پیدایش نازیبایی شده‌اند .

شهر دار نهاوند تیتر کرد : در جهت پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم نگهداری بهداشت شهری عملیات پاک‌سازی نخاله به‌صورت گسترده در تراز شهر نهاوند به وسیله شهرداری در درحال حاضر اجراست .

او با بیان این که رسیدگی به شرایط نظافتی تراز شهر یکی‌از وظیفه‌های ذاتی شهرداری‌ها است , اظهار داشت : متأسفانه بعضی شهروندان با رعایت نکردن توصیه‌ها و اخطارها , نسبت به دپوی خاک و نخاله در بعضی زمین‌های رهاشده و بعضی معابر در تراز شهر مبادرت می­ نمایند که‌این دستور علاوه بر تولید خطرها بهداشتی و زیست‌محیطی , موجب بر نیز زدن رخ این اماکن می شود . نصب ایزوگام در تهران تلاش جمعی در ساماندهی وضعیت نخاله ساختمانی اهواز برای پیشگیری و كنترل سالك

یوسفیان در پایان با اشاره به لزوم همیاری شهروندان در این جهت , ادامه بخشید : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در بخشها مسکونی مراتب را اطلاع‌رسانی نمایند تا در او‌لین مجال مأموران شهرداری نسبت به برخورد با خلاف کاران و جمع‌آوری این نخاله‌ها مبادرت نمایند .
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *