رفع گرفتگی لوله و سینک ظرفشویی

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی معمولا احتمالا اگر چه وقت یکبار ضروری باشد که صورت پذیرد . با دقت به این که لوله سینک ظرفشویی همواره محل عبور اشکال چربی ها و مایعات است به مرور ذرات ریز طعام ها , گرد و گل سبزی ها و خرده های میوه و چربی ها سبب می شوند سینک ظرفشویی مبتلا گرفتگی شود و ساکنان منزل را به دردسر بیاندازد . در صورت عدم دقت به رفع گرفتگی لوله آشپزخانه , چه بسا احتمال دارد با شکاف شدن سینک ظرفشویی مواجه شویم . مفتوح کردن گرفتگي لوله ظرفشویي روش های متفاوتی داراست که با اعتنا به میزان گرفتگی از یک روش یگانه استعمال می کنیم . مثلا میتوان به روش استعمال از چنته یا این که گشودن لوله ظرفشویي با جوش شیرین تحت عنوان یک محلول لوله گشوده کن توانا اشاره نمود . لوله بازکنی

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی به وسیله ماهر ترین لوله بازکن ها

به دنبال به بررسی روش ها متفاوت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و گشودن گرفتگي لوله ظرفشویي می‌پردازیم . هر کدام از این روش ها اضطراری است با اعتنا به میزان گرفتگی و بازه زمانی زمان گرفتگی مورد به کارگیری قرار گیرند . رفع گرفتگی توالت فرنگی کالاد شرق تهران

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی بوسیله لوله بازکن :

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی اگر که گرفتگی عمقی باشد و با روشهای معمول قابلیت برطرف کردن آن نباشد ضروری است به وسیله یک لوله بازکن ماهر و حرفه ای که مجهز به ابزار باشد صورت بپذیرد . فنر لوله بازکنی و دستگاه لوله بازکنی مهم ترین ابزارهایی می‌باشند که یک لوله بازکن از آن ها استعمال می کنید . جهت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی کافی است ابتدا روش های خانگی که در‌پی آمده است را آزمون نمائید و اگر که چیره به گشودن گرفتگي لوله ظرفشویي نشدید از یک لوله بازکن امداد بگیرید . جهت اعزام لوله بازکن در سراسر مرزو بوم با ما تماس حاصل نمایید .

روش به کارگیری از چنته :

چنته را می‌توانید از بقالی ها تنظیم نمایید . به کار گیری از چنته برای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه از قبلی متداول بوده است . نکته حائض اهمیت در استعمال از چنته اعتنا به امر العمل درج شده روی آن است که می بایست دقیقا مطابق آن فعالیت فرمائید تا سود حتمی حاصل شود و رفع گرفتگی لوله حادثه بیفتد . چنته را بایستی حتما پس از خالی شدن آب لوله در لوله بریزید و بعد از مقطع وقتی که روی بسته جنس ذکر شده با آب گرم شستشو فرمایید تا لوله گشوده شود . همینطور می توانید از محلول های لوله بازکنی جان دار در بازار برای این کار استعمال نمایید .

به کارگیری از پمپ دستی :

پمپ های دستی معمولا در بیشتر منزل ها جانور میباشند و بیشتر اشخاص شیوه به کار گیری از آنها‌را می‌دانند و سوابق آن را داشته اند . پمپ دستی بایستی به نحوی روی دهانه لوله قرار داده شود که تماما آن را بپوشاند و بعد از آن مبادرت به پمپ کردن شود تا فشار هوای پمپ شده منجر جنبش فضولات باطن لوله شود و شیوه لوله گشوده شود . در صورتی‌که که از این روش ها استعمال می کنید به یاد داشته باشد گهگاه احتمال دارد از یک‌سری روش استعمال فرمایید تا بتوانید لوله سینک ظرفشویی را گشوده نمایید و یا این که این‌که یک روش را چنددفعه تکرار فرمائید .

مفتوح کردن لوله ظرفشویي با جوش شیرین :

به کار گیری از جوش شیرین هم مثل چنته مدام برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و بقیه لوله های ساختمان مرسوم و اثرگذار بوده است . یک نکته قابل توجه در به کار گیری از جوش شیرین جهت رفع گرفتگی لوله این است که جوش شیرین به همراه سرکه مصرف شود . ابتدا کمی جوش شیرین را با سرکه ادغام می‌کنیم که در‌این سطح می بایست احتیاط شود که محلول روی تن و صورت نپاشد . آنگاه محلول سرکه و جوش شیرین را داخل لوله سینک ظرفشویی ریخته و بعداز حدود نیم ساعت آب گرم را گشوده می کنیم تا گرفتگی لوله رفع شود .

لوله بازکنی و تخلیه چاه اعم از پیشامدهای ممکن برای هر ساختمانی است . معمولا بعداز گرفتگی لوله بلافاصله به تامل یافتن یک لوله بازکنی هستیم , گرفتگی لوله ها در حالتی‌که زود پیگیری شود احتمالا ساکنین ساختمان با ترفند های لوله بازکنی خانگی بتوانند خلل را برطرف نمایند . در غیر این صورت در شرایطی که ساختمان سابق باشد و یا این که به گرفتگی های جزئی اول اهمیت داده نشود به احتمال بسیار برای لوله بازکنی به نیروهای کارشناس و ابزار های منحصربه‌فرد نیاز است . این مجموعه خدماتی با ارائه سرویس ها لوله بازکنی سراسری در تمام بخش ها مرزوبوم اعم از لوله بازکنی تهران مهیا است همگی روز و در هر ساعت از شبانه روز جهت رفاه درحال حاضر هموطنان عزیز مبادرت به لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران کند . لوله بازکنی محدوده میدان قزوین

سرویس ها لوله بازکنی

سرویس ها لوله بازکنی و تخلیه چاه ما در سراسر مرزو بوم گسترده است . جهت لوله بازکنی قم , لوله بازکنی کرج , لوله بازکنی شهر مشهد مقدس و لوله بازکنی در شهر شیراز … می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید . همینطور در شهر تهران جهت ارتقا سرعت عملیات و رفاه درحال حاضر همشهریان در تمام بخش ها مبادرت به تاسیس شعبه های گوناگون کرده ایم . در هر کجای تهران که بومی باشید فراهم ایم برای لوله بازکنی شمال تهران , لوله بازکنی غرب تهران , لوله بازکنی جنوب تهران و لوله بازکنی شرق تهران در کنارتان باشیم . در پی به ابلاغ نکاتی جهت پیشگیری از گرفتگی لوله ها و روش های لوله بازکنی ارزان و سرعت بالا و همینطور لوله بازکنی تخصصی می‌پردازیم . تخلیه چاه و لوله بازکن امیرآباد مرکز تهران شبانه روزی

پیشگیری از گرفتگی لوله ها :

( ۱ ) یکی‌از مهم ترین نکات درباره‌ی پیشگیری از گرفگی لوله اعتنا در شست و شوی ظروف اغشته به روغن است . همت شود تا جایی که مقدور است از ریختن بدون واسطه روغن مستعمل ( روغن سوخته ) در سینک ظرفشویی خود­­داری فرمائید . خوب تر است ابتدا روغن با تکه ­ای پارچه از تراز ظرف برداشته شده و بعد ظرف شسته شود .

( ۲ ) پیشنهاد میشود حتما از صافی ( توری ) بر روی دهانه سینک ظرفشویی و چاه خزینه جهت پرهیز از ورود اجسام جامد به باطن لوله استعمال شود .

( ۳ ) به علاوه خوب تر است در کنار رعایت نکات ذکر شده به محض مشاهده گرفتگی های جزیی کمی آب جوش در لوله ریخته شود تا از اجتماع فضولات باطن لوله و گرفتگی های بدون شوخی خیس خودداری شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *