برخی از مزایای استفاده از فلاش تانک توکار 

۱ – افزايش زیبایی فضای داخلی دستشویی و ارتقا گوشه و کنار به دلیل قرار داشتن مخزن فلاش درون دیوار

۲ – سعی بی سر و صدا در اشکال مرغوب و مارکهای دارای اعتبار به دلیل عایق بودن مخزن و به کار گیری از شناورهای منحصر به فرد نصب و تعمیر فلاش تانک شهرک بنفشه کرج

۳ – شست و رفت آسوده و ارتقاء بهداشت محیط دستشویی

۴ – صرفه جويي در مصرف آب به دليل اسفاده از كليدهاي تخليه دو ظرفيته

بعضی نکات قابل فکر :

نکته ۱ : نصب فلاشتانک توکار برای سرویس بهداشتی های شرقی ( اهل ایران ) هم شاید .

نکته ۲ : چارچوب فلزی مصرف شده برای خارجی های دیواری ( وال هنگ ) قابلیت و امکان تحمل وزن بالایی را داراست . ( طبق داده ها داده شده بوسیله موسسه ها آفریننده تا ۴۵۰ کیلوگرم )

نکته ۳ : طول کلید تا حدی قابل تهیه است .

نکته ۴ : صرفه جویی و مصرف باصرفه آب اعم از مزایای این دسته فلاش تانکها میباشد . دست کم میزان مصرف ۳ لیتر است . در آوردن جسم از چاه فاضلاب و توالت آذری جنوب تهران شبانه روزی

نکته ۵ : فعلا مارک گروهه آلمان ( Grohe ) دارنده دو مدل ضخامت ۸ و ۱۲ سانتیمتر می‌باشد . و oli ایتالیا که بوسیله کمپانی کی دبلیوسی کشور‌ایران وارد می شود دارنده ضخامت ۸ سانتیمتر می‌باشند .  خدمات فلاش تانک چاه بازکنی منطقه ۶ (منطقه شش)

نکته ۶ : نصب بوسیله نصابان ماهر مورد تایید دکان اعم از وضعیت گارانتی مال است .

يكي از نگرانيهاي افرادي كه مايل به به کار گیری از فلاش تانكهاي توكار میباشند وخیم شدن و نياز احتمالي به تعميرات است . تصور گروهي اين است كه در صورت نياز به تعمير بايد كاشي ها وديوار شكسته و شكافته شوند . در حالي كه اينگونه نيست . تمام دسترسي ها به درون فلاش تانك هاي توكار از طريق پنل كليد آن‌ها انجام مي شود .

روش عمل فلاش تانک و فلاش و الوها : راندن مواد از درون کاسه دستشویی به امداد فلاش تانک از روش قابلیت پذیر می‌باشد :

۱ – فلاش تانک هوایی
۲ – فلاش تانک نصب شده بر روی سرویس بهداشتی خارجی
۳ – فلاش و الوهای فشاری جهت توالتهای اهل ایران

۱ – فلاش تانک هوایی ساخته شده از ظرفی به صورت مکعب مستطیل که میتواند از کالا آهنی , چدن , سرامیک ( لعابدار ) ویامواد پلاستیکی که در طول تقریبی ۱/۵۰متربالا خیس از تراز آب کاسه دستشویی بر روی دیوار نصب میشود . ( طول لوله آبرسانی فلاش تانک از کف زمین حدود ۱/۸۰متر است ) گنجایش هر حجم آب تانک در بین ۸تا۱۲ لیتر است که بوسیله لوله آبرسانی به قطر ۸ تا ۱۲ میلی متر توسط شیر پیسوار لبریز میشود . مواد زاید با کشیدن زنجیر یا این که فشار دکمه از روش لوله تخلیه بع قطر ۳۵ میلی متر که به کاسه متصل است انجام می گردد . طریق فلاش تانکها بدین صورت است که با مالامال شدن آن فشار آب بر روی گلدانی که ساختمان آن به صورت سیفون هست و دارنده دو شبکه بالا مراحل و یک شبکه ذیل رونده آب هست اثر می‌نماید و سبب ساز مسدود شدن رویه خروج آب از دربین گلدان و خروجی با واشر لاستیکی میشود . باکشیدن زنجیر فلاش تانک بهکمک اهرم , گلدان به جهت بالا کشیده شده و اذن روان شدن آب باطن فلاش تانک را می دهد . مکش به وجود آمده در شبکه تحت رونده منجر خالی شدن پرسرعت آب می‌گردد . با آزاد کردن زنجیر , گلدان به تحت سقوط کرده و خط مش ورود پهنا آب را میبندد البته جریان آب از روش سیفون گلدان تا تخلیه بدون نقص به طرففلاش تانک ادامه میابد که در‌این وقت شناور باطن فلاش تانک در سوی زیر آمده و شیری را که بوسیله آن ظرف به طرز خودکار مالامال میشود به طور کامل گشوده می کند . شیر شناور بر دو جور است که یک راز آن گلوله مثل است و سنگینی آن امداد بیشتری برای بسته شدن رویه ورود آب نموده و نتیجتادر برابر تغییرات فشار آب کانال لوله کشی مقاومت بیشتری از خویش نشان داده اگرچه که به صورت کلی میتوان وسیله ای مهیا نمود که به طور کامل بتواند نسبت به تغییرات فشار آب آلرژی نشان ندهد .
۲ – فلاش تانک ها یی که بر روی سرویس بهداشتی ها نصب میگردند دارنده گنجایش بیشتری هستند . این گنجایش نسبتاً ۱۶لیتر است . قطر لوله وروی آب ۱۰ میلی متر و قطر خروجی آن ۳۳میلیمتر می باشد . به کار گیری از این گونه فلاش تانک برای مواقعی است که جور دستشویی خارجی نیاز به اب بیشتری داشته و اندازه آب فقدان توشه را نسبت به فلاش تانک روزنه خروج آب را بلند می نماید . روزنه دراین‌صورت به طور شناور باقیمانده وپس از تخلیه شدن آب ظرف به جای اول خویش بر می شود و شناور در باطن ظرف هم به طرف پاییین آمده سبب گشوده شدن شناور و سرازیر شدن آب به درون ظرف میشود . همگی فلاش تانکها دارنده هواکش هستند که بالا خیس از مرحله رمز ریز است و در شرایطی‌که در اثر جدا آب و غیره مکشی از کانال لوله کشی تولید شود بودن هواکش بازدارنده بازگشت آب ظرف به درون کانال لوله کشی میشود . فلاش تانکها برای این گونه توالتها شاید جدا از خویش دستشویی باشد یا این که در یک قطعه سرهم تشکیل شده باشند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *