۱۳ روش ساده و کاربردی جلوگیری از یخ زدگی لوله , تانکر و منبع آب در زمستان

متاسفانه با سرد شدن هوا یخ زدگی لوله های آب می تواند موجب ترکیدن آنان شود و ضرر سنگین وزن برجا بگذارد . در‌حالتی که دوست ندارید هزینه متعددی برای تعمیر لوله های ترکیده خویش خرج فرمائید می بایست از یخ زدن آب لوله ها خودداری فرمایید . ما در آی آر میکس روش سرعت بالا برف روبی و از در بین بردن برف نشسته بر روی سقف منزل را یادگرفتن دادیم . تشخیص ترکیدگی لوله

فراگیری طرز خودداری از یخ زدگی لوله های آب , تانکر , ناودان و مبداء آب با پشم شیشه و . . در فصل زمستان

روش های متعددی برای خودداری از یخ زدن لوله های آب , ناودان , دستگاه های آب پاشی , تانکر و . . موجود است که به دنبال به مهترین این روش ها اشاره خوا هیم کرد . با صرف تعدادی دقیقه زمان برای پوشاندن و گرم نگه داشتن لوله ها و کونتور می‌توانید از یخ زدن و ترکیدن لوله های آب خویش پرهیز فرمائید و یا این که فصل زمستان شیرین و فارغ از گرفتاری را پشت راز بگذارید .

خودداری از یخ زدگی لوله های آب با نوارهای گرمایشی

شما می‌توانید با پیچیدن نوارهای گرمایشی اطراف لوله از یخ زدگی آنان پرهیز فرمائید و می‌توانید این نوارها را در زمان و اطراف لوله بپیچید . برای به کار گیری از این نوارها راهبرد های آفریننده را دنبال نمایید . پیشین از نصب مدام داده ها ایمنی را مطالعه بفرمایید تا از حریق سوزی های احتمالی پرهیز نمایید . به جای به کار گیری از این نوارها می‌توانید از چراغ های منعکس کننده گرما در یک فضای بسته و کم آب به کارگیری فرمائید . در شب های سرد فروغ را بررسی فرمایید و مشاهده کنید چراغ صحیح کار می نماید . چاه بازکنی پل شیری (صائب) اصفهان شبانه روزی

با عایق های لاستیکی از یخ زدگی لوله های آب خودداری نمایید

تمام لوله ایی که آب سرد در آن‌ها جنبش می نماید را عایق نمایید . شما میتوانید از عایق های لاستیکی فومی که برای لوله ها پباده سازی گردیده اند به کار گیری نمائید . اطمینان حاصل فرمائید که هیچ مسافت ای در میان لوله و عایق نیست . در‌صورتی‌که این گونه عایق ها را دردست ندارید می‌توانید از پشم شیشه به کار گیری نمایید .

خودداری از یخ زدگی لوله های تخلیه آب

عایق های لاستیکی فومی را به لوله ها وصل نمایید . گرمابه و سینک آشپزخانه را فراموش نکنید . در روزهای سرد یک چراغ حرارتی را روی زهکش آب فاضلاب قرار دهید . در صورتیکه شما در زمینه ی خطر حریق سوزی نگران می‌باشید می‌توانید درب های کابینت آشپزخانه و سینک های گرمابه را گشوده نگه دارید و اذن دهید هوای گرم به محیط اطراف لوله ها جهت دهی شوند . چاه بازکنی پیکان شهر

چه طور از یخ زدگی لوله های آب دوری کنیم؟

در روزهای سرد شیرآب را پاره ای گشوده فرمایید . طرز مفتوح کردن شیر آب طوری باشد که آب قطره قطره و سوای فشار بچکد . ابتدا شیر آب داغ و آنگاه شیر آب سرد را گشوده نمایید . این عمل سبب ساز دوری از یخ زدگی لوله های آب می شود .

برای پرهیز از یخ زدگی آب لوله چکار کنم؟ از روزنه های آب گرم استفاد فرمائید

از روزنه های جریان آب گرم استعمال فرمائید . این روزنه ها به برق نیاز ندارند . با استفاد از این روزنه ها آب گرم از روش لوله ها به صورت مداوم در جریان میباشند . گذشته از نصب آب را از منشا حساس ببندید . روزنه های ذیل سینک را با اره آهن بری بردارید . روزنه را به اتصالات مسی که از دیوار خارج آمده است وصل نمایید . مطمئن گردید که لوله ها با یک آچار فرانسه به صدق بسته شده‌است . هر زمان که نمی‌خواهید آب جریان پیدا نماید روزنه ها را ببندید .

با به کارگیری از دستگاه های RedyTemp از یخ زدگی لوله های آب , مبداء آب و . . دوری نمائید .

از دستگاه های RedyTemp به کار گیری فرمایید . این دستگاه با استعمال از یک پروب دماسنج روی دمای آب باطن لوله ها آنالیز می نمایند . انتهای لوله های آب را برش بزنید . آنان را به دستگاه RedyTemp وصل نمائید . دو لوله در پشت دستگاه موجود است . آن‌ها را به خطوط آب وصل نمایید . دستگاه را به سوکت دیوار وصل فرمایید . نقطه دمای دلخواه خویش را تهیه نمایید .

ترموستات را تهیه فرمایید و از یخ زدگی لوله های آب خودداری فرمائید

ترموستات منزل یا این که ساختمان را دست کم روی ۵۵ جايگاه فارنهایت ( ۱۳ درج سانتیگراد ) تهیه و تنظیم نمایید . این عمل سبب می شود که جايگاه حرارت خیلی فراتر از نقط انجماد آب باشد .

دوری از یخ زدن لوله های زهکش فاضلاب

نشتی هایی که در لوله حیاتی آب است را پیدا فرمایید . این عمل را بایستی برای لوله های بیرون و درون منزل تکرار فرمائید . لوله های باطن دیوار و زیرزمین را بررسی فرمائید .

بعداز کشف کردن نشتی , مرجع حیاتی آب را ببندید . اطمینان حاصل نمائید که جریان آب بعداز بستن کنتور آب انقطاع می شود . هم اکنون نصیب شیر را بررسی نمائید و آن را به مقدار کافی محکم فرمایید .

پرهیز از یخ زدن لوله های آب ثانویه

روزنه های آب ثانویه را ببندید . در شرایطی‌که از سیستم های آب پاشی اتومات استعمال میکنید . دستگیره ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید . دستگیره ها را با عایق , پشم شیشه , نوارهای گرمایشی و یا این که هر وسیله شبیه بپوشانید . همین فعالیت را برای خودرو ظرفشویی , و . . انجام دهید . لایروبی چاه باجک (۱۹ دی) قم

در پی نشت , زنگ زدگی , ترک و یا این که دیگر نشانه ها زخم دیدگی باشید . در صورتی‌که بخشی مصدوم بود آن را با لوله های ضد زنگ عوض فرمایید . این لوله ها استمرار بیشتری نسبت به لوله های و شلنگ های پلاستیکی داراست . در صورتیکه نیاز به امداد دارید با لوله کش تماس حاصل نمایید .

دوری از یخ زدن آب استخر

پمپ های استخر آب را باستفاده نمایید . در صورتی‌که فساد پاور , افزودن یک باتری بکاپ به پمپ را مورد‌علاقه داشته باشید . آب را در استخر بریزید . اکنون پمپ می بایست به صورت خودکار استخر را تخلیه نماید . اطمینان حاصل فرمایید که پمپ به صدق عمل می نماید . علامتها انجماد و یخ زدگی لوله ها را بررسی نمائید و خطوط تخلیه را منزه فرمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *