نخاله های عمرانی از سیمای شهرستان شمیرانات پاک می شود

فرمان‌دار شهرستان شمیرانات بیان کرد : نخاله های عمرانی در قالب ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف زمین ها ملی از سیمای شهرستان شمیرانات منزه خواهد شد .

به نقل از مجموعه استانهای باشگاه خبرنگاران ; عزت الله خان محمدی درخصوص حالت شهرستان شمیرانات در حوزه حراست از زمین ها کشاورزی , خاطرنشان کرد : شمیرانات در پیشانی پایتخت قراردارد و دیگر برخلاف پیشین زیستگاه زمین خواران نخواهد بود .

فرمان‌دار شهرستان شمیرانات در‌پی این مقاله تصریح کرد : هکتارها از زمین ها ملی در شمیرانات بر مدار گرفتاری های جایگاه معظم رهبری رها سازی شده‌است و اندوخته های مالی قابل توجهی به خزانه بازگشت داده شده‌است . حمل مصالح

خان محمدی با تاکید بر این‌که نخاله های عمرانی در قالب ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف زمین ها ملی از سیمای شهرستان شمیرانات تمیز خواهد شد , بیشتر کرد : پلیس ساختمان در شهرستان شمیرانات در برخورد با اشخاص ضابطه فراروگریز از ساختاری فعال شامل است .

فرمان دار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : شهرستان شمیرانات دیگر برای اشخاص متولی عمل های عمرانی غیر مجاز امن نیست و سیاست فرمانداری در این سو پیشگیرانه است . قیمت و نمونه قرار داد برای حمل مصالح ساختمانی

فعال سازی کارخانه‌های بازیافت خاک و نخاله در آتی نزدیک

رئیس ادله اداره رئیس پسماند تهران از فعال سازی کارخانه‌های بازیافت خاک و نخاله در آتی نزدیک خبر بخشید .
حسن کریمیان رئیس دلیل اداره مدیر پسماند شهر تهران در گفت‌وگو با خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران , با اشاره به این‌که فعلا در رابطه با نخاله‌های ساختمانی ( حاصل از تخریب آوار ساختمانی ) با شرکت‌های درخواست کننده راجع‌به فعال‌ساز‌ی کارخانه‌های بازیافت خاک و نخاله در مجتمع پردازش و دفع آبعلی مذاکراتی انجام یافته شده‌است اظهار‌کرد : در صورت ثبت و توافق با کمپانی درخواست کننده در آتی به کل تراز شهر تهران تصمیم داده خواهد شد این در حالی است که درحال حاضر در تراز شهر از روش شرکت‌های استحصال شن و ماسه از خاک مطلوب ادغام محصولاتی مشتمل بر شن و ماسه استحصال می شود .

او در پی با اشاره به این که درباره‌ی هدایت و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب در قالب طرح مکانیزه کم حجم با تولید تاکسی های خاک و نخاله در بخشها برنامه‌ریزی شده‌است افزود : در صورت اجرای سراسری این طرح که به طور مکانیزه به ارایه سرویس ها به شهروندان مبادرت خواهد شد با تماس شهروندان با آرژانس ساکن در حیطه در اسرع وقت به حمل این نوع پسماندها که حاصل از تعمیرات جزئی نخاله‌های حین ساخت و ساز و یا این که حفاری‌ها و یا این که بقیه فعالیت‌های عمرانی شرکت‌ها است مبادرت میشود .

کریمیان در پایان اذعان کرد : سطح پایلوت طرح مکانیزه کم حجم در ناحیه ۸ ( حیطه ۳ ) انجام یافته و در تدارک اجرای سراسری و پیگیری آن هستیم که پس از رفع مشکلات و آسیب‌شناسی نخستین به تراز اجرای سراسری خواهد رسید .

تنظیم طرح جامع مدیر پسماند نخاله های ساختمانی

مدیرکل محیط زیست تهران از تنظیم طرح جامع مدیر پسماند نخاله های ساختمانی خبر بخشید .
به نقل از تیم اجتماعی باشگاه خبرنگاران , محمد هادی حیدر زاده مدیرکل محیط زیست تهران خاطرنشان کرد : یک کدام از مشکلات بدون شوخی در دعوا پسماند استان وجود نخاله های ساختمانی است که علاوه بر این که منظر استان را در گیر تخریب کرده مشکلاتی را در زمینه‌ی ایمنی راهها و مساله اجتماعی و زیست محیطی به‌وجود آورده است .

او در‌پی با اشاره به این که در کارگروه مدیر پسماند استان تهران گزارشی از حالت نخاله های ساختمانی ارائه شد افزود : بیشترین تخلیه و ایجاد نخاله ساختمانی در محدوده شهر تهران است و این نخاله ها بصورت غیر قانونی در شهرهای همجوار هم تخلیه می گردند .

حیدر زاده با اشاره به تشکیل کمیته فنی متشکل از محیط زیست , شهرداری , استانداری , صنعت های و دانشگاهها اظهار داشت : این کمیته قضیه پسماند نخاله های ساختمانی را در دو بعد از آن کوتاه زمان و بلند بازه پیگیری خواهد کرد . حمل نخاله

مدیرکل محیط زیست تهران تصریح کرد : در بلند زمان تهیه و تنظیم طرح جامع مدیر پسماند نخاله های ساختمانی به ثبت رسید و در‌این طرح وظیفه‌های هر دستگاه , بخش سری و شهرداری معلوم خواهد شد .

حیدرزاده ادامه اعطا کرد : در سپس کوتاه مقطع هم دو زمینه به ثبت رسید , یکی شناسایی و قابلیت سنجی معادنی که دوران بهره‌برداری آن‌ها به پایان رسیده و دارنده پتاسیل تبدیل به گودهای تخلیه نخاله های ساختمانی می‌باشند که یکی این معادن اینک در شهر قدس شناسایی و مطالعات فنی آن انجام یافته شده‌است .

او درپی با اشاره به ساخت ۳ کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی با همیاری بخش محرمانه تحت عنوان یکی دیگر از مصوبات این گرد هم آیی اظهار داشت : این کارخانه ها بعد از انجام مطالعات فنی و مکان یابی تولید خواهند شد تا با همیاری بخش سری بازیافت نخاله های ساختمانی را آغاز کنیم .

مدیرکل محیط زیست تهران از انتقال نخاله های ساختمانی با کامیونهای حمل نخاله که برخی سوای جواز و بصورت روباز مبادرت به انتقال نخاله ها می نمایند تحت عنوان یکی دیگر از مشکلات جانور در زمینه پسماند استان یاد کرد و تصریح کرد : تولید تاکسی نخاله های ساختمانی به جهت هدایت نخاله های ساختمانی از سایر موضوعاتی بود که در‌این گرد‌همایی به ثبت رسید .

حیدر زاده تصریح کرد : این تاکسی ضمن در دست گرفتن مبدا , مسیر و مقصد تخلیه نخاله با مجهز کردن کامیونهای حمل نخاله به GPS , بر تخلیه نخاله های ساختمانی در مقصد پیش گویی شده آنالیز خواهد داشت .

او بابیان این که یکی دیگر از مصوبات این گرد هم آیی تعطیلی گود سیاه کوه در جنوب تهران بود افزود : گنجایش گود سیاه کوه مدتی است که به پایان رسیده است البته همچنان در اکنون قبول نخاله های ساختمانی است .

حیدرزاده با اشاره به این که درخصوص تعطیلی این گود به شهرداری یاد آوری داده شد است اظهار‌کرد : در صورت ادامه کار این گود مسئله از روش مراجع قضایی پیگیری خواهد شد . خرم‌آباد محصور در نخاله‌های ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *