Categories: حمل نخاله و حمل مصالحشرق تهران

نخاله های ساختمانی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان دهگلانی

دپو شدن نخاله های ساختمانی در کناره خیابان ساحلی و محل ورود مجتمع شهید علیزاده که مشکلاتی به همراه داشته و صورت دوچندان پلیدی به شهر بخشیده است .
به نقل از کانال آگهی راه و روش دانا ; به گزارش دهگلان عاشق , وجود نخاله های ساختمانی معضلی در دهگلان است که سالها مردمان گریبانگیر آن میباشند و عدم رده معلوم برای نخاله ها و سرد گردانی مردمان منجر شده نخاله های ساختمانی در کناره خیابان ساحلی و محل ورود مجتمع ورزشی شهید علیزاده دپو شود که فیس فراوان زشت به شهر بخشیده است . حمل نخاله در شرق تهران

ضوابط مرتبط با تخلفات ضایعات و نخاله‌های ساختمانی را بشناسید

دهگلان سرگرم مشکلات دپوی آشغال و نخاله های ساختمانی است معضلی که با پروسه رو به بالا دمای هوا سبب ساز پیدایش مشکلات عدیده ای خواهد شد و چه بسا ارتقا تجمع سگ ها ولگرد از مشکلات بیشتر دپوی نخاله در‌این شهر است . نخاله های عمرانی از سیمای شهرستان شمیرانات پاک می شود

پرورش جمعیت و گسترش روز افزون دولت ها بشری نیاز به ساخت و ساز و گسترش اماکن را ارتقاء داده است که ایجاد نخاله ساختمانی هم درین مراحل انکارنشدنی است .

بر طبق ماده ۷ ضابطه رئیس پسماند , مدیر اجرایی همه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و اطراف آن ها به عهده شهرداری و دهیاری‌ها و در بیرون از حوزه و وظیفه های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عهده بخشداری‌ها می باشد . رئیس اجرایی پسماندهای صنعتی ویژه به عهده تولیدکننده خواهد بود . در صورت تبدیل آن به پسماند معمولی به عهده شهرداری‌ها , دهیاری‌ها و بخشداری‌ها خواهد بود .

عدم رعایت ضابطه در تخلیه پسماند , فقدان محل مطلوب تخلیه , کمبود مرکز ها بازیافت پسماند از عواملی می‌باشند که منجر پیدایش چالش در لبه شهر و جاده های آن شده‌است که شهرداری‌ها و بخشداری‌های مکلف به جمع‌آوری آشغال و پسماندها از مرحله شهرها می باشند .

ولی این اصلی جز با همیاری شهروندان نیز مؤثر نیست . چراکه می‌توان باکمی عملکرد , جلوی هزینه‌های سنگین وزن جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها را گرفت .

شهرداری نیز میتواند با فرهنگ‌سازی و تولید روش و روش‌های متعدد , ارزیابی و در اختیار گرفتن خوب تر وجدی‌تر , جلوی پیدایش این اتفاقات را گرفته تا به شهر ایده آل خویش نزدیک‌تر شویم .

یکی‌از شهروندان مستقر خیابان ساحلی از عدم سوق‌دهی و دپوی و نخاله های ساختمانی درین محدوده از شهر دهگلان شکایت کرد .

او افزود : بیشتر نخاله های ساختمانی شهر دراین مکان تخلیه می شود و درآینده نزدیک این محل به کانون عده شدن بقیه آشغال ها هم تبدیل می شود .

یکی دیگر ازهمشهریان اظهار داشت : ارتقاء تجمع سگ‌های ولگرد ازمشکلات بخش اعظم جمع‌آوری نشدن مناسب آشغال و نخاله ساختمانی دراین شهراست .

او افزود : متأسفانه دربعضی نقاط شهر , نخاله‌های ساختمانی دور از هم میباشند و صورت پلیدی به شهرداده‌اند که شهرداری می بایست هرچه سریع‌تر برای این بحران فکری کلیدی بکند .

یکی دیگر ازساکنان خیابان ساحلی اظهار‌کرد : ما از مسئولین خواهش می‌کنیم که برای رفع بحران نخاله های ساختمانی این حوزه‌ تصمیم دور از شوخی اتخاذ نمایند تا مردمان و شهروندان ازمعضل نخاله ها که یقه گیر آنان شده‌است رهایی یابند و اختلال نخاله ها به صورت کلی برطرف شود .

رحیمی یکی دیگر از شهروندان دهگلانی با اظهار نارضایتی از شرایط مو جود اذعان کرد : انباشت و پراکندگی نخاله های ساختمانی در نقاط متفاوت شهر خلل بزرگ و اکثر ای است که شهروندان با آن مواجه اند .

او افزود : بعضا از شهروندان نخاله های ساختمانی خویش را در مسافت دوچندان پاره ای از محل معاش مردمان تخلیه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر زشت جلوه دادن سیمای شهر , سالم و امنیت جانی شهروندان را هم تهدید می نماید . حمل نخاله در تهران

دوچندان جای تاسف است که در هیچ عصر ای شوراهای اسلامی و شهرداران به تامل گزینش رده نخاله های ساختمانی نشده اند و در هر زمان حل مشکلات شهر را بابیان بدهی میلیاردی از گردن خویش انداخته اند .

در حالتی‌که شوراهای اسلامی ادوار متعدد با اعتماد از مردمان و دریافت کردن رای آن ها که صاحب و مالک رده و منصب شدند ای کاش بایستی دستکم در‌حالتی که به دلیل بدهی یا این که هر علت دیگر نتوانستند و یا این که نخواستند خدمتگزار مردمان باشند دست‌کم رده این نخاله های ساختمانی را مشخص و معلوم می کردند تا مردمان حیران نباشند و ناچار نشوند نخاله ها را در نزدیکی شهر رها نمایند .

انگیزه از درج این مطالب تلنگری کوچک به مسئولین و دست‌اندرکاران این حوزه بوده تا بتوانیم شهری تمیز , قشنگ , فارغ از آلودگی و حیوان ها موذی و . . . داشته باشیم

نخاله‌های ساختمانی ; میهمان ناخوانده زمین ها کشاورزی

عدم دقت بعضا از همشهریان در تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها کشاورزی , دلخوشی کشت و عمل را از کم زارعان و کشاورزان فراهانی ربوده است .
به نقل از کانال آگهی راه و روش دانا ; به گزارش فراهان خبر ; در سال های اخیر کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی ها سبب ساز شد تا بخش بخش اعظم دشت حاصلخیز فراهان رونق قبلی را نداشته باشند , در کنار این مشکلات عدم دقت بعضی از همشهریان در تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها کشاورزی , دلخوشی کشت و فعالیت را از قلیل زارعان و کشاورزان این حیطه ربوده و عرق خستگی را برتنشان کم آب نموده است .

محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در تپه هزارپیچ گرگان به تفرجگاه تبدیل می گردد

تکه پاره های خشت , آهن , سنگ و سیمان چیزی است که از دل این ساخت و سازها بر رمز این خوشه گندم و جو , روییدن را از زمین گرفته است .

تجاوز به اطراف کشت و عمل آن نیز گندم و جو چیزی نیست که به آسانی از کنار آن گذشت و دل هر بشر منصفی را به درد می‌آورد چه رسد به کشاورزی که مشقت بازوی وی پایین خروارها نخاله مدفون می شود .

از فی مابین رفتن محصول ها یک روی سکه است و آنچه از همگی مهمتر است , تخریب زمین های کشاورزی بوده که در بین گچ و سیمان و نخاله های ساختمانی به شوره زار تبدیل می گردند . اجرای طرح بازیافت و پردازش نخاله های ساختمانی در کرمانشاه

فرمهینی , یک کدام از کشاورزان فراهانی اعلام‌کرد : اشخاص ناشناس نخاله های ساختمانی را در‌این زمین ها رها می نمایند و راه حل ای جز آه و حسرت برای کشاورزان باقی نمی گذارند .

او افزود : به دلیل ساخت و سازهای شهرک قائم در جوار زمین ها کشاورزی , بعضی از اشخاص مبادرت به تخلیه نخاله ها در مجاورت زمین ها کشاورزی می نمایند و این نخاله ها به ندرت وارد زمین های کشاورزی شده‌است .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله شرق تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago