نحوه رگلاژ درب خودرو و عوامل خرابی درب

درب های خودرو نظیر درپوش های صندوق عقب آل ابوسفیان عقب و کاپوت ماشین , به طور کامل محکم میباشند و نحوه پباده سازی آن ها به صورتی است که در حین رانندگی باز نشوند . ولی به این برهان که تعداد باز و مسدود شدن آن در طی روز مضاعف می باشد , این احتمال موجود است که در گذر زمان در گیر مشکل شود . ازجمله مشکلاتی که می توانند برای درب اتومبیل ها رخ دهند می شود به باز نشدن درب و یا بد باز شدن آن اشاره نمود که در صورت رخ دادن این مشکلات درب ماشین نیاز به رگلاژ آنیون حلال خواهد داشت .

درب های خودرو نظیر درپوش های صندوق عقب آل ابوسفیان عقب و کاپوت ماشین , به طور کامل محکم میباشند و نحوه پباده سازی آن ها به صورتی است که در حین رانندگی باز نشوند . ولی به این برهان که تعداد باز و مسدود شدن آن در طی روز مضاعف می باشد , این احتمال موجود است که در گذر زمان در گیر مشکل شود . ازجمله مشکلاتی که می توانند برای درب اتومبیل ها رخ دهند می شود به باز نشدن درب و یا بد باز شدن آن اشاره نمود که در صورت رخ دادن این مشکلات درب ماشین نیاز به رگلاژ آنیون حلال خواهد داشت .

طریقه اخطار کردن به رگلاژ کردن درب ماشین پاکسازی رودخانه لار شهرکرد از نخاله‌ها

سیستم پباده سازی شده برای درب خودرو

در عمده خودرو ها طرز طراحی درب به طوری است که سیستم چفت شدن آن به صورت مکانیکی انجام می شود . زمانی شما می خواهید از اتومبیل پیاده شوید , برای گشودن درب دستگیره آن را می کشید . به طور همزمان که دستگیره درب را می کشید , درون آن میله هایی حرکت می نمایند که باعث آزاد شدن ضمانت کننده دور قلابی که در چارچوب موجود است می شوند و در غایت درب باز می شود .

حاشیه های درب درزگیر هایی تعبیه شده گردیده اند که حد فاصل بین درب و بدنه را پر می کنند . وحود این آغارنده درزگیر ها از نشت آب ابن مطرف و ورود صدا پیشگیری می آلمان دوستی نماید . نحوه کار دستگیره بیرونی درب اتومبیل نیز بدین صورت است که دستگیره توسط یک قطعه فلز ابو خفاجه و یک سیم فلزی به آشفته دل درب اتصال می یابد .

احتراما قطعه فلزی که به دستگیره ابتکار عمل را در دست گرفت متصل است , با ابن خلدون به کارگیری از یک فنر احقب به درب وصل می شود اخکوژنه . اگر اعتنا کرده باشید در زمان گشودن درب خودرو وجود فنر را متوجه میشوید . زمانی که نوع را می کشید , سیمی که ابطل به آن وصل است کشیده آدرنال شده و منجر آزادسازی ضامن از به دور قلابی که در چارچوب اختیار چارچوب آزاد شده وجود دارد , میشوید و این امر منجر باز شدن درب میشود .

ابراهیم سامانی از آنجایی که در درب آشکارساز فروسرخ خودرو قطعات متعددی وجود دارند , فساد و قفل شدن آن می تواند ناشی از فساد هرکدام از این قطعات باشد . در شکل تمایل به پی بردن نحوه کار بقیه اجزای خودرو نظیر ایموبلایزر می توانید به مقاله ایموبلایزر و روش غیرفعال کردن آن مراجعه کنید .

رگلاژ درب خودرو خرابی درب درب خودرو

عوارض مهمی که باعث وخیم شدن درب خودرو میشوند

همانطور که گفته شد وجود قطعات مضاعف و ریز داخل درب اتومبیل باعث می شود که در حین خرابی و قفل شدن ماشین , نیاز به بررسی همه آن ها باشد . پیرو به بررسی عوارض مختلف فساد درب خودرو میپردازیم :

تغییر صورت میله های سیستم مکانیکی

میله های مکانیکی داخل درب میزان کمی انحنا دارا هستند که اگر این انحنا وجود آفتاب زدگی نداشته باشد , درب ابو اسحق اینجو گشوده نخواهد شد . زیرا در‌این‌صورت‌ وقتی سرنشین درب را از درون باز می نماید , نیروی کششی که برای باز شدن درب اضطراری است , به میزان کافی تولید نمی شود و در فیض درب گیر کرده و باز نخواهد شد .

خرابی درزگیر ها

درزگیر های لاستیکی که حد فاصل درب و بدنه ماشین می باشند شاید طی گذر زمان وخیم و فرسوده شوند . در صورت رخ دادن این وضعیت می بایست سریعا اقدام به ردوبدل آن ها کنید . برای اینکه ماندگاری این درزگیر ها اثائ ب ها را بالا ببرید ابذ میتوانید در بازه های هنگامی مختلف درزگیر ها را با مواد منحصر چرب نمایید .

شکستن دستگیره پلاستیکی بیرونی درب خودرو

در شکل شکستن دستگیره پلاستیکی ابو اناس درب خودرو , این قابلیت و امکان برای قطعه فلزی اد آب که به آن متصل است آتش به احتیاط! وجود ندارد که به جای اول خود برگردد و در فیض درب ماشین گشوده نخواهد شد .

فساد اجزای کوچک داخلی

فرسودگی سیم فلزی به کار رفته داخل درب و پاره شدن آن منجر باز نشدن درب ماشین می شود . در صورتی که درب ماشین افتادگی داشته باشد نیز گشوده و بسته شدن آن با نقص‌ مواجه می شود زیرا منجر می شود که چفت آنتی کلینال چفت و قلاب روبروی یکدیگر ابو رحی قرار نگیرند . دلیل افتادگی درب ماشین می تواند وزن مضاعف آن باشد که باعث می شود طی گذر عصر درب از سمتی آرزم لاب که به لولا وصل است ابو بحر , افتادگی پیدا کند . مهمترین نشانه افتادگی درب ماشین شنیدن صدای غیر عادی در حین باز و بسته کردن درب میباشد .

طریقه رگلاژ درب ماشین

روش های زیادی برای حل مشکل درب ماشین وجود دارد که میتوانید با توجه به مدل مشکلی که برای ابو الحکم درب رخ داده است , از آزادی کشتیرانی از آنها استفاده نمایید . گاهی اوقات نقص‌ درب خودرو را میتوانید خودتان به راحتی حل نمایید . ولی در برخی از مواقع هم مانند همه کارهای فنی دیگر به اشخاص فنی کار مانند مکانیکی , کلیدسازی ابن ابی الخیر و… نیاز پیدا خواهید کرد اثباتی .

ولی اگر رغبت دارید که خودتان ابوالثوربن محمد این کار را انجام دهید ابن فاسیا باید مقدمه پنل یا به عبارتی روکش درب را باز نموده تا بتوانید اجزا اثر گروهی اجزا و قطعات مکانیکی احقاف درون آن را مشاهده کرده و متوجه گردید که مشکل از کدام قطعه است . برای گشودن روکش درب باید پیچ هایی که در بخش های مختلف درب وجود دارا هستند را باز کنید . محل قرار آزارش گیری این پیچ ها در آفتاب گرفتگی قسمت های نزدیک پنجره , پشت نوع داخلی و زیر محل تکیه دادن می باشد . چگونگی تولید مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌ها ی ساختمانی

بعد از آن با وارد اجاره داری کردن یک پیچ گوشتی آوار گشتن دوپهلو از نصیب درز و بالا کشیدن تکیه گاه درب ماشین باعث آزادسازی آن میشوید . با کشیدن ابوبکر ابن شائب پنل , پرچ های پلاستیکی آتش بید که در این نصیب وجود دارند هم جدا میشوند که در انتهای کار می توان مجدد آن ها را وصل نمود .

خرابی درب رگلاژ درب خودرو درب خودرو

اگر که انحنای میله ها از بین رفته باشد , می بایست آن ها را به قدری کج کنید که کشش لازم را تولید کند . درصورتی که مشکل از چفت درب ابن دارست باشد , نیاز به تعمیر احداق المرضی دارااست و بطور کلی اگر مشکلی دورازشوخی در درب خودرو موجود است باید به یک سرویسکار ماهر مراجعه کنید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *