Categories: تعمیر کولر گازیتهران

فقط کولر گازی ارز مبادلاتی می‌گیرد/قیمت از 700 هزار تا 5 میلیون تومان

رییس اتحادیه اسباب و اثاث خانگی بیان کرد : در اثاثیه خانگی فقط به کولرگازی ارز مبادلاتی وابستگی میگیرد .

محمد طحان‌پور در گفت‌و‌گو با خبر نگار خبرگزاری دانشجو یان جمهوری اسلامی ایران ( ایسنا ) , اذعان کرد : کشورهای دیگر به دلیل ارتقاء بها حامل‌های انرژی درپی کاهش هزینه‌ها میباشند از این رو حجم ایجاد کولرهای گازی کم مصرف ( اینورتر ) در عالم مضاعف شده‌است .

او با اشاره به کاهش مصرف ۴۰ تا ۵۰ درصدی این کولر‌ها , ادامه اعطا کرد : بازار داخلی نیزبه برهان تشدید جنگ با قاچاق جنس , هدفمندی رایانه‌ها و عدم ایجاد داخلی از بازار جهانی تبعیت میکند . تعمیرات کولر گازی تهران

وی اعلام کرد : بعضی از شرکت‌ها مونتاژ کولرگازی انجام می‌دادند که از چند روز قبل این عمل انجام نمیشود . تعمیرات کولر گازی مشهد

طحان‌پور بابیان اینکه ۲۰ مارک کولر گازی وارد شده در مرز و بوم موجود هست اعلام‌کرد : کولرهای گازی از ۷۰۰هزار تومان تا پنج میلیون تومان بها دارا‌هستند .

تعمیر بر خرید غلبه نموده است

رییس اتحادیه اسباب خانگی ادامه اعطا کرد : مرحله ساخت کولر آبی رنگ بالاست البته مردمان این سال با ارتقاء بها ها پیرو تعمیر میباشند تا خرید و جایگزینی آن .

او بابیان این‌که واردات و قاچاق کولر آبی رنگ صورت نمی‌گیرد و ایجاد داخلی تمام نیاز بازار را تامین می نماید یادآور شد : همگی مدل‌های داخلی نتوانسته‌اند درجه A را کسب نمایند بلکه از هر کمپانی دو نوع توانسته‌اند بدین مرتبه دست یابند .

طحان‌پور افزود : مردمان در راستای کولرهای کوچک که روزنه آنان برفراز آن ( کولر‌های سرزن ) قرار گرفته است روی آورده‌اند و پس از این دسته از کولر‌ها , کولر‌های ۷۰۰۰ بیشتر مورد اعتنا قرار گرفته‌اند .

او سفارش کرد : خریداران کولر‌های ۷۰۰۰ مصرف نمایند چون در مواقع گرمای شدید واجب نیست از به دور تند آن استعمال نمایند و صدای کمتری ساخت مینماید .

وی تصریح کرد : به کار گیری از کولر‌های کوچک از طرف مردمان به دلیل فضای کوچک آپارتمان‌هاست . معرفی بهترین راهنمای خرید انواع کولرهای گازی مناسب و مقرون به صرفه

رییس اتحادیه اسباب و اثاث خانگی در پایان بیان کرد : ارزش کولر از ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است که گونه ۷۰۰۰ آن فی مابین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان و نوع ۳۰۰۰ آن ۴۰۰ هزار تومان ارزش داراست .

تحویل ۱۰۰۰ کولر گازی به زلزله‌زدگان بوشهر

رییس اداره کمک و نجات جمعیت هلال‌احمر از تحویل ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی به زلزله‌زدگان خبر بخشید .

به نقل از خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) اعزامی به بخش ها زلزله‌زده بوشهر , محمود مظفر در کناره اهدای کولرهای گازی به مردمان بخش ها زلزله‌زده دشتی , بیان کرد : درپی مشاجره رسیدگی به زلزله‌زدگان , تعداد ۱۰۰۰ دستگاه کولر گازی خریداری و دربین این اشخاص توزیع شد .

او بابیان این‌که با دقت به گرمی هوا و شرجی‌بودن , کولرهای آبی‌رنگ و پنکه پاسخگوی نیاز مردمان نیست , ذکر کرد : برهمین اصل فراخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمان برای یاری به زلزله‌زدگان اعلام شد .

رییس اداره کمک و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امداد نقدی برای خرید کولرگازی , اظهار کرد : با به کار گیری از کمک‌های مردمی و همینطور منابع داخلی جمعیت , توانستیم ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی خریداری کنیم .

او بابیان این‌که این کولرها به همه زلزله‌زدگان اعطای خواهد شد , بیان کرد : با این وجود خانوارهایی که دارنده نوباوه یا این که اشخاص سالخورده می باشند , در حق تقدم تحویل قرار میگیرند . نکات کاربردی و مهم در هنگام استفاده از کولرگازی پنجره ای

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر خبرداد : توزیع ۱۰۰۰ کولرگازی در بین ز‌لزله زدگان

دبیرکل جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۰۰۰ دستگاه کولرگازی در بخشها ز‌لزله زده بوشهری خبرداد .

محمد عباسی در ذکر کرد و گو با خبر نگار «حوادث» خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) , با اشاره به موقعیت اقلیمی بخش ها ز‌لزله زده بوشهر اعلام کرد : با دقت به وضعیت اقلیمی این حوزه‌ و گرمای بیش تر از حد هوا , مردمان زلزله‌زده نیاز شدیدی به کولر گازی دارا هستند .

او بابیان این که براساس مشاهدات گروه های عملیاتی حاضر در حیطه , کودک ها و سالمندان در چادرها به مشقت معاش میکنند , اعلام کرد : این داستان مطمئنا با آغاز فصل‌تابستان جدی‌تر خواهد شد و بر همین پایه جمعیت هلال احمر از محل کمک‌های مردمی برای زمین لرزه زدگان بوشهر و همینطور منابع داخلی جمعیت مبادرت به خرید ۱۰۰۰ کولر گازی نموده است .

دبیرکل جمعیت هلال احمر بابیان این‌که به دلیل هوای شرجی این حوزه‌ , کولرهای آبی‌رنگ و پنکه پاسخگو نخواهد بود , اعلام کرد : بک هزار دستگاه کولر گازی خریداری شده هفته آتی دربین ز‌لزله زدگان بوشهری توزیع خواهد شد .

او بابیان این‌که مردمان خیرمی‌توانند کمک‌های نقدی خویش را به اکانت ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر و یا این که با ارسال پیام کوتاه خالی به شماره ۸۱۱۵ از خطوط ایرانسل کمک‌های خویش را به مردمان نیازمند ارائه نمایند , خاطرنشان کرد : همینطور خیرین میتوانند از روش دستگاه‌های عابر بانک بانک‌های ملت و آرامبخش کمک‌های خویش را برای یاری رسانی به مردمان زلزله‌زده واریز نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: تعمیرات کولرتعمیرات کولر گازیتعمیرات کولر گازی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago