عیب یابی کولر گازی و آموزش نحوه برطرف کردن آن بصورت حرفه ای

زمانی که فصل‌تابستان از راه می رسد شما نیاز دارید تا از کولر گازی خویش فارغ از ایراد به کارگیری فرمائید . البته در‌حالتی که کولر گازی به درستی کار نکرد چه کاری می بایست انجام دهید؟نگران نباشید , تعمیرکاران با تجربه ما جهت عیب یابی کولر گازی و همینطور نصب , تعمیر و سرویس کولر گازی به شما یاری مینمایند تا مشکل کولر گازی شما در پرسرعت ترین زمان ممکن حل شود .
از این لیست عیب یابی جهت شناسایی بعضی از مشکلات رایج کولر گازی به کار گیری کنید . تعمیر کولر گازی تهران سیستم تهویه مطبوع VRF

و در‌حالتی که که نیاز به کارشناس با تجربه و ماهر جهت عیب یابی و یا این که تعمیر کولر گازی داشتید می توانید در وبسایت ما سفارش تعمیرات خویش را به طور آنلاین ثبت نمایید تا در او‌لین زمان مشکل کولر گازی شمارا رفع کنیم .

کولر گازی خنک نمی کند

در صورتی کولر گازی شما روشن می شود اما هوای خنک پرتاب نمیکند , مطمئن شوید تمام روزنه ها باز است و ترموستات نیز به درستی تهیه شده‌است . در صورتی ایراد از آن نبود , فیلتر هوای کولر گازی را بررسی فرمائید .
درصورتی که فیلتر بخاطر گرد و غبار مسدود شده باشد شما هیچ جریان هوایی دریافت نمی‌کنید . از‌آن‌جا‌که بسته شدن آن احتمالا سبب توقف کویل اواپراتور شود , یخ و سرما چه بسا منجر بسته شدن بیشتر آن می شود . اگر مشکل همین است , فیلتر کولر گازی را با برس و صابون تمیز نمائید .

عیب یابی کولر گازی

چه‌طور فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم؟

با تعویض و همینطور تمیز کردن به موقع غربال کولر گازی میتوانید از اینگونه مشکلات پیشگیری فرمائید .
یکی دیگر از مشکلاتی که احتمال دارد کولر گازی شما داشته باشد درباره با فن و موتور رشته است . در حالتی‌که حرفه به راحتی بچرخد , احتمالا در رساندن برق به موتور خلل تولید شود یا این که یک نشتی در خنک کننده ( refrigerant line ) به وجود بیاید که در‌این‌صورت شما حتما به یک تعمیرکار کارشناس جهت بررسی آن نیاز دارید .

کولر گازی به میزان کافی خنک نمیکند

دریچه های کولر گازی را بررسی نمایید تا از باز بودن آن مطمئن گردید . چه بسا در شرایطی‌که یک کدام از آن‌ها بسته باشد خنک کردن کل خانه دشوار تر خواهد بود چون هوای گرم قسمتی که دریچه کولر آن بسته است با هوای خنک سایر قسمت ها ادقام شده و هوای خانه به مقدار کافی خنک نخواهد شد . در غیر اینصورت شما احتمالا مشکل دیگری داشته باشید اعم از نشتی در خنک کننده ( refrigerant line ) .
در شرایطی که کولر گازی شما سابق و یا این که به درستی نصب نشده باشد احتمالا فرسوده شده باشد و یا این که با دقت به اندازه منزلتان از قدرت کافی برخوردار نباشد . کولر گازی که برای خانه شما بیشتراز حد قوی ( یا این که بزرگ ) می باشند در دوران کم و تعداد دفعات زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند که همین مورد سبب کاهش سود وری آن می شود . در شرایطی که کولر گازی شما برای منزلتان کوچک باشد به زور بیشتر مورد به کارگیری قرار میگیرد که سبب ساز فساد زودتر آن می شود .

عیب یابی کولر گازی

نشتی آب از داخل کولر گازی هست

برای دوری از آسیب ناشی از نشتی آب ابتدا کولر گازی خود را خاموش فرمایید . مسیر تخلیه آب ( میعانات ) ممکن است گرفته شده باشد . ابتدا همت فرمائید گرفتگی مسیر تخلیه آب را گشوده فرمائید , درصورتی که خلل حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما احتمالا زنگ زده باشد و یا این که پمپ ( پمپ فشرده ) کولر گازی شکسته شده باشد . تعمیرکاران کارشناس ما می توانند قطعه های آسیب دیده کولر گازی شما‌را تعمیر و یا این که تعویض نمایند . راهنمای خرید مطمئن کولر گازی و ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش کولرگازی پنجره‌ای

نشتی آب از بیرون کولر گازی میباشد

در روزهای گرم و یا این که مرطوب شما احتمال دارد گودال آبی پایین کندانسور خویش ملاحظه کنید که ولی در حالتی‌که که کولر گازی به صدق کار می نماید معمولی است . در آب و هوای خنک یک کولر گازی احتمال دارد یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب جمع شود که‌این این قضیه نیز معمولی است البته در شرایطی که به دلیل دیگه ای نشتی آب داراست همت نمائید فیلتر کولر گازی را تمیز و یا این که تعویض فرمایید . در‌صورتی‌که ایراد همچنان حل نشد جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با ما تماس حاصل نمایید . شما احتمالا به خنک کننده بیشتری نیاز داشته باشید و یا این که لوله تخلیه مسدود شده باشد .

نشتی آب هنگامی که کولر گازی خاموش است

اگر خنک کننده کولر گازی شما در هم اکنون تمام شدن باشد و یا این که فیلتر آن کثیف شده باشد کولر گازی هنگام کار کردن احتمال دارد یخ بزند . بعداز این‌که شما آن را خاموش نمایید یخ ها آب شده و باعث خیس شدن کف یا این که سقف خانه شما می شود . در شرایطی که تمیز کردن فیلتر کولر گازی سبب برطرف شدن نقص‌ نشد می‌توانید با ما جهت بررسی و برطرف کردن مشکل تماس حاصل نمایید .
چرا از کولر گازی آب چکه می‌نماید ؟علت های آبریزش کولر گازی

کولر گازی از تکان نمی ایستد

در شرایطی که پس از خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری ارتفاع می‌کشد تا خاموش شود ممکن است فیلتر کولر گازی شما آلوده است . یک عامل دیگر آن می‌تواند قدیمی بودن و یا این که توان نامناسب کولر گازی در مقایسه با اندازه منزل باشد .
سایر دلایلی که می تواند سبب خاموش نشدن کولر گازی شود :

گیر کردن فن کولر گازی
کوتاه بودن کابل ترموستات
درست کار نکردن دستگاه تهیه حرارت ( ترموستات )
سیستم مرکزی کولر گازی روشن نمی‌شود
در صورتی‌که سیستم مرکزی کولر گازی شما روشن نمی‌شود احتمالا اختلال از تهیه و تنظیم ترموستات باشد در غیر این صورت شما برای برطرف کردن مشکل حتما به یک تعمیرکار متخصص جهت تعمیر کولر گازی خویش نیاز دارید که می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا یکی از متخصصان خویش را جهت تعمیر کولر گازی به محل اعزام کنیم .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *