شوراي شهر تهران به تعطيلات تابستاني مي‌رود يك فوريت «ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني» در جلسه سه‌شنبه تصويب شد

شوراي شهر تهران در يكصد و چهاردهمين نشست خویش , يك فوريت چهار طرح را به تصويب رساند و يك فوريت يك طرح نیز به دليل حضور نداشتن موقت رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي , به گرد‌همایی آن‌گاه موكول شد .  حمل نخاله در شمال تهران

به نقل از خبر نگار «شهري» ايسنا در نشست يكصد و چهاردهم شوراي شهر تهران كه به طور علني و با حضور شنونده برگزار شد , بررسي دو فوريت تصحیح بند الف تبصره ذيل ماده‌ هفتم قوانین اجرايي ضابطه محافظت و توسعه و گسترش فضاي سبز كه در جلسات قبلي مورد بررسي قرارگرفته بود , به تصويب رسيد .

معصومه ابتكار ـ رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران ـ در جريان تصويب اين طرح , تاكيد كرد : كلمه انقطاع درختان در شرايط فعلي و اجراي اين مصوبه , منتفي است و بايد از مصوبه حذف شود .

مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ در جواب به وي توضيح اعطا کرد : بدون چاره هستيم اين كلمه را در زمینه‌ی جدا برخي از درختان بكار بريم و ابتكار در‌پی کلام وي بیان کرد : درهرصورت درختان در حين جا‌به‌جايي از بين مي‌روند .

ابتكار ادامه بخشید : بايد همگی کارایی خویش را به كار گيريم كه درختي از بين نرود و در اين دوران نیز اذن انقطاع هيچ درختي را نداده‌ايم .

وي تصريح كرد : اين جور برخورد راجع‌به درختان به هيچ وجه اخلاقي نيست . حمل نخاله در تهران

به نقل از ايسنا , در گردهمایی سه شنبه اعضاي شوراي شهر تهران همچنين يك فوريت طرح اصلاحيه مصوبه راهبرد مشاركت شهرداري تهران در گسترش فضاهاي ورزشي به تصويب رسيد .

علي رضا دبيرـ منشي شوراي شهر تهران ـ در توضيح ضرورت تصويب اين طرح تاكيد كرد : با تصويب اين طرح , انقلابي در ساخت فضاهاي ورزشي در شهر تهران بوجود مي‌آيد و زمينه مناسبي براي ورود بخش خصوصي در اين میدان آماده مي‌شود .

در اين نشست , قضیه تصويب يك فوريت طرح الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني در امر كار بود كه با تاكيد حمزه شكيب ـ رييس كميسيون توسعه و گسترش و عمران شوراي شهر تهران ـ به تصويب رسيد .

همچنين يك فوريت طرح ساماندهي كارگران ساختماني و فصلي در شهر تهران نيز مطرح شد كه به دليل حضور نداشتن نمايندگان شهرداري تهران و كامل نبودن مباحث قابل طرح در نشست به هفته بعد از آن موكول شد .

در گرد‌همایی سه شنبه شوراي شهر تهران , همچنين يك فوريت طرح شناسايي و معرفي محل‌هاي زندگي , فعاليت و آرامگاه مشاهير و مفاخر شهر تهران در امر كار شورا قرار داشت كه به دليل حضور نداشتن احمد مسجد جامعي‌ ـ رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران ـ , مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ نسبت به اين حضور نيافتن گلايه كرد و در نتيجه اين مسئله به گردهمایی بعد از آن موكول شد .

در نشست فوق , همچنين يك فوريت طرح شرايط صادر شدن پروانه بیشتر اشكوب نيز به تصويب رسيد .

اعضاي شوراي شهر تهران در نشست خویش دو فوريت طرح تعيين زمان تعطيلات تابستاني شوراي اسلامي شهر تهران را نيز به تصويب رساندند و به اين ترتيب شوراي شهر تهران از ششم مرداد تا ۱۳ مرداد به تعطيلات تابستاني مي‌رود . بررسی موضوع نخاله‌های ساختمانی استان تهران

شوراي شهر تهران در يكصد و چهاردهمين نشست خویش , يك فوريت چهار طرح را به تصويب رساند و يك فوريت يك طرح نیز به دليل حضور نداشتن موقت رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي , به گرد هم آیی آن گاه موكول شد .

به نقل از خبر نگار «شهري» ايسنا در گرد هم آیی يكصد و چهاردهم شوراي شهر تهران كه به طور علني و با حضور شنونده برگزار شد , بررسي دو فوريت تصحیح بند الف تبصره ذيل ماده‌ي هفتم قوانین اجرايي ضابطه محافظت و بسط فضاي سبز كه در جلسات قبلي مورد بررسي قرارگرفته بود , به تصويب رسيد .

معصومه ابتكار , رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران در جريان تصويب اين طرح , تاكيد كرد : كلمه جدا درختان در شرايط فعلي و اجراي اين مصوبه , منتفي است و بايد از مصوبه حذف شود .

مهدي چمران , رييس شوراي شهر تهران در جواب به وي توضيح بخشید : ناچار هستيم اين كلمه را درمورد جدا برخي از درختان بكار بريم و ابتكار در‌پی سخن وي خاطرنشان کرد : در هر حال درختان در حين جا‌به‌جايي از بين مي‌روند .

ابتكار ادامه اعطا کرد : بايد همگی کارایی خویش را به كار گيريم كه درختي از بين نرود و در اين دوران نیز اذن جدا هيچ درختي را نداده‌ايم .

وي تصريح كرد : اين دسته برخورد در زمینه‌ی درختان به هيچ وجه اخلاقي نيست . مدیریت پروژه از نگاهی دیگر

به نقل از ايسنا , در گرد‌همایی سه شنبه اعضاي شوراي شهر تهران همچنين يك فوريت طرح اصلاحيه مصوبه راهبرد مشاركت شهرداري تهران در گسترش فضاهاي ورزشي به تصويب رسيد .

علي رضا دبيرـ منشي شوراي شهر تهران ـ در توضيح ضرورت تصويب اين طرح تاكيد كرد : با تصويب اين طرح , انقلابي در ساخت فضاهاي ورزشي در شهر تهران به‌وجود مي‌آيد و ضمينه مناسبي براي ورود بخش خصوصي در اين میدان آماده مي‌شود .

در اين گرد هم آیی , مسئله تصويب يك فوريت طرح الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني در امر كار بود كه با تاكيد حمزه شكيب ـ رييس كميسيون بسط و عمران شوراي شهر تهران – به تصويب رسيد .

همچنين يك فوريت طرح ساماندهي كارگران ساختماني و فصلي در شهر تهران نيز مطرح شد كه به دليل حضور نداشتن نمايندگان شهرداري تهران و كامل نبودن مباحث قابل طرح در گرد‌همایی به هفته آنگاه موكول شد .

در نشست سه شنبه شوراي شهر تهران , همچنين يك فوريت طرح شناسايي و معرفي محل‌هاي زندگي , فعاليت و آرامگاه مشاهير و مفاخر شهر تهران در امر كار شورا قرار داشت كه به دليل حضور نداشتن احمد مسجد جامعي‌ ـ رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران – مهدي چمران – رييس شوراي شهر تهران – نسبت به اين عدم حضور گلايه كرد و در نتيجه اين زمینه به گرد‌همایی بعد از آن موكول شد .

در گردهمایی فوق , همچنين يك فوريت طرح شرايط صادر شدن پروانه بیشتر اشكوب نيز به تصويب رسيد .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *