شهرداری گلستان پیشگام در ساماندهی خودروهای حفار و حامل نخاله های ساختمانی و عمرانی

به جهت اجرای مصوبات کارگروه مدیر پسماند , شهرداری گلستان به خودروهای حفار و حمل کننده نخاله های ساختمانی جواز عمل ارائه می کند .
به نقل از رابطه ها همگانی شهرداری گلستان ; عاشق اکار یکی‌از مشکل ها شهرستان بهارستان در قضیه پسماند را تخلیه نخاله‌های ساختمانی دانست و افزود : به دو شیوه تخلیه نخاله‌های تخریب و تجدید بنا یا این که انتقال از شهرهای دیگر بوسیله اشخاص سود جو به بهارستان صورت می‌گیرد .  حمل نخاله در غرب تهران
او در تشریح مشکلات محیط زیستی ناشی از نادرستی مدیریت مطلوب دراین باره اظهار داشت : تخلیه نخاله های ساختمانی ضمن آلودگی محیط زیست , تولید مناظری زشت و نازیبا و از در بین رفتن حاصلخیزی و مرغوبیت خاک و زمینهای مزروعی می شود که در صورت دپوی غیراصولی نخاله ها در لبه رودخانه‌های فصلی , به‌ ویژه در فصل بارش با مسدود کردن مسیر رودخانه‌ها یک کدام از عامل ها معضل و خطرها زیست‌محیطی خواهد بود .
آکار ضمن تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه مدیر پسماند پیرو تاکید کرد : شهرداری ها و بخشداری ها ملزم میباشند نسبت به بهبود شرایط مرکز ها پشتیبانی و دپوی نخاله ها و پسماندهای ساختمانی از روش فنس کشی محوطه مرکزی پایانه انتقال و خودداری از عدم تخلیه نخاله های ساختمانی , خودروهای حمل کننده نخاله ها را هم شناسایی و هدایت کنند .
مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان بابیان این‌که هرگونه تخلیه نخاله در مرکز ها غیر مجاز ممنوع و طبق ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماند , وسایل حمل نخاله‌ها ی ساختمانی در مرکز ها غیر مجاز ۱۰ هفته توقیف میشوند , آنالیز شهرداری‌ها و بخشداری ها تاثیر مهمی در خودداری از حمل آشغال های ساختمانی و ریختن آن در مرکز ها غیرمجاز دارااست اظهار داشت : شهرداری گلستان در سمت اجرای مصوبات گرد هم آیی کارگروه مدیر پسماند ضمن فراخوانی برای اخذ جواز و نشانه عضویت پسماند به وسیله خودروهای حفار و حمل کننده نخاله های ساختمانی و عمرانی , سوق‌دهی دفع غیر اصولی نخاله های ساختمانی را آغاز نموده که توقع میرود این مسئله در اسرع وقت بوسیله بقیه شهرداری ها هم به اجرا گذارده شود . حمل نخاله ساختمانی

الزام گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در تبریز به وسیله سازندگان

به جهت اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی با تصمیم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز مالکین و مهندسین ملزم به ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار مالک صلاحیت شدند .
الزام گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در تبریز به وسیله سازندگان

به نقل از تبریز بیدار , در ادامه درخواست قانونی اداره مدیر پسماندهای شهرداری تبریز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این معاونت با گنجاندن بندی منقطع در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی , گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار مالک صلاحیت نمود .

قبلا مدیرعامل اداره مدیر طی مراسلاتی درباره‌ی شرایط آزاد سازی نخاله های ساختمانی و ضرورت تولید سازوکار برای سازندگان ساختمان خواهان ساخت تمهیداتی در این راه شده بود .

در طومار مدیرعامل اداره رئیس پسماد شهرداری تبریز آمده بود , با عنایت به انجام فاز اولیه اجرای شیوه طومار سوق‌دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی و نام نویسی از پیمانکاران دارای شرایط خواهشمند است امر نمایید به خواسته اجرای فاز عملیاتی و دستیابی به فیض آخری ترتیبی اتخاذ نمایید تا در سیستم صادر شدن پروانه ساختمانی پیشین از صادر شدن پروانه انتخاب شرایط شیوه رئیس پسماندهای عمرانی و ساختمانی به تایید اداره رسیده و بعد از آن به صادر شدن پروانه مبادرت گردد . اجرای طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز هم در مورد عملیاتی نمودن شیوه طومار اجرایی هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام نموده است : از این پس با تمهیدات اتخاذ شده , بند مجازیی مبتنی بر الزام مالکین و مهندسین در ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار مالک صلاحیت در توضیحات پشت پروانه ساختمانی طولانی تر شوید .

در طومار معاونت شهرسازی تبریز همینطور آمده است : جهت ساخت دسترسی به مجوزهای پروانه ساختمانی ( ثبت درخواست شده در سیستم ) به اداره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری اعلام شده‌است .

همینطور درباره ی اجرایی نمودن خوب تر مفاد شیوه طومار مذکور در‌پی جلسات برگزار شده گذشته مقرر شده است اداره مدیر پسماند شهرداری تبریز نسبت به آگهی ها و فراگیری های موردنیاز به شهروندان از شیوه های متفاوت اعم از نصب بنر در تراز شهر , تنظیم و توزیع بروشور و تراکت و غیره در بخش ها شهرداری مبادرت کند . لزوم جانمایی محل ساماندهی نخاله در اهواز/ پرونده قضایی برای ۲۵ خودروی متخلف

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *