Categories: تعمیر کولر گازیتهران

ساخت دستگاهی که اگر ایرانی ها یک روز از آن استفاده کنند دریاچه ارومیه پر آب می شود

مخترع بیرجندی , مشکل مصرف بالای آب کولر را حل کرد/ هم کاهش ۷۰ درصدی آب و برق هم اقتصاد مقاومتی

بهزاد کاشانی اختراع کننده بیرجند دستگاهی در خیابان پاسداران بیرجند ساخت می نماید که ۷۰ درصد مصرف آب کولر را کاهش میدهد .
بهزاد امیدی کاشانی , اختراع کننده دستگاه کاهش مصرف آب کولر در گفتمان با خبر نگار خاورستان , اظهارکرد : از سال ۹۱ عمل مطالعاتی بر دستگاه با صرفه سازی مصرف آب کولرهای آبی رنگ آغاز شد و در سال ۹۴ این دستگاه ساخته , تایید سازمان استاندار را گرفت و به افتتاح رسید . نصب کولر آبی تهران

*کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب

او بابیان این‌که این دستگاه به مراد کاهش مصرف آب در کولرهای آبی‌رنگ تاسیس شده است , افزود : این دستگاه میزان مصرف آب را از ۳۰ لیتر به ۱۱ . ۷ لیتر در به دور نماید کاهش و بازده کولر را هم از ۸۹ به ۹۰ میرساند .

عضو هیات علمی تیم مکانیک دانش گاه بیرجند ادامه بخشید : از ۴۲ لیتر به ۲۳ لیتر در بدور تند مصرف آب را کسر کرده و از بازده را از ۸۱ به ۷۸ درصد کاهش میدهد .

کاشانی ذکر کرد : این دستگاه مبنی بر ضوابط بقای جرم و انرژی با یک موازنه علمی در بین هوا و آب عبوری از پوشال کولر , می تواند با اعتنا به میزان و به دور موتور کولر از هدر رفت بخار آب از روی پوشال پرهیز نماید .

او اعلام‌کرد : مقدار کوچک دستگاه و نصب بی آلایش و پر سرعت و ایمن آن در پشت کلید کولر و هزینه زیر ایجاد , عدم نیاز به تغییر و تحول در اجزای برقی و مکانیکی کولرها , امکان تهیه برای کولرهایی با مقدار های متفاوت و انطباق و دستور پذیری از به دور نماید و تند موتور کولر از خصوصیت های این دستگاه است .

*عمر ۲۵ ساله این دستگاه

این اختراع کننده بیرجندی قدمت این دستگاه را ۲۵ سال گفت و خاطرنشان کرد : مصرف آب کولر درطول روز ۵۰۰ لیتر است که‌این دستگاه مصرف آب کولر را ۶۰ لیتر روزمره و برق را ۱۵ تا ۳۰ درصد میانگین کاهش میدهد .

کاشانی ادامه اعطا کرد : این قطعه با اعتنا به سایز کولر متعدد است و شش ماه گارانتی بده بستان داراست .

*هم کاهش آب در کنار ارتقاء بازده کولر

او با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران صرفا کشوری است که کولر را برچسب انرژی می‌زند , تصریح کرد : یک کولر در ظاهر از نگاه برق نیم کیلو وات برق مصرف می نماید البته از حیث آب و برق ۴۰ کیلو یعنی ۸۰ برابر انرژی مصرف می نماید در حالی که کولری مطلوب که مصرف آب و انرژی کمتری داشته باشد .

*کاهش ۶۰۰ هزار لیتر آب روزمره با منفعت مندی نصف بیرجند از این دستگاه

عضو هیات علمی تیم مکانیک کالج بیرجند خاطرنشان کرد : درصورتی که صرفا در بیرجند ۲۰ هزار انشعاب وجود داشته باشد و در‌صورتی‌که نصف این میزان کولر داشته باشند با این دستگاه روزمره ۶۰۰ لیتر در مصرف آب صرفه جویی می شود .

کاشانی بابیان این که این دستگاه را خودم در بیرجند ایجاد میکنم , افزود : ارزش هر دستگاه ۳۵ هزار تومان است که در شرایطی که به ساخت بالای ۱۰۰ هزار رسد می توان کمتر از این مقدار به فروش رساند .

او با تاکید بر این که در حالتی‌که دانش گاه و ارگان ها از اینجانب حمایت نمایند می توان نبود آب در بیرجند را مدیر کرد , افزود : این طرح در بیرجند آزمون خویش را پس داده است و تاییدیه استاندار را هم به خویش گرفته است . تعمیرکار کولر گازی تهران

*اگر در بیرجند از اینجانب حمایت نشود محصولم را صادر خواهم کرد

این اختراع کننده ۵۲ ساله بیرجندی تصریح کرد : چنانچه در بیرجند از اینجانب حمایت نشود این طرح را در استان های یزد , کرمان , زاهدان و اصفهان اجرایی خواهم کرد و به کشورهایی زیرا عراق صادر خواهم کرد چراکه این کشورها از طرح های کاهش مصرف آب استقبال می نمایند .

کاشانی , فرهنگ و تمدن سازی را رویه استقبال از این دستگاه اظهار‌کرد و یادآروشد : بایستی از مساجد این فرهنگ وتمدن سازی را آغاز کرد .

او کاهش مصرف آب , ارتقاء قدمت سه برابری پمپ آب و پوشال های کولر را از خصوصیت های بیشتر این دستگاه تیتر کرد .

*اشتغال زایی برای دانشجو ها

این اختراع کننده بیرجندی اعلام کرد : قضیه فراگیری نصب این دستگاه در فنی و ماهر مهیا شده‌است و ۱۰ فارغ التحصیل دانش کده آموزش می‌بینند و بعد از آن مبادرت به نصب می نمایند که‌این منجر اشتغال و درآمدزایی می شود .

کاشانی از منعقد قرار بخشید برای فروش این کالا در کمپانی کویرتایر خبرداد و اعلام کرد : ما در هم اکنون قرارداد با کارخانه های متفاوت و استان های دیگر برای فروش این متاع هستیم .

کاشانی گفت : این قطعه از آن جایی که در تمام کولرهای جمهوری اسلامی ایران دارنده پمپ یکسان است و برای ساخت این قطعه ابتدا دو سایز کولر را میزان گرفتم و مشخص و معلوم شد که بیشتر از حد نیاز آب هدر می‌رود و از پوشال خارج می رود و شوره می بندد و فعالیت این دستگاه این است که نمی گذارد آب از پوشال به خارج فرار و گریز نماید .

او افزود : برای سنجش صدق و سقم قطعه آزمایشات با نصب پنج دماسنج و پنج رطوبت سنج در نقاط متعدد ( هوای خارج , خروجی از کولر , خروجی روزنه کولر به اتاق , نقطه بدون واسطه روبروی روزنه کولر در راءس اتاق , در نقطه غیرمستقیم خروجی روزنه کولر ) انجام شد و با محافظت وضعیت کارکرد و همچنین حالت هوای خروجی کولر , مصرف آب کولر کاهش یافت . آشنایی با تعمیر کولر گازی اسپلیت و انواع این کولر های گازی اسپلیت

این اختراع کننده بیرجندی سه دلیل ارتفاع شبکه های غیر استاندار , پوشال های کهنه و آب مضاعف روی پوشال را از عواملی دانست که سبب می شود که بخار آب ساخت شده تراز پوشال نتواند با هوا به درون بیاید .

کاشانی بیان کرد : ارتفاع استاندارد کولر کانل ۲۰ و صورت آن گرد است ولی تمام شبکه کولر کشور‌ایران مکعب مستعطیل است .

او ذکر کرد : این قطعه متناسب با سایز کولر مختلف است و هیچ تاثیری بر سرمای کولر ندارد بلکه در به دور نماید بازده آن را هم بالا می‌برد .

این اختراع کننده بیرجندی تصریح کرد : بعضا از اشخاص برای این‌که سعی کولر بالا رود در باطن کولر آب شیرین می ریزند ولی فکری به درحال حاضر بی آبی ندارند؟

 

ابزار مورد نیاز نصب و تعمیر کولر گازی
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: نصب کولرنصب کولر آبینصب کولر آبی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago