جمع آوری 4000 تن نخاله ساختمانی توسط سازمان موتوری

سازمان موتوری شهرداری قدس از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ بیشتراز ۴ هزار بدن نخاله ساختمانی از مرحله شهر گردآوری کرده و به گود نخاله منتقل نمود .

جمع آوری ۴۰۰۰ تن نخاله ساختمانی توسط سازمان موتوری / حمل نخاله در جنوب تهران

اداره موتوری شهرداری قدس از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ بیشتراز ۴ هزار بدن نخاله ساختمانی از مرحله شهر گردآوری کرده و به گود نخاله منتقل نمود .

به نقل از رابطه ها همگانی شورای اسلامی و شهرداری قدس ; اداره موتوری شهرداری قدس گزارش کارایی هفتگی خویش از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ را گفت : تعمیر خودروی جدول شور , نصب بنرهای هدایت خودروهای حمل نخاله در چهار نقطه شهر , نصب بنرهای محل ورود ممنوع خودروهای سنگین وزن , برگزاری جلسات هماهنگ شدن با ÷لیس راهور برای برخورد و ممانعت با عبور و مرور خودروهای سنگین وزن و گردآوری صنف‌ها مزاحم با فرمان شهر دار و همیاری نیروی انتظامی بعضا از اقدامات این اداره بوده است . حمل نخاله در جنوب تهران

سوق‌دهی تانکر های فاضلاب شهری و صنعتی و فراخوان برای انتخاب اشخاص مشخص و معلوم برای به کار گیری از این تانکرها و همینطور انتخاب مکان مشخصی برای تخلیه فاضلاب ها , گردآوری و انتقال روزمره بیش تر از ۳۰۰ بدن آشغال از محل سکوی مکانیزه به گود اخترآباتد و گردآوری بیش تر از ۴ هزار بدن نخاله های ساختمانی از تراز شهر و انتقال به راس گود تخلیه نخاله و روزمره بیش تر از ۱۰ هزار متر مربع عملیات تسطیح به وسیله گریدر از سایر عمل های اداره در هفته پیشین بوده است . جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوی آیت در شهرداری منطقه اهواز اجتماعي

سیستم مکانیزه گردآوری و حمل خاک و نخاله /  حمل نخاله در جنوب تهران

با هدف ها :

جلوگيري ازآلودگي محيط زيست .
پيشگيري از سد معبر و حادثه ها احتمالي ناشي از آن .
مشاركت شهروندان در جهت مراقبت تمیز کاری و زيبايي شهر .

روش انجام كار در اين سيستم بدين صورت است كه ابتدا شهروندان با شخصیت پیشین از انجام هر دسته تعميرات جزئي و يا عمليات تخريب ضمن تماس تلفني با ستاد ساماندهي ضايعات ساختماني درخواست باكس ( ظروف اختصاصی ) مي نمايند . آن گاه با هماهنگي واحد طرح مكانيزه باكسها بوسیله پيمانكاران به محل مورد نياز منتقل و به طريقي نصب مي شود كه سدمعبر نداشته باشد شكل ظاهري اين ظروف به مدل اي است كه مي توان به راحتي درون آن ها خاك تخليه نمود ( يك کناره كوتاه خیس از ساير حاشیه ها )

حمل نخاله در جنوب تهران

مدیریت بازیافت نخاله های ساختمانی

امروزه ارتقا روزافزون جمعیت در عالم و نیاز مبرم به تأمین احتیاجات نخستین آدم اعم از نیاز به آرامبخش , وجود کار های عمرانی را در هر جامعه دستور اجتناب ناپذیری نموده است . حجم بسیار دورریزهای ساختمانی ناشی از عمل های عمرانی ( ساخت و ساز , تعمیر , تخریب و مرمت ) موجب پیدایش مشکلات متعددی اعم از مشکلات زیست محیطی شده‌است .  حمل نخاله در جنوب تهران  با دقت به محدودیت منابع ارگانیک و مراقبت محیط زیست , با صرفه ترین استراتژی به کارگیری دوباره از دورریزهاست . مدیر مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهم‌ترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست ; چون ضمن کاهش میزان ضایعات بر به کار گیری دوباره و بازیافت آن تأکید دارااست . این پژوهش با انگیزه مدیر مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی به تدوین کردن مبانی نظری مدیر دورریزهای ساختمانی و بررسی تجربیات جهانی دراین باره می‌پردازد .

ساخت مواد زاید جامد , فرآورده عمل های متعدد آدم است که امروزه با تغییر و تحول شیوه معاش و گسترش کلیه جانبه نسبت به قبلی , تغییرات متعددی داشته است . اعم از مواد زائد جامد , دورریزهای ساختمان است که روز آپ دیت بر حجم آن افزوده می شود . با ترقی علم ها و تکنولوژی , ایجاد و رئیس دورریزها هم پایین بررسی های بسیار علمی و پژوهشی قرار گرفته است .

یکی با صرفه ترین برنامه ها در رئیس دورریزهای ساختمانی , بازیافت آن هاست ; و به نظر صرفه جویی های اقتصادی و فواید محیط زیست مورد دقت قرار گرفته است .

مدیر دورریزهای ساختمانی

استفاده علم , فوت‌و‌فن , ابزار و شیوه هایی در عمل های متعدد پروژه به خواسته بررسی , تصمیم گیری , طرح ریزی , اختصاص منابع و در اختیار گرفتن مواد تولیدی اجباری ( دورریز ) می‌باشد . مطالعه موردی شهر اصفهان

هدف ها رئیس دورریزهای ساختمانی

تهیه و تنظیم دوباره کار های ساخت وساز با انگیزه پایین به :

– توسعه و گسترش زیست محیطی ( مصرف هوشمندانه منابع ارگانیک , سود وری در مصرف انرژی , محدود کردن آلاینده های زیست محیطی )
– توسعه و گسترش اقتصادی ( فایده وری بالا , مخارج کم و سود فراتر واسطه به کارگیری از دورریزها )
– گسترش اجتماعی ( ارتقاء تراز اشتغال , بهبود تندرست جامعه )
– ارتقا منفعت وری مراحل ساخت
حالت دورریزهای ساختمانی در دنیا

امروزه بینش های زیست محیطی دورریزهای ساختمانی در تمام عالم مورد دقت دوچندان قرار گرفته است ; به‌این مفهوم که بخش ساختمان هم می بایست همگام با بقیه بخشها بازیافت و به کار گیری دوباره از مصالح دورریز را مدنظر قرار دهد چون بازیافت دورریزهای ساختمانی قادر است احتیاج به انرژی و منابع ارگانیک و هم اندازه زمین ما یحتاج برای استخراج منابع و دفع بهداشتی را کاهش میدهد .

انجمن تخریب اروپا تقریب می‌زند سالانه ۲۲۲میلیون بدن آشغال در اروپا ایجاد می شود که حدود ۳۲ % ازاین میزان اکنون بازیافت می شود . تاکسی حفاظت محیط زیست در ایالات متحده هم اندازه ضایعات تولیدی ناشی از عملیات ساخت و تخریب را ( هم اندازه ½ کیلو گرم به ازای نفر – روز در سال ) ۱۹۹۶میلادی تقریب زده است .

موقعیت دورریزهای ساختمانی در کشور‌ایران

میزان تغییرات ارتقاء جمعیت در یک زمان ۱۰ساله دربین سالیان ۱۳۷۵تا سال ۱۳۸۵در چهار کلان شهر تهران , اصفهان , تبریز و شهر مشهد را نشان میدهد که با دقت بدین ارتقاء جمعیت نیاز به آرامبخش هم ارتقاء مییابد که سبب حذف منزل های با مساحت بالا و در برگیرنده نفرات کم و جایگزین شدن سوئیت های نوساز با اشغال مساحت کمتر و همینطور ظرفیت نفرات بیشتر می شود که مال این تغییرات و کار های عمرانی چیزی جز ارتقاء میزان دورریزهای ساختمانی نیست . حمل نخاله ساختمانی در تهران

ایجاد دورریزهای ساخت و تخریب در کشور‌ایران به ویژه در مقایسه با کشورهای پیشرفته , دوچندان فراتر از سایر کشورهاست .

برای مثال در کشور‌ایران میزان مصرف فولاد در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹در بخش ساخت و ساز چیزی حدود ۱۴۵۸۴۵۶۹ بدن تقریب زده شده‌است که نرخ رویش آن در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹حدود۲۱/ ۷درصد است . همینطور میزان مصرف سیمان در به عبارتی عصر مساوی ۸۲۴۸۸۲۹ بدن اعلام شده که نرخ رشدی مساوی ۱۴/۸ درصد داشته است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *