تظیم درجه حرارت کولرگازی با کنترل ریموت

ریموت کنترل خنک کننده گازی و طریقه کار اجلاسیه کار با این ریموت از آج قطعۀ شانه سوالاتی است که اکثر مردمان از نمایندگی ها و یا مرکزها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارند که اکثر اوقات در پک خود خنک کننده گازی یک دفترچه آشتی کنان راهنما قرار داده اند که ابو مسافر به صورت چهره یی آموزش کار با ریموت در دست گرفتن کولر گازی را توضیح داده اند . همینطور می توانید از تعمیرکار کولرگازی راهنمایی اضطراری برای کار با کنترل کولرگازی را اخذ کنید . برای شناخت با نحوه کار در دست گرفتن کولر گازی مارک ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمایید . نحوه کار با ریموت در دست گرفتن کولر گازی

ریموت کنترل خنک کننده گازی و طریقه کار اجلاسیه کار با این ریموت از آج قطعۀ شانه سوالاتی است که اکثر مردمان از نمایندگی ها و یا مرکزها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارند که اکثر اوقات در پک خود خنک کننده گازی یک دفترچه آشتی کنان راهنما قرار داده اند که ابو مسافر به صورت چهره یی آموزش کار با ریموت در دست گرفتن کولر گازی را توضیح داده اند . همینطور می توانید از تعمیرکار کولرگازی راهنمایی اضطراری برای کار با کنترل کولرگازی را اخذ کنید . برای شناخت با نحوه کار در دست گرفتن کولر گازی مارک ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمایید . نحوه کار با ریموت در دست گرفتن کولر گازی

فهرست مطالب:

امکانات ریموت در دست گرفتن کولر گازی

هم اکنون برای آن دسته از عزیزانی که به هر برهان از داشتن این ادم بی پروا و وحشی دفترچه راهنما بی بهره اند به صورت خلاصه به نحوه کار با ریموت در دست گرفتن کولر گازی اشاره شده‌است تا در هنگام کار با کولر گازی بتوانید از همه امکانات روی ریموت در دست گرفتن کولر گازی فایده ببرید . البته ریموت در دست گرفتن کولر گازی برای تمامی ی کولر ها به صورت یکسان ساخته نشده است و ممکن است نام و یا محل قرار تصاحب کردن دکمه ها بر روی آن ها متفاوت باشد اما بطور کلی یک سری کلید های مشترکی دارند که ما به پر کاربرد ترین آنها اشاره میکنیم .

بر روی همه ریموت در دست گرفتن کولر گازی با برندهای ال آب افکندن ال جی , سامسونگ , اثال هایسنس و… کلید on/off قرار داده شده است که برای خاموش و پر‌نور کردن کولر گازی به کارگیری می شود و در اکثر ریموت ها برفراز ریموت قرار دارد . در بعضا از مدل ها این کلید را با start/stop نشان می دهند که کارایی همه یکسان است . با زدن کلید start/stop کولر را با نهایی تنظیماتی که بر آنقره روی آن انجام داده اید آنتیک فروشی مجددا روشن میکنید .

 
کلید مربوط به به صورت کاری کولرگازی

دومین کلید مربوط به به صورت کاری کولرگازی می باشد , همانگونه که در مطلب پیشین توضیح دادیم کولر گازی در ۴ وضعیت auto , cool , dry , fan , heat می تواند قرار بگیرد . می توانایی گفت این کلید پرکاربردترین دکمه ی ریموت در دست گرفتن کولر گازی میباشد . با فشردن این کلید هر ۴ حالت خنک کننده گازی را روی صفحه نمایش میتوانید ببینید و یک وضعیت را انتخاب کنید . حالت های کولرگازی بر ابن ابی الاشعث روی ریموت در دست گرفتن

درجه حرارت ریموت کنترل کولرگازی

حالت fan : با فعال کردن این حالت کولرگازی در وضعیت فن رفته یعنی موتور ادارات دولتى موتور و کندانسور خنک کننده گازی خاموش می اتاقه شود و فن داخلی ابن بهلول خنک کننده گازی شروع به کار می نماید . از این حالت عمده در فصل بهار که نیاز به سوز و سرما و گرمای خاصی نیست به کارگیری می کنند تا هوا را جابجا نماید .

حالت cool : از این حالت بخش اعظم در فصل تابستان و برای به کارگیری از حالت سرمایش خنک کننده گازی استفاده می نمایند که شکل آن را روی ریموت در دست گرفتن کولر غالبا به شکل دانه برف نشان میدهند . آموزش طرز کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی

حالت heat : از این حالت برای ساخت گرما بیشتر در زمستان استفاده می نمایند و شکل آن بر روی ریموت در دست گرفتن کولر گازی به صورت یک خورشید طراحی شده‌است .

حالت Auto : با زدن این دکمه خنک کننده گازی روی حالت خودکار رفته و با تعیین کردن دمای خنک کننده , دمای دلخواه کاربر را آماده می کند . غالبا این حالت را برای مواردی که در محل حضور ندارید و می خواهید دمای آنجا در یک میزان مشخص بماند تهیه می کنید و با زدن این کلید کولر گازی دمای محفظه را به همان میزان دلخواه تنظیم نگه میدارد .

حالت Dry : با انتخاب این وضعیت کولر گازی را در وضعیت رطوبت گیر یا کم آب قرار داده اید که در این حالت میزان بیشتری از رطوبت ابن آدم هوا گرفته می شود . آتا لا این حالت در مناطقی که دارنده آب و هوای شرجی و یا به طور معتدل مرطوب هستند به کار برده می شود . این وضعیت فن خنک کننده گازی را در کندترین حالت خویش قرار می دهد .

 
دکمه تهیه میزان جايگاه حرارت اتاق در کنترل خنک کننده گازی

از این دکمه برای کم و زیاد کردن جايگاه هوا استفاده می نمایند که توصیه ما این است که دما را فی مابین ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراید تهیه کنید ( متناسب با دمای تعادل تن انسان ) با تهیه دما بر روی این مقدار تن شما نه سرد می آخر بینی می شود و نه عرق احتمال پیشینی می کند .

کلید ای که برای انتخاب سرعت فن تعبیه شده شده‌است ( Indoor Fan Speed Selector ) این دکمه برای تعیین یکی از چهار مدل سرعت زیاد , میانگین و کم یا متوسط بکار برده می شود که با هر توشه فشردن این کلید از روی ریموت کنترل خنک کننده گازی می توانید وضعیت مورد نظرتان را تعیین نمایید . کلید های ریموت کنترل کولرگازی

کلید Turbo یا Jet Cool از این کلید جهت روشن و خاموش کردن jet cool به کارگیری می کنند که تعیین دکمه Turbo در اکثر اوقات کولر ها در این صورت کولر با بیشترین اقتدار خود آغاز به کار خواهد ابن قوال کرد .

ریموت کنترل درجه حرارت کولرگازی

احتراقات دکمه Swing در داخل کولرگازی پره هایی جهت تعیین سمت باد موجود است که با نام دمپر معرفی شده‌است و دکمه Swing جهت خاموش و پر‌نور حرکت دمپرها ( در راستای پایین یا بالا ) استفاده می شود . خوبتر است بدانید که عملکرد خنک کننده در این حالت برای نوع های مختلف خنک کننده به شکل یکسان وجود ندارد و در بعضی از خنک کننده ها دمپر ها فقط بضاعت یک حالت یعنی صرفا پایین یا فقط بالا شدن را دارا هستند و سایر موردها به صورت دستی میباشد .

دکمه خاموش و پر‌نور ساعت زمان سنج off/on Time تایمر یا زمانسنج کولر گازی میباشد که مربوط به عصر خاموش و روشن شدن خنک کننده می باشد که با این کلید تنظیم می شود .

Time Setting مرتبط با تنظیم عصر کولرگازی می باشد . درصورتی که می خواهید هنگامی برای روشن و خاموش شدن خنک کننده انتخاب کنید , از این دکمه ی ریموت در دست گرفتن کولر گازی به کارگیری کنید . اورلود چیست و علت اورلود کردن کولرگازی کدام است ؟

کلید Time Set / Cancel مربوط به توقف یا تنظیم ساعت تایمر کولرگازی می باشد .

درصورتی که می خواهید کولرگازی خویش را در حالت گرمایش قرار دهید می‌توانید نحوه فراگیری گام به گام راه‌اندازی گرمایش کولر گازی را مطالعه کنید .

کلید Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

دکمه مرتبط با خاموش شدن اتومات خنک کننده گازی می باشد که با این کلید ی ریموت کنترل خنک کننده گازی می توان خنک کننده را به صورت مداد خاموش کرد . این کار باعث کم شدن هزینه مصرف و افزایش ارتفاع عمر کولرگازی مشود . اپیکورین ( جهت بالا بردن ابن نقیب ارتفاع عمرکولرگازی مطلب نکات حیاتی افزایش ارتفاع عمر خنک کننده گازی را مطالعه نمایید . ) ریموت در دست گرفتن کولر گازی به چه شکل کار می کند؟

معرفی کارایی سایر کلید های ریموت کنترل خنک کننده گازی

دکمه مرتبط با جریان هوا Air آذان العبد Circulation Button که برای احتیاط کار ایجاد جریان هوا سوای گرم و سرد ادت اده کردن بکار برده می شود آجیل فروشی .

کلید کنترل جايگاه حرارت اتاق ( Room آماده کرد Room Temperature Checking ) که ابن الازهر جهت کنترل جايگاه حرارت فعلی اتاق استفاده می شود .

دکمه مرتبط با فیلتر پلاسما ( Plasma ) از این دکمه برای روشن و خاموش کردن غربال پلاسما استفاده می نمایند .

نهایی ریموت کنترل خنک کننده گازی مربوط به کلید تنظیم دوباره یا به عبارتی ریست ( Reset ) است که قبل از تهیه ساعت و یا بعداز تعویض باطری ها موضوع استفاده قرار میگیرد چگونه کمپرسو کولرگازی خود را تعویض کنیم

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *