Categories: دسته‌بندی نشده

تشریح گام به گام نصب توالت فرنگی

مثل تمام وسایل موجود در منزل توالت فرنگی هم پس از اتمام عمر مفید خود نیاز به تعویض دارد. جابه جایی توالت فرنگی همانند نصب آن بوده با این تفاوت که قبل از جابه جایی باید حتما لوله کشی های لازم در محل جدید انجام شده باشد در ادامه این مقاله شما با شیوه جابه جایی و نصب توالت فرنگی بیشتر آشنا خواهید شد.

دلایل جابه جایی و نصب توالت فرنگی در محل جدید

استفاده از توالت فرنگی کمک شایانی به افراد مسن و کسانی که با معلولیت جسمی مواجه هستند می کند اما ممکن است توالت فرنگی بر اثر حوادثی آسیب ببیند. بر خلاف تفکر بعضی ها گرفتگی های پشت سر هم نمی تواند باعث تعویض توالت فرنگی شود لذا در این مواقع بهتر است از لوله بازکن های ماهر کمک بگیرید به عنوان مثال افراد لوله بازکنی بازار تهران در سایت برچسب علاوه بر این منطقه به آن دسته از کاربرانی که در اطراف محله بازار سکونت دارند نیز خدمات فوری می رسانند از این رو دیگر نگران گرفتگی توالت فرنگی خود نباشید و رفع آن را به افراد مجرب و ماهر در سایت برچسب بسپارید.

گاهی اوقات هم اصلا توالت‌ فرنگی مشکلی ندارد اما به دلیل مرمت هایی که در منزل صورت میگیرد افراد مجبورند مکان سرویس بهداشتی خود را جابجا کند.

آموزش گام به گام مراحل نصب توالت فرنگی در منزل

در نصب توالت فرنگی همواره به ابزاری نیازمندیم که قبل از اقدام به انجام کار باید ابتدا آنها را تهیه نماییم و سپس با طی مراحلی که در ادامه آنها را نام خواهیم برد در مکان جدید توالت فرنگی را به صورت اصولی و استاندارد نصب می نماییم.

  1. آچار فرانسه جهت نصب توالت فرنگی هایی که به زمین پیچ می شوند و یا مواردی که فلاش تانک شان یک تکه نیست.
  2. تیغ آهن بری یا کاردک با لبه تیز برای بریدن چسب درز بندی
  3. استفاده از چسب سیلیکونی برای درزگیری دوباره
  4. درزگیر توالت فرنگی یا واشر برای نصب دوباره
  5. نیروی کمکی
  6. نوار تفلون
  7. و دیگر ابزاری که فکر میکنید به شما کمک می کند.

چنانچه توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شده اما نیازی به تعویض و یا جابه جایی آن ندارید می توانید با استفاده از خدمات تضمینی سایت برچسب که لوله بازکن های آن با استفاده از روش های استاندارد و اصولی به رفع انواع گرفتگی های لوله فاضلاب در بخش های مختلف ساختمان همانند آشپزخانه حمام سرویس بهداشتی و… می پردازند و در ادارات نیز اگر شما نیازمند دریافت این خدمات باشید می توانید روی کمک این افراد حساب باز کرده و گرفتگی توالت فرنگی و یا ایرانی را رفع نمایید.
در صورتی که آدرس محل سکونت و یا کارتان در یکی از خیابانهای شرق تهران همانند تهرانپارس، نیروهوایی، مجیدیه، حکیمیه و… می باشد می توانید از خدمات لوله بازکنی در شرق تهران همین حالا با کلیک بر روی لینک مورد نظر و تنها یک تماس با لوله بازکن سایت برچسب بهره مند شوید.

خالی کردن آب توالت فرنگی قبل از نصب

برای نصب توالت فرنگی قبل از هر کاری آب داخل آن را به وسیله تلمبه دستی و یا اسفنج خالی کنید و برای جلوگیری کامل از ورود آب به توالت فرنگی شیر پیسوار فلاش تانک را ببندید و شلنگ فلاش تانک را از پیسوار جدا کنید. در صورت نیاز می توانید به راهنمای نصب توالت فرنگی در سایت برچسب مراجعه نمایید تا میزان اشتباهات خود را به حداقل برسانید و توالت فرنگی را در نهایت به شکل استانداردی نصب کنید.

جدا کردن توالت فرنگی از کف زمین هنگام نصب

یکی از مهم ترین مراحل نصب توالت فرنگی بلند کردن آن می باشد که برای این کار لازم است توالت را عایق کاری کرده و چسب سیلیکونی درزگیر آن را به وسیله تیغ تیز ببریم. برای سهولت کار در این مرحله از شخص دیگر کمک بگیرید تا تمام وزن توالت فرنگی روی تیغ آهن بری نباشد.

بعد از اینکه توالت فرنگی را بلند کردید چسب باقی مانده در کف توالت و سطح زمین را نیز تمیز کنید. سایت برچسب کلیه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران را با بهترین کیفیت و ضمانت به شما عزیزان ارائه می کند.

تعویض درزگیر توالت فرنگی قدیمی با نو

در صورتی که  قصد تعویض توالت‌ فرنگی قدیمی را دارید باید لاستیک درزگیر توالت قدیمی را از سر چاه بلند کرده و لاستیک جدید را جایگزین کنید.
مراقب باشید که در این مدت چیزی در لوله فاضلاب نیفتد و اگر این اتفاق افتاد از روشهای لوله بازکنی در منزل استفاده کنید و در صورت موفق نشدن از خدمات لوله بازکنی سایت های معتبر کمک بگیرید.

دقت کنید که حتماً لوله فاضلاب ۳ میلیمتر با کف اختلاف داشته باشد تا لاستیک درزگیر راحت در آن جای بگیرد به شکلی که وقتی توالت را گذاشتید اطمینان حاصل کنید که آب نشست نمی کند.

نصب توالت فرنگی جدید

برای این کار ابتدا مطمئن شوید هیچ وسیله‌ای زیر توالت نباشد همچنین شیر را اندازه گرفته و دقت کنید که کاشی هایی که توالت روی آن قرار دارد شل نباشد.
قبل از نصب اول درب توالت فرنگی را به صورت کامل روی آن نصب کنیم سپس برای محکم کردن لاستیک سر جای خود میتوانید از چسب سیلیکونی استفاده کنید. بهتر است چسبی را انتخاب کنید که سیاه نشود در نهایت توالت را در جایی که می‌خواهید بگذارید.

در این مرحله از نصب توالت فرنگی خروجی توالت فرنگی لازم است روی درزگیر یا همان واشر سیاه بزرگی که روی لوله پلیکا قرار گرفته است بنشیند. س از اتمام کار دور تا دور آن را با چسب سیلیکونی عایق بندی کنید و اتصالات آن را به شیر پیسوار و توالت فرنگی نصب نمایید.

 نصب و جابجایی توالت فرنگی به همراه نکات لازم

  • حتماً پس از نصب اطراف آن خشک باشد و به مدت ۲۴ ساعت برای خشک شدن چسب از آن استفاده نکنید.
  • در توالت فرنگی هایی که دارای پیچ هستند به دلیل اینکه ممکن است به عایق بندی کف توالت و حمام آسیب بزنند لازم نیست پیچ و مهره آن را نصب کنید میتوانید با چسب توالت فرنگی آن را محکم کنید.
  • پس از نصب توالت فرنگی میزان آبگیری فلاش تانک را به حد دلخواه تنظیم کنید.

در جابجایی توالت فرنگی مهمترین نکته جدا کردن سالم توالت فرنگی و نصب صحیح آن در محل جدید است. سعی کنید که لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی را به افراد ماهر بسپارید تا بعد برای شما گرفتگی توالت فرنگی رخ ندهد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago