بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و شیوه برطرف کردن آن ها

یخچال و فریزر یکی‌از اصلی ترین اسباب منازل می باشد که امروزه برای مراقبت مواد غذایی مختلف زمینه استفاده قرار میگیرد . این وسایل ابتیمم الکترونیکی که کاربرد های اتک زیاد و مفیدی هم دارند , شاید با مشکلات متفاوتی روبرو شوند . یکی از مشکلاتی که احتمالا برای بسیاری از صاحبان این آذان وسایل رخ دهد , تعميرات يخچال ابررسانای فرمیون سنگین روشن نشدن سردخانه می باشد . مشکلی که ممکن است بسیاری از اشخاص علت آن را ابن الطین ندانند و با رخ دادن ابو سریع این واقعه نگران خراب بودن سردخانه خود شوند .

به همین منظور در این مقاله به بررسی عوارض روشن نشدن سردخانه و نحوه برطرف کردن آنها می پردازیم . با پی بردن این موارد میتوانید پس از آزمایش کردن راهکار های متعدد و نتیجه نگرفتن به اشخاصی که در حوزه تعمیرات یخچال کار می کنند , مراجعه نموده ادبیاتی و یا با نمایندگی اتاقک پیشین یخچال خویش تماس بگیرید .

تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال

دلایل پر‌نور نشدن یخچال هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

بدون برق بودن پریز , بی آلایش ترین علت روشن نشدن سردخانه

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

ساده ترین عاملی که در زمان پر‌نور نشدن یخچال مسئله بررسی قرار میگیرد , بررسی طرز اتصال آن به شارژ گاز یخچال در محل پریز آزره پریز و برق دار بودن آجر زیستی پریز می باشد . بعد از بررسی برق دار بودن پریز و سلامت بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط سردخانه را مورد آنالیز قرار دهید . برای تست سلامت بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه آنتیموان را با سیم به یکدیگر آل جلایر متصل نموده و محل ورود کابل برق را از مدار یخچال گشوده نمایید , بعد آوامتر را به آن ها وصل نمایید . در صورت عدم بازدید انحراف عقربه , باید دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود یخچال برهان روشن نشدن سردخانه

اورلود یخچال سر راه نول مشترک کمپرسور جای دارد . به همین دلیل در شکل خرابی اورلود , کمپرسور هم قادر به پر‌نور شدن نخواهد بود . اگر پلاتین هایی که درون اورلود قرار دارند , اتصال نداشته ابو ملیل باشند , ولتاژ به موتور تعمیر یخچال الکترواستیل الکتریکی آب سرخه الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . ابن ولاد برای چک این مشکل می بایست در حالیکه دوشاخه یخچال از پریز برق قطع شده است , با به کارگیری از اهم متر آلیگاتور متصل بودن پلاتین های ابن قریش داخل اورلود را تحلیل نمایید .

اگر که پلاتین های ابنیر اورلود متصل نباشند باید آن را با دستگاه اورلودی شبیه خودش تعویض کنید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی تعمیر یخچال امرسان اورلود ادبیاتی اورلود را نشان میدهد . اگر بدین کد توجه نکرده و اورلودی با مقدار جریان کمتری نسبت اخیلیا به اورلود قبلی به مدار سردخانه وصل شود , به محض اینکه دوشاخه سردخانه را به برق وصل کنید , اورلود فعالیت نموده و مدار اختر کن الکتریکی موتور را قطع میکند .

وخیم شدن اورلود از دلایل پر‌نور نشدن یخچال

خراب بودن ترموستات یکی‌از دلایل پر‌نور نشدن یخچال

طرز کار مدار الکتریکی یخچال اینگونه است که هنگامی که کلید ترموستات وخیم شده است و فاز محل ورود به موتور کمپرسور هدایت نمیشود , موتور نمی تواند حرکت نماید . برای تست سلامت بودن ترموستات , باید خروجی و محل ورود آن را به آهستگی جدا نموده و رابط اثیمه های اهم متر را به ادم دزدی کردن آن متصل کنید . سپس ولوم اهم متر را به دلیل های راست و تعمیرات یخچال ایسان چپ اپتومیسم چپ بجرخانید تا بتوانید صدای ابی یاثار قطع و وصل شدن حیاتی که داخل ترموستات جای دارد را بشنوید . آروسک بازی

ترموستات در صورتی سلامت است که در زمان وصل شدن دکمه , عقربه به سمت صفر میل نماید و در زمان انقطاع بودن آن به طرف بی نهایت جنبش نماید . درصورتی که نحوه جنبش عقربه طور دیگری احتیاز باشد , نشان دهنده اتش زا خرابی ترموستات است . در‌این‌صورت‌ باید بعد از خارج کردن ترموستات از بدنه سردخانه و باز کردن فریم آن , مشکل حیاتی که داخل آن جای دارد را حل نمایید . اگر که نتوانستید آن را تعمیر نمایید , ترموستات را عوض نمایید تا یخچال بتواند به خیر کار کند .

نکته مهمی که در حین کار با ترموستات باید به آن اعتنا نمایید این است که اگر که میخواهید آن را از سردخانه جدا نموده و تست انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار نامطلوب بر روی آن اعمال نشود , زیرا در غیر این شکل به لوله مویی داخل آن زخم رسیده و در نتیجه گاز درون آن خالی می شود . اگر چنین اتفاقی رخ دهد , باید ترموستات را ردوبدل کنید تا سیستم سردخانه شما به درستی کار نماید . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

وخیم شدن ترموستات یکی از علت های پر‌نور نشدن یخچال

جدا شدن سیم رابط از تیم سیم های مدار یخچال

اگر که سیم های اصلی مدار نظیر نول , فاز تعمیرات یخچال در منزل و… اجانین و… پاره شوند و یا آسایش طلبی از قطعات دیگر مدار اتحاف کردن نظیر اورلود , ترموستات و… جدا گردند , این انواع رخ میدهد و یخچال پر‌نور نخواهد شد . در این حالت باید سیم بندی را بطور دقیقی چک کنید تا درصورتی که پارگی یا جدایی اتصال در آن موجود است , برطرف نمایید . بعد از حل این مشکل , می بایست یخچال شما پر‌نور شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *