Categories: تهران

انتقال نخاله‎های هزارپیچ به توسکستان دردسر‌ساز شد

به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان , سی‎و نهمی صحن علنی شورای شهر گرگان در حالی آغاز شد که تعداد متعددی از رانندگان و کارگران جمع‎آوری نخاله‎های شهری در پشت درب نشست شورا در شهرداری گرگان تجمع کرده بودند . حمل نخاله تهران

اعتراض و حضور این کارگران منجر شد که جزو گرد‌همایی روز جاری شورای شهر گرگان زیر شعاع قرار گیرد , نماینده این رانندگان جمع‎آوری نخاله در صحن شورا انتقال نخاله‎های شهری را با ۱۰ هزار تومان پول خدمتکار برای توشه زدن نخاله‌ها و ۳۰ هزار تومان هزینه انتقال مقرون به‌صرفه نداستند و یقین داشتند که با مسدود شدن محور توسکستان بی کار می‎شوند . انواع کولر آبی

از سویی با دقت به این‌که یک‌سری متعددی از ماشین‎های باری نیسان , خاور و کامیون‎های آن ها مستهلک است از سخت‎گیری‎های موعظه رانندگی هم در محور توسکستان شکایت داشتند , نماینده رانندگان در صحن علنی شورای شهر گرگان بدین با اهمیت تاکید داشت که ۴۰۰ خودرو جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این ناحیه را ارتقاء می‎دهد .

این نماینده رانندگان جمع‎آوری نخاله به نقش صنفی خویش اشاره نمود و اعلام کرد : با جمع‎آوری نخاله از مرحله شهر به زیبا‎سازی شهر امداد کردیم و از وقتی وقتی که محور توسکستان برای تخلیه نخاله‎های شهر گزینش شده و باعث شده که بخش اعظمی از اشخاص در مرحله شهر نخاله‎های خویش را پیاده نمایند .

یکی دیگر از نمایندگان خمل نخاله در‌این گردهمایی ذکر کرد که بیش تر از ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ بیل و لودر و ۴۰۰ کامیون و خاور برای حمل نخاله باطن شهری از سال ۱۳۹۰ با تشکیل شرکتی عمل می‎کنند .

او به تشکیل شرکتی برای خودرهای نیسان به اسم ( ثنا گستر ( اشاره نمود و اعلام کرد : خاور و نیسان در هزارپیچ از نخاله شهری را تخلیه می‎کردند و از سال ۱۳۹۵ بیان شد که نیسان و خاور هم به توسکستان بروند , این ماشین‎ها از حیث فنی ایراد دارا هستند و توان مسیر توسکستان را ندارند .

جرجانی : بی‎توجهی به گرفتاری رانندگان جمع‎آوری نخاله سبب ارتقا نخاله‎ها در کناره شهر می‎شود

ابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان در‌این گردهمایی تاکید کرد که شهرداری و سرویس ها شهری بایستی بیشتر به تاءمل کارگران و رانندگان تخلیه نخاله باشند به این دلیل‌که که‌این اشخاص در تراز شهر با پاک‎سازی نخاله سوق‌دهی کردند .

او بابیان این که در شورا تصویب شده شده بود که در ناحیه هزارپیچ نخاله دپو شود , یادآور شد : کامیون‎ها و خاورها یک بدن وزنشان بیشتر از نیسان است و قابلیت و امکان خروج نخاله به وسیله این خودروها به خارج شهر گرگان و مسیر توسکستان با دقت به هزینه‌ها قابلیت ندارد و نیاز است مصوبه‎ای داشته باشیم تا اینک این اشخاص هم درین حیطه تخلیه نخاله داشته باشند .

این عضو شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد : با دقت به این‌که این نخاله مرتبط با شهر گرگان است شهرداری برای آن هزینه‎بیشتری بپردازد و از شهرداری توقع داریم امر ویژه‎ای بدهد و مشکلات این کارگران را بررسی نمایند .

جرجانی بابیان این‌که برای مشکلات رانندگان خاور هم مصوبه‎ای در شورا ساخت شود و یک بدن بر میزان حمل نخاله در محور هزارپیچ بیشتر شود , تاکید کرد : عدم حل مشکلات این کارگران سبب ساز می‎شود جزو نخاله در رودخانه‎ها و حاشیه‎های شهر گرگان تخلیه شود .

او اظهار‌کرد : جزء بدهی این کارگران از روگذر و پایین گذرها باقی‌مانده است و توقع داریم که نسبت به پرداخت مطالبات معوق این کارگران مبادرت شود .

ربیعی : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست

حسین ربیعی دیگر عضو شورای شهر گرگان در‌این گردهمایی اظهار داشت : کامیون‎داران تک و جفت نخاله‎های تراز شهر را در حوزه‌ هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه می نمایند .

او تصریح کرد : رفت وآمد فراوان ماشین در محور توسکستان , مسافت زیاد و جرائم رانندگی منجر شده که هزینه این اشخاص فراوان شود , رانندگان نیسان و خاور هم باتوجه به میزان باری که نخاله منتقل می‎کنند برایشان تخلیه نخاله در توسکستان مقرون به صرفه نیست . تخلیه چاه و لوله بازکنی مدرس

عضو شورای شهر گرگان تاکید کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست و در آتی مشکل‌ها زیست محیطی خوا هیم داشت , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم بگوییم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم و خلل زیست محیطی پیش نمی آید اما برای آنگاه می بایست تامل مهم کنیم .

ربیعی تاکید کرد : برای نیسان و خاور صرفه اقتصادی ندارد که نخاله‎های شهری را در توسکستان تخلیه نمایند و از شهرداری درخواست دارم که مذاکراتی را با استانداری داشته باشد تا خلل این رانندگان حل شود .

او یادآور شد : از دید زمان و سوخت تخلیه نخاله‎ها در ناحیه توسکستان مقرون به صرفه نیست , تاکید کرد : روز جاری قسمتی از کارگران و رانندگان به‌این خواسته به شورای اسلامی شهر گرگان آمدند .

هزارپیچ نمی‎تواند نیز محل جذب گردش گر و نیز انتقال نخاله باشد

البته محسن کریمی , نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری گرگان درین نشست حیث دیگری داشت وی معتقد بود که نمی‎توان توقع داشت که هزارپیچ تحت عنوان مکانی برای جذب توریسم در گرگان در حیث گرفته شود البته هنوز نخاله‎های شهری در آن مکان تخلیه شود .

او تاکید کرد : تماما قابلیت و امکان استفاد از زمین حاصلخیز کشاورزی را در هزارپیچ داریم , برای لبریز شدن گودبرداری‎ها درین حیطه از هزارپیچ جواز گرفته شده و می بایست بعضا از نخاله‎ها در‌این ناحیه بدین مراد تخلیه شود .

کریمی تاکید کرد : می بایست در آتی در حدود بدین با اهمیت پرداخته شود که نخاله‎ها به مسیر دیگری منتقل شودند , ما به سمتی رفتیم که برای کارگران نیسان شرایط خوبتر شود , مکاتبات موجود است که زمین کمپانی نفت تسطیح کردیم و ضابطان قضائی کمپانی نفت حضور پیدا کرد و گفتند که وارد شدند به اطراف خطوط نفت ممنوع است . آیین نامه دستورالعمل ساماندهی جمع آوری

گرزین : انتقال نخاله شهری به توسکستان توجهی اقتصادی ندارد

ناصر گرزین دیگر عضو شورای شهر گرگان در‌این گرد هم آیی تاکید کرد که برای فاضلاب و نخاله‎ها شهری بایستی تفکر شود , هزینه‎های کرایه و خدمتکار برای حمل نخاله به توسکستان توجهی اقتصادی ندارد .

او بابیان این که سرویس ها شهری بایستی به تامل یک مکان نزدیکتر برای انتقال نخاله‎ها از تراز شهر باشد , بیان کرد : فاضلاب و پیاده کردن نخاله در هزارپیج هم توجهی ناپذیر است و سرمایه گریزی و مشکلات محیط زیستی در‌این ناحیه بوجود می‎آورد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهراننخاله ساختمانی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago